CAPITOLUL 5

7.3K 426 133
                                    

Ma plictiseam si am spus sa postez :)) :x:x

Aysha

Omanii fac greseli. Multe greseli. Unele sunt regretate altele, nu.

M-am aruncat in bratele sale,sarutandu-i buzele moi. Eram atat de nervoasa. Eram atat de razbunatoare. Vreau sa il fac sa sufere la fel de mult cat am suferit eu. Vreau sa moara de invidie la fel cum am murit si eu.
Vreau sa ii fac viata un Iad la fel cum mi-a facut-o si el.
Stiu ca sunt imatura si o sa regret asta dar nu imi pasa. Vreau sa ii arat ca femeia nu este o carpa. Vreau sa vada ca m-a pierdut. Vreau asta mai mult decat vreau sa raman in viata.

Ii apuc firele maronii frumos aranjate si trag usor facandu-l sa geama. Imi plimb mainile pe pielea lui calda si tatuata.
Louis imi zambeste si imi ia barbia intre degete sarutandu-ma cu pasiune.
Imi pare rau ca il folosesc dar voi face orice sa imi umplu sufletul.

Mainile lui mi-au aruncat tricoul si punandu-se pe talia sa. Statea in sezut pe marginea patului iar eu peste el. Ii simteam pielea calda. Mi-am inlaturat imaginea lui Harry din minte si i-am dat jos blugii skinny negri.

"Esti siguta baby?" Louis ma intreaba.

"Am mai facut asta."(A/N: cum e sa ai ceva a lui Styles, Louis? :)) ) Ii marturisesc. "Taci si ia-ma." Ii acopar gura cu a mea incercand sa nu ii raspund la intrebari.
Mi-a dat hainele jos apoi a trecut cu mainile peste intregul meu corp parca modelandu-l.

"De cand astept asta." Imi sopteste la ureche. Ii apuc boxerii si ii dau jos, descoperindu-l.
Nu am fost impresionata de marime. Harry m-a uimit prea tare.

Louis imi saruta gatul si se aseaza deasupra mea, sub asternuturile albe ale camerei lui. Purta un prezervativ si poate de aceea nu se simtea ca la Harry care a fost un dobitoc si nu a folosit.
Sau doar Harry era mult mai bun la asta.

A intrat incet in mine si am gemut amandoi la impact. Se simtea altfel. Era diferit.
Si cred ca abia acum stiu cu adevarat ce este sexul. Deoarece cu Harry eu mereu faceam dragoste.

Bratele sale erau incordate in jurul meu. Bicepsii lui tatuati erau imensi. Harry era mult mai inalt ca Louis si mai mare. Dar totusi cu un corp de model.
Mi-am pus mainile pe umerii lui Louis punand presiune. Vreau sa il uit nu sa ma gandesc la el cand fac asta cu cineva.

Se simtea intr-adevar bine si pentru jumatate de ora cat a durat, am uitat de tot.
De sarcina, de singuratate, de Harry.

Dar apoi toate au revenit cu un impact poate mai mare, vinovatia si pofta de razbunare.

Mi-am pus tricoul negru al lui Louis peste corp si l-am sarutat zambind. Poate Louis este salvarea mea si il voi uita pe Harry. Ma simt bine langa el si ma simt iubita. Vreau sa il iubesc pe Louis si sa ii arat ca sunt buna pentru cineva pana la urma.

Am coborat scarile cu el in urma mea. Dar cineva era deja in living.

"Ce cauti aici?" Louis se pune in fata mea.
Satenul s-a ridicat zambind de pe canapea. Avea ochii ciocolatii si era mai inalt decat Louis. Parul sau era aranjat cu gel in sus.

"Am vrut sa te salut amice." Tipul rade si Louis da mana cu el zambind. Sunt prieteni?

"De cat timp stai aici?" Satenul isi scarpina ceafa stanjenit si eu devin la fel ca el. Si cum a intrat in casa asa?

"Indeajuns sa stiu ce ati facut. Doamne, tipi nu gluma." Imi zambeste si acum, vreau sa ma fac mica. Sa dispar. Ii apuc mana lui Louis si o strang incercand sa nu mor de rusine."Glumesc, sunt Liam Payne." Da mana cu mine.

"Aysha Donk." Ochii lui se blocheaza pe fata mea analizandu-ma. Zambetul sau pica si acum se uita la mine atent si serios.

" Ce cauti aici si cum ai intrat?" Louis isi toarna un pahar de apa si ma asez pe scaunul de la bar.

"Am primit o misiune aici de la job. Si nu uita, nu iti mai lasa cheia sub vaza de flori. Nu pot sa cred ca ai pastrat ascunzatoarea aia tim de 5 ani." Liam pare mai batran decat Louis si felul in care ii vorbeste se pare ca sa cunosc de mult timp. "Oricum, am putina treaba si trebuie sa plec. Ne vedem prin apropiere." Da mana cu Louis si imi face cu ochiul.
Tipul asta pare dragut, dar foarte inspaimantator.

Harry

"Ce dracu a facut?" Am tipat strangand marginea scaunului din piele. Mainile mele erau inclestate si mi-e teama ca am rupt materialul fotoliului. "Pastram legatura." Am spus ferm si am inchis.
"Dace!" Zbier si arunc telefonul in perete. Am luat vaza si am spart-o, ajungand bucatele jos odata cu laptopul si actele. Sa fiu al dracu. Cum a putut sa se futa cu ala cand eu sunt singurul care are voie sa o atinga?!
Il voi prinde pe dobitocul ala care mi-a creat numai probleme de cand am cunoscut-o si o sa ma asigur personal ca o sa doarma sub pamant.

Am luat cheile masinii si am trantit usa. Toti angajatii stateau in liniste in timp ce treceam pe holuri fierband.
Doar imaginea cu el atingand-o in orice fel ma face sa turbez.
Doar gandul ca ea a acceptat sa o futa ma face sa zbier. Sa clocotesc cu nervii intinsi la maxim.

Vor avea o surpriza amandoi si le voi aminti cine este Styles.
Pampalaul ala nu apuca ziua de maine ca a indraznit sa atinga ce e al meu.
Iar papusa mea isi va aminti a cui este.

Am intrat in livingul mare al conacului unde erau toate cele 28 de menajere asa cum le-am poruncit.

"De acum sunteti concediate. Sa nu va mai vad pe absolut nici macar una trecand acest prag. Sa va duceti dracu. Aveti jumatate de ora sa va strangeti rahaturile si sa zburati." Am tipat si am vazut pe fetele lor groaza si frica. Sunt intr-adevar extrem de inspaimantator cand aunt nervos si asta vreau acum.
Fiecare scarba sa zboare.

Am privit-o rapid pe Molly care priva toata scen amuzata dar si surprinsa ca am facut asta.

"Acum." Am marait si toate s-au imprastiat prin cladire.

Mi-am luat cheile si portofelul sunand la agentia de aeroporturi. Nimeni care nu m-a ascultat nu scapa nepedepsit si am de gand sa o iau inapoi cu mine chiar si daca o leg in lanturi si o fortez. Locul ei este cu mine. Langa mine, doar cu mine.
Ea este a mea si doar a mea.

(A/n) : capitol creepy stiu :))
♡ ce parere aveti de Liam? Dar Harry? Aysha si Louis?

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum