Bı insanı babası sevmezse , bı insanı annesi sevmezse , bı insanı ailesi sevmezse kim sever ki.
Ya da hangi baba diğer evlatlarından olmamak için bir evladını satabilir ki.
Evet , babam beni psikopat bir mafya ya sırf abim ve kardeşim yaşasın diye sattı. Ve şuan beni onun kapısına götürüyor. " Anladın mı beni ” sadece yüzüne bakıp kafa sallamakla yetişmiştim çünkü onu dinlememistim bile . " İyi güzel artık sen bir çeliker degil öztürksün ve benim senin gibi bi kızım yok ortada kalmak istemiyorsan ne yap ne et Aras Beye kendini sevdir ve seni nikahına alsın” karşımda beni az önce evladım değilsin diyen adama bakmadan sadece kafamı salladım .
Ne yani babalık böyle bir şey miydi.?
Ne olurdu ki yani benide Melis ve Kutay gibi sevseydi.?
20 dakikanın ardından bir malikaneye geldik ve bize dogru gelen adamı izliyordu. " Neye bakmıştım bey amca ”
" Oğlum ben Erol .."
" Kendini tanıtmayı bırak bey amca sadede gel ” ohh agzına sağlık nasıl da göt gibi kaldın ama.
" Şey oğlum , Aras bey oğlumun emanetini getirdim.” o adama az önce bana emanet mi dedi . Benim için artık bı baba değil o adamdı sırf nefret beslediğim bı adamdı.
Adam bana bakıp " kapıları acın” diye bağırdı ve " bey amca sen in assagiya ben kızı teslim edip arabanı gonderirim”
" Şey oğlum bı Aras bey oğlumu görseydim.”
" Bey amca tatava yapma in assagiya öyle kafana göre goremezsin patronu sen ”
" Tamam oğlum gel sen ” diyip arabadan indi. Bana dönüp " dediklerimi unutma” diye uyardı. Ama ben dinlememistim bile.
" Yenge şimdi seni eve götürüyorum patron birazdan burda olucak ,o zamana kadar salonda bekleyebilirsin”
" Neden bana yenge diyorsun , belki patronun beni begenmiycek , istemiycek beni daha önce bir kere bile görmedi.”
Soruma cevap vermeyip beni evin salonuna getirdi. Çok büyüktü ve gosterisliydi . Ama bir o kadar da korkutucuydu. Çünkü siyah tonları çok hakimdi .
" Evi incelemem bittiyse , yanıma gel konuşucaz" sesle arkamı döndüm
190 boylarında, siyah saçlı,kirli sakallı bı adam vardı. O kadar keskin bakiyordu ki resmen gözlerinden itat ediceksin diye bagırıyordu.
Arkadasından onu takip edip salondaki koltuğa oturdum.
" Ben Aras Öztürk, bundan sonraki sahipinim benimsin ve benim kurallarına göre yasıycaksın ” diyip elime bı kagit veridi
" KURAL 1: her ne olursa olsun , kavga etsek bile benimle yatıcaksın, başka yerde uyumana izin vermem”
" KURAL 2: bana bir erkek çocuğu vericeksin bu zorunlu bı madde.”
" KURAL 3: cinsel ihtiyaçlarını seninle karşılıycam , sana seks de istediğim her seyi yapabilirim.”
" KURAL 4: sakın evlilik gibi saçma düşüncelere kapılma ben kimseyle evlenmem ”
" KURAL 5: ben ne dersem onu yapıcaktsın eğer sözümden çıkarken
Sana ceza veririm. ”" Diğer kurallarını yaşadıkca öğrenirsin , şimdi kucagima gel”
Kalkıp kucağına oturdum. Nedense ona itat etmek istiyordum . Ama sınirini geçmediği müddetçe ona sesimi çıkarmadım. Bana babamın yassatigi hayattan daha kötü bir hayat yaşatması imkansızdı.
Kafasını boynuma gomup kokumu içine çekti." Çok güzel kokuyorsun, kokun insanı sarhoş eder.” dedi.
" Daha önce biriyle birlikte oldun mu.?” diye sordu bı anda.
" Hayır ben kimseyle birlikte olmadım. ” bırak birisiyle birlikte olmayı ben dışarı çıkamıyordum.
" Güzel ” dedi." Sen birlikte olsun mu ” dedim cesaretle " başka bir kadına dokundum mu ” koskocaman bı KahkA patlattı. "Az önce tam az önce bı eskortu bağırta bağırta siktim.” Dedi şok olmuş gibi yüzüne baktım ben hemen üstünden kalktım. Hemen kaşlarini çattı." O zaman o eskortun yanina gidip kokusunu çek benden ne istiyorsun bide utanmadan anlatıyorsun ”
"NE SANDIN LAN , NE SANDIN SADECE SENİN OLUCAĞNI MI .? SENİN TEK GÖREVİN BANA BİR ERKEK EVLAT VERMEK.” diye bağırdı.
" Yanılmışım” dedim. Anlamamış gibi baktı. " Sen babamdan daha şerfsizmişsın ” dedim ve yanağıma inen bı tokatla sola savruldum.
" Benim altımda yaticak olan bı orospuya göre fazla cüretkar konuşuyorsun bu cüretkarligini yatakta da görmek isterim ” dedi ." Yukarı çık 2 oda benim odam git yat gelicem bende ” dedi. Göz yaşlarını silip yukarı çıktım. Odasında ki koltuğa yattım onunla aynı yerde uyumazdım.
Artık kaç dakika geçti bilmiyorum ama birden olduğum yerden havalandıgı mı hissettim. Sonrası yüzüm yumuşacık yatakla buluştu. Ve bana arkadan sarılıp " benim olduğun süreç boyunca senin yerin burası.” dedi . Belimi öpüp " benim yerimde burasi” dedi .
Yeni bir kurguyla merhaba canlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMAK +18
Ficção Adolescente"SOYUN " dedi tehtit kokan sesiyle. " Aras nolur yapma " dedim ağlamalı bı sesle. " SOYUN LAN LAFIMI İKİLETME BENİM" Hikayenin başları Aras Özçelik ile geçmiştir. Daniel Green & Alasya Çelikler #1 intikam 23/04/24 #1 Genç kurgu 13/05/24 #...