dehşeti yaşamak +18

14.4K 125 87
                                    

Sabah gözlerimi açtıgımda karşımda emirin cansız bedenin görmüştüm

" Aaaaaaa” diye bağrınca arkamdan birisi elini ağzına götürüp beni susturdu.

"Güzelim” diyen sesle gözlerim büyümüştü bu arastı.

" Alasya bu yaptığın asla affedilir bir şey değil benim çocuğumla bu şizofren herifin yanında kaldın ”

" Ben gelmeseydim  sana yetişemeseydim karnını deşmek üzerydi” diyince donup kalmıştım.

Hayır hayır hayır emir yapmazdı böyle bir şeyi.

" Yalan söylüyorsun emir böyle bir şeyi neden yapsın ”

"ÇÜNKÜ O HERİF ŞİZOFREN LAN ŞİZOFREN  DELİLER HASTANESİNDEN KAÇMIŞ ” diyince konuşamadım.

Ne yani anlattığı onca şey yalanmıydı.

"Alasya sen benden kaçtın , bil ki karnında çocuğumu taşımıyor olsaydın sen de emir gibi eşşek cennetini boylamış olurdun .

Kaldıramıyordum bu olanları 21 yıllık şu hayatımda başıma gelmeyen nadir olaylar kalmıştı onun haircinde hayatin bütün zillesini yemiştim.

Bı anda kolumdan tutup " yürü eve gidiyoruz ama giderken dışarıyı iyi izle çünkü bir daha ben izin vermedigim müddetçe cıkamayacaksin”

"Aras”

" Ne var ”

" Beni anneme goturumusun” demiştim bı yandan ağlayarak.

"En son böyle izin aldi-”

" Yaptığım hatanın farkındayim ama annemi çok özledim Aras ya o bize gelsin ya ben gideyim noldur”

Başını sallayıp "serkana söylerim getirir anneni bize sen gidemezsin”

Eve geldiğimizde çok geçmeden annemde gelmişti. Annemi kapıda görünce. "Annem ” diye ağlaya ağlaya sarılmıştım ona.

"Kızım, gözümün nuru koruyamadim seni annem koruyamadim ”

"Affet yavrum anneni nolur affet”

"Anne ağlama , anne nolur bak ben iyiyim hem ” karnımı gösterip " annem ben hamileyim ” dediğimde dehşete kapılmıstı. Annemin kulagina " odamda konuşuruz arasin yanında kötü bir tepki verme” demiştim. Beni onaylar şekilde gözlerini yummustu.

"Aras  annemle odama gidiyoruz ”

"Tamam güzelim ”

"Kızım Allah aşkına kim bu adam ne çocuğu ya”

" Sen .. sen evlendin mi”

" Hayır"

"NEEE zinami yaptiniz kizim”

" Annem benim soz hakkım mi var sanıyorsun adam beni evine çocuğumu dogrucaksin diye aldı ztn ne yapacaktı bir de nikah mı kiycakti”

" Amannn, şimdi konumuzdan sapmayalım , Anne sana çok önemli bir sey sormam lazim”

" Sor kızım ”

" Anne sen emiri mi aradin”

" Emir mi o kim kızım” diyince şok olmuştum. Anneme oturup baştan sona herşeyi anlatmaya başladım.

&&&&&&&&

Annemi yolcu ediyordum kapıda sarılırken " herşey planladigmiz gibi gidicek annem korkma ” demiştim.

" İnşallah annem” diyip ayrılmıştık.

”Annenle olan ozlemin bittiyse çık yukarıya hazırlan bu gece seni biraz yorucam karıcım ” demişti Aras .

Mental olarak çöktügüm bu dönemde arkadaşım sandığım kişinin aslında azılı bi şizofren olup sırf beni kafasına takıntı haline getirdiği için hastaneden kaçmıştı. Daha olanları atlatamamışken bir de arasla ugraşiyorduk.

Yukarı çıkıp geceliklerimi giymiştim. Aras içeri geldiğinde.

" O manyak herif  elinde neşter ile karını kesicekken ben yetişmeseydim şuanda çocuguk yoktu dünyada ”

" Sen Alasya senden kesinlikle iyi bir anne olmaz  ” dediğinde gözlerim dolmuştu. Bilerek yapmamıştım ki...

Ama onun için bu durumun bı şey ifade etmiyordu. Beni laflariyla vuruyordu .

Ben daha ne olduğunu anlamdan yatağa yatırıp üzerime çıkmıştı.

İç çamaşırımi çıkarıp bı anda içime girince kivrandim"ahhhh” tamam sert sevisiyordu daha doğrusu sikişiyordu. Ama bu kadarı da fazlaydi artık üzerimde gelip giderken hem popoma şaplak atıp hem içime giriyordu. Yetmedigini hissettiği zaman ise parmaklarını arka deliğinden sokuyordu.

"Ahhh.. Aras...arass. ısırma göğüslerimi acıyoo...” diye inlerken bı tane daha şaplak yemiştim.

&&&&&&&&&&

Aras sonunda içime boşaldığında pestilim çıkmıstı. Yatakda zor hareket ediyordum. Ztn fazla dayanamayıp uyumuştummm.

Merhaba canlarım nasılsınız seks bölümünü kısa tuttum çünkü konu ağırlıklı bı bölüm olmasini istedim seks sahnesinde detay verseydim olaylar geride kalıcakti.

Herkese iyi okumalar

Bol bol oy ve yorum atmayı unutmayın

Oy:25
Yorum: 40

KAYBOLMAK   +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin