üzüntü

17.6K 176 134
                                    

O gecenin üstünden 2 gün geçmişti. Aras hala eve gelmemişti . Sabah uyandığımda yanımda olmayınca serkan 'a sormuştum. O da önemli bir işi olduğunu ve şehir dışına çıktgıni söylemişti.

Evde canım çok sıkılıyordu. Salona geçip televizyonun açtım. Bayadir magazin haberi izlememiştim. Magazin kanalı bulduktan sonra izlemeye başlamıştım.

03-04_2024. Tarihinde ;

Ünlü iş adamı Aras öztürk yeniden gecelere aktı. Son zamanlarda fazla objektiflere takılmayan ünlü iş adamı son olarak Antalya da ünlü manken ışıl Sarı ile görüntülendi. İkili önce bı otelden çıkarken sonrada yatla deniz türü yaparken görüntülendi.

Başımdan aşşagıya kaynar sular dökülmüstü resmen beni ilk gecemizin sabahında yalnız başıma bırakıp resmen sefa yapmaya Antalya ya gitmişti. Siklerlerdi böyle işi o istediği gibi takılıyorsa bende istediğim gibi takılırdı.

Hemen odama gidip dolapımın kapağını açtım.

Siyah göğüs dekolteli etekleri fırfırlı bir elbise giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah göğüs dekolteli etekleri fırfırlı bir elbise giymiştim .

Assagiya indiğimde Serkan koşarak geldi.

" Yenge bu ne kılık nereye gidiyorsun"

" Serkan beni bı gece kulüpüne götür"

" Yenge abim beni öldurur , belki sana kıyamaz sakat birakabilir ama ikimizde doğduğuna pişman eder , eğer sen bu kilikda dışarı çıkarsan"

" Serkan ne çene yaptın ya , bak eğer beni bara göturmezsin bana asıldıgını iddia ederim o zaman görürsün sen sakat kalmayı "

"Aman yenge o nasıl laf Allah korusun ne asılması "

" Serkan bu muhabbet fazla uzadı hadi seni dışarda belliyorum."

Serkan beni bara getirmişti. Ama ne bardı. Herkes sarhoştu bı yandan sevişen çiftler ortada dans eden insanlar...

Bende viski mi içtikten sonra yavaş yavaş dans eden insanların arasına doğru yürümeye başladım. Aralarına girip dans etmeye başladım . Tabi buna dans denirse resmen kafam gitmişti vücudumu kontrol edemiyordum kalçalarım benden istemsizce fazla kıvırtıyorlardı. Birden arkamdan birinin ellerini belime sarmasıyla durdum.

" Bırak beni"

" Dur şurda ateş gibi yanıyorsun bu gece beraber sönelim güzelim"

" Hayirrr bırak beni" diye bağırdım ve adamin eli birden çekildi benimden arkamı döndüğümde Aras adamı tekme tokat dövüyordu.

" LAN ŞEREFSİZ NASIL BENİM OLANA DOKUNURSUN LAN"

" BEN SENİM FERİŞTAGINI SİKMEM Mİ LAN ŞİMDİ"

"Aras bırak öldürceksin adamı" dedim . Ama sanırım ölen ben olucaktım bana o kadar kötü bakıyordu ki.

" Alasya sen hiç konuşma bu gecenin ve bu olayın hesabını vereceksin " diyip beni barın 2. Katındaki bir odaya getirdi.

" PARDON ben sana ne hesap vericekmisim " dedim.

" Bune hal lan! " diye bağırdı bı anda

" Niye çok mu kısa elbisem oysa teknelerde gezip tozdugun o kadının üzerinde benimkinden daha kısa bi elbise vardı." dedim .

" LAN BANANE O KADINDAN ! " diye bağrınca bende ipler kopmuştu.

" Niye otelerden çıkarken teknelerde gezerken öyle demiyodun. Halinden gayette memlundun. "

" Sen beni ilk gecemizin sabahında birakıp gittin ya Aras Öztürk hemde bı kadın için benden bundan sonra sakin sana sadık olmamı bekleme "

" Alasya bak sarhoşsun bu konusmalarını sarhoşluguna veriyorum. Yoksa çok kötü olucak bak!"

" Olsun ya her şey sanki iyiymiş gibi bide kötü olsun"

" Ama benim için artık yoksun Aras Öztürk ha dışardaki köpek ha sen hiç bir farkınız yok bundan sonra benim için " demiştim ama kafamı tutamıyordum odada ki yatağa gidip elbisemi çıkarıl iç çamaşırlarımla yattım . Arkamdan aras gelip yattı

" Yaaa git benimle yatma " diyil mızmızlamdım ama o beni takmadı. Bana arkadan sarılıp göğsüne çekti.


Merhabalar canlarım nasılsınız bugünlerde pek aktif olamadım ama bundan sonra sık sık bölüm atmaya çalısıcam iyi okumalarrr ❤️

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin