büyük yüzleşme

4.7K 140 74
                                    

O büyük gün gelmişti. Bugün masa topanıcaktı. Daniel ile el ele o masanın karşısına çıkıp evliliğimizi duyurucaktık.  Danielle 2 gün önce sade bir nikah ile evlenmiştik. Tabi evin içindeki herkes bizim evliligimizin sahte olduğunu bildiği için rahattık ama dışarıda evli özellikle yeni evli bir çift gibi davranmamız gerekiyordu. 

Sahi yeni evli çiftler nasıl davranırdı.?

Cilve yapcan cilveeeeeee

Sus kız ben cilve fln yapamam öyle milletin yanında. ' ha baş başayken  yapıcaksın yani '  sus yaparım yapmam sanane.

Ben kendimle cebelleşirken danil  arkamdan gizlice gelip sarılmıştı.

"Ayy” " korkuttun daniel ”

" İnsan kocasından korkar mı karıcım.”

Evlendiğimiz günden beri bana karıcım diyordu.

" Dalga geçme Daniel ”

" Ne düşünüyordun dalmıştın öyle.”

" Bize gelicek tepkileri ve arasın tepkisini düsünüyorum. Ya sana zarar verirse ben eline geçtiğim an ölüyüm zaten pekiya sen ,senin bir suçun olmadığı halde ya zarar görürsen.”

" Sen beni düşünme güzelim ben arastan daha güçlüyüm sırf babasının oğlu olduğu için o koltukta sana karşı en ufak yanlısı olursa indiririm onu.”

" Daniel kavga , kargaşa istemiyorum zaten bebeğimin kız olduğunu öğrendiği an ölüm emrini vermiş ”

" Ne!”

" Evet geçen gün Elisa geldi hemen ötmüş arasa , oda ilk fırsat da öldür demiş.”

" Daniel o kızı evimizde istemiyorum.”

" Ne dedin”

" Kötü maksatta-”

" Tekrarla ”

" Neyi”

" Az önce söylediğini ”

" O kızı evimizde is-” diyemeden danile dudaklarıma yapışmıştı. ' o neydi kız'  kız diyen iç sesimi es geçerek karşılık verdim. Öpüşmemiz durduğunda. " Evimi evin , yuvamı yuvan gördüğün için teşekkür ederim güzelim.” demişti. ' ahh sanırım ben eriyorumm

Ben ise hala şoktaydım. Danil bu halime gülmüş ve yanağımdan öperek hazırlanmam için odam dan çıkmıştı.

&&&&&&&&&&&

Arasın ağzından

Bugün çok büyük bir baskınla Alasya mı alıcaktım. O Daniel'i öldürememek canımı sıkıyordu. Benim kadınımı almıştı ama cezasız kalıcaktı. Çünkü kahrolası herif benden güçlüydü. Ama Alasya benim di onu elinde zorla tutamazdı.

&&&&&&&&&&&&&&

DANİEL'İN AGZINDAN

Bugün Aras itine son darbe mi vurucaktım. Kadınını elinden almıştım. O Alasya yı hak etmiyordu. Alasya daha iyilerine layıktı. Yani bana .

Alasya ile evlenmiştik en kısa sürede bu evliliği gerçeğe dönüştürmek istiyordum. Karnında ki çocuğa da sıkıntısız babalık yapardım. Benim için kan değil bağ önemliydi. Ben o çocuğun babası olucaktım.

Hazırlanıp karımın yanına inmistim. Yine harika görünüyordu. Cennetten bı parça gibiydi. Ona sahip olduğum için çok şanslıydım.

" Güzelim bu elbise biraz fazla olmamış mı”

" Hı bu gögüs dekoltelisi fln”parmaklarımı  göğüs çatalına sürttügümde  kalbi deli gibi atıyordu.

" Masada ki şerefsizlerin gözü sana kaydığı an öldürürüm onları”

" Daniel! Saçmalama ya ” diye yükselmişti bal çicegim.

Eğilip gögüs çatalını öptügümde . Gözlerini kapatmıştı. " Eğer öğle bir şey yaşanırsa akşamına olucakları düşünmek bile istemiyorum yavrum.” dediğimde neyi kasteddiğimi  anlamıştı.

" Daniel yapma dağıtma beni , gitmemiz lazım”

" Gidelim güzelim , gidelim ne de olsa bol bol vaktimiz var ”

&&&&&&&&&&&

Alasya nın ağzından

Bu adam beni deli ediyordu. Hamilelik hormonlarından mı nedir eriyorum bu adama .

Beni ellemesi bittikten sonra elimi tutup dısari çıkmıştık. Arabaya bindiğimiz de o kadar stresliydim ki resmen titriyordum. " Sakin ol güzelim her şey güzel olucak ”

" Biliyorum ” diyip gülümsemiştim.

En sonunda salona geldiğimizde yüksek korunaklı bir yer olduğu belliydi.  El ele içeri girdiğimizde gözlerim salonda gezinmisti. Son olarak gözlerim onu bulmustu. Arası önce gözleri benim üzerimde gezinmisti.  Son olarak gözleri karnıma kaydığında gülümsemişti. Ama gözleri yanımdaki ve elimi tutan Daniel'e geldiğinde sinirler yerinden kalkmıştı.

"LAN BENİM KADINIMIN ELİNİ NASIL TUTATSIN LAN”

Daniel'in elini sıkıştım. " Haddini bil Aras benim karım hakkında böyle konuşamazsın KONUŞTURMAM.”

Aras duyduğu karım sözünden sonra hızla belindeki silaha uzadı. " Daniel ”
Diye bagirdigimda . O da hizla silahını çekmisti.

" ARAS LEŞİNİ SERMEDEN DEFOL BURDAN ”

" BENİM LAN ALASYA BENİM BENİM ”

" ALASYA GREEN 2 GÜN ÖNCE EBEDİYEN BANA AİT OLDU ARAS ”

Aras çıldırmış gibi. " Hayır , hayır o benim o benim ” diyip silahla arkada ki korumayı vurmuştu. " Aaaaaaa” diye çıkarmıştım. Kanı görünce  midem bulanmıştı.

Aras hızla Daniel'e yumruk attığında Daniel şaskinlamıştı. Ama kendisini çabuk taparlamış ve hızla arasa karşılık vermişti.

Şuan koskocaman bı salonun ortasında masanın iki devi kozlarını paylaşıyordu.

Arasın nerden bosluk bulduğunu bilmiyorum ama hızla bana doğru geliyordu.

" Gelme ”

" Alasya ”

" GELME DEDİM SANA GELME ”

" RAHAT BIRAK BENİ ”

"  Benimsin lan sen benim ”

" Ben senin falan değilim orospu çocuğu ben Daniel'in karisiyim”

" Tam kolunu bana atıcaktı ki Daniel onu tutmuş ve kafayı Çalmıştı.

" Masaya üye olan birinin kadınına bakmak ölümdür Aras. Kadınımdan uzak dur.”

Dediğinde kulaklari dolduran bı ses duyuldu. Gerisi karanlıktı.


Sizce ne oldu?

İyi okumalar

Oy:60
Yorum:60


KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin