(A/N): Toate capitolele inclusiv acesta, vor fi destinate adultilor(+18) foarte dese si explicite. Am simtit nevoia sa va avertizez. Uitati-va la video caci melodia aceea pariez ca va va ajuta la citit. "Mr. Saik- saca la rakataka" pe mine m-a ajutat mult. ❤
Mi-am aruncat valiza mica in portbagajul BMWului si am urcat urmata de Harry pe locurile din fata. Mirarea este ca am atata incredere in el, incredere orbeasca ce e drept. Insa acum, asta este ultima problema la care imi sta gandul.
"Unde mergem?" Il intreb incordata. Sunt sigura ca arat de parca as plezni dintr-un moment in altul.
"Lasa-l pe tati sa faca lucrurile de adulti iar tu doar fi o printesa cuminte." Imi trimite unul dintre zambetele sale electrizante. De ce am chilotii asa de uzi? Doar mi-a zambit... Mi-am pus capul pe spatar si mi-am inchis putin ochii oftand. Nu pot sa cred ca sunt atat de proasta incat sa fac ce fac acum.
"Dar, totusi poti sa imi spui?" Ma joc frustrata cu degetele in poala mea. "Tocmai ai facut rost de o pedeapsa si crede-ma, abia astept sa o aplic." Rade si aprinde radioul.
"Harold, nu." Imi musc buza incercand sa imi abtin zambetul.
"Doua. Fundul tau ala delicios o sa fie rosu." Da drumul la muzica, bubuind in boxe, zgaltaind scaunul pe care stau. Asta da masina.
"O nimica toata. Inca nu m-am invatat minte." Ma uit atent in ochii sai plini de dorinta. Masina s-a optit brusc in trafic, multumesc Doamne ca am centura pusa. Ma uit terifiata la Harry care strangea tare volanul. Porneste cu viteza, intorcand brusc masina si pornind cu viteza inapoi.
"Tati ce faci?" Ma tin de manerul scaunului terifiata. De ce s-a enervat atat de tare?
"O sa iti arat eu cu ce sa iti ocupi gurita aia pacatoasa." Ranjeste draceste sub mustati si opreste in prima parcare de langa liceul meu. " Coboara din masina." Ordona si deschide usa. " Urca-te in spate si da chiloteii astia uzi jos, okay?" Ma impinge afara din masina.
Ma asez pe bancheta mare din spate si imi las pantalonii de trening sa cada pe langa picioarele mele, apoi boxerii cu adevarat patati. Figura lui mare si provocatoare m-a umbrit, bagandu-si picioarele intr-ale mele pentru a incapea. Am oftat excitata. Ii vroiam mana peste mine. Am nevoie de el. Si-a dat tricoul negru peste cap descoperind bicepsii pictati in negru si mari. El mi-ar putea lua viata lejer doar cu o mana de a lui insa, tot ce vreau sa ia de la mine este virginitatea mea. Doamne Aysha ce ai fumat?!
Mana lui imi atinge feminitatea si eu imi indoi spatele presandu-mi sanii acoperiti doar de un tricou de pieptul sau ceea ce il face sa geama.Imi place din ce in ce mai mult sunetul asta.
"Asta vrei?" Imi sopteste la ureche si isi baga un deget lung in interiorul meu.
"Da tati, te rog." Gem miscandu-mi soldurile incercand sa il adancesc.
"Ce ma rogi printesa?" Ii simt ranjetul pe pielea gatului meu. Iubeste sa ma tachiineze, sa ma lase sa fierb. Respira greu.
"F-fute-ma cu degetul tau tati!" Imi indoi spatele cautandu-i buzele. Vreau sa simt mai mult decat atat. In sfarsit imi indeplineste rugamintile si isi misca degetul in sus si in jos gemand.
"Asa fetito, geme pentru mine." Maraie si adauga inca un deget si simt ca si cum as avea o bula in stomac. Degetele acelea lungi si pline cu inele.Atata placere in ele. Mareste viteza. Degetele alea care au fost pe lungimea lui cand incerca sa se satisfaca. Cele care au fost pe limba lui.
"Esti uda toata. Cine te face asa papusa?" Rade de mine muscandu-mi pielea gatului.
"Tu tati." Spun cu vocea stinsa. Nu imi mai gasesc nici propriile ganduri in timp ce degetele sale se indoaie in miezul meu.
Mana lui iese rapid din mine si gem tare in protest.
"Tati te rog, sunt a-aproape."soptesc in urechea lui lasandu-ma in jos si intalnindu-i zona umflata si intarita. Ma ridic si ma apas inca odata incercand sa fac rost de frecare si el geme lasandu-si capul pe spate. Mana lui imi apuca brutal parul si ma aduce mai aproape de el.
"O sa iti invat gurita aia sa taca cand trebuie." Maraie pieptul lui vibrand considerabil. "Fa-i lui tati un blowjob pisoi." Ranjeste desfacandu-si fermoarul blugilor negrii si prea mici pentru el. "Ai mai facut asta pana acum?" Intreaba lasandu-si boxerii in jos. Dau negativ din cap simtindu-mi obrajii cum fierb. Isi ia dinozaurul in mana frecandu-l usor in sus si jos. Este urias. Mi-a luat mana si mi-a pus-o in jurul lui. Nu o inconjor pe deplin dar am inceput sa ii copii miscarile uitandu-ma inca surprinsa la marimea sa.
"Iti place ce vezi nu?" Ranjeste. " Acum, ia-o in gura fetito." Imi prinde parul ducandu-mi fata langa penisul lui. Mi-am inchis ochii si mi-am presat buzele uscate de capul sau si am trecut cu limba peste incercand sa umezesc locul.
"Ah iubito, baga-l odata dracu in gura." Spune cu dintii inclestati. L-am adancit in gura cum a spus, sus si jos in timp ce gemetele sale se spargeau in masina. Noroc ca sunt geamuri fumurii. "M-mai repede!Ah Dumnezeule, asa fetito." Se balbaie. "Uita-te la mine si suge-i scula lui tati ca o fetita neascultatoare." Imi ridic privirea spre el. Suvitele crete i se lipeau de frunte, picaturi mici de transpiratie scurganu-se in jos pe patratele lui si V aproape de mine. El este tot al meu si ma bucur complet de asta. Imi apuca parul si ma indeparteaza de penisul lui, luandu-l in mana si frecandu-l putin. Imaginea din fata mea ma face sa vreau sa lesin dar ma si excita in acelasi timp. Pielea sa este atat de fina si roza, exact ca buzele lui erotice.
"Aysha." Geme tare, lichidul alb scurgandu-se usor pe lungimea lui." Linge printeso. Este doar a ta." Ranjeste incercand sa respire greu. Dau cu limba peste lichidul cald si il inghit avand un gust dulce-sarat. Exact ca si Harry. Atunci cand sunt cu el nu imi pot da seama daca decizile pe care le iau sunt corecte sau gresite, sentimentele mele se amesteca si simt fiorii cand ma atinge. Cert este ca Harry face ce vrea cu mine si ma duce de nas, dovada vie este ca tocmai stau in genunchi in fata sa.
"Fata buna." Ma saruta. " Imbraca-te. Aproape ajungem la aeroport." Paraseste masina lasandu-ma pe jumatate goala in fata intregului liceu. Aeroport? A spus cumva aeroport?A/n: tot eu fata de la 3 dimineata. Am tinut sa ma tin sa postez acum pentru ca nu m-a multumit capitolul de data trecuta. Sper, SPER sa fi reusit sa ma revansez. Ce spuneti?
Va iubescccc! ❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Фанфик"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...