CAPITOLUL 15

10.8K 520 124
                                    

  Dupa o intreaga noapte nedormita si plina de regrete, soarele in sfarsit a aparut incet pe cer. Regret ca i-am spus lui Harry ca il urasc dar cu toate astea, am evitat ca el sa imi spuna ca ma uraste. El chiar o face.

    Mi-am spalat ochii si am incercat sa scap de rosata din ei. Degeaba.
    M-am imbracat si mi-am prins parul intr-un coc. Prefer sa evit pe toata lumea astazi. Servitoarele, Sandra si chiar Harry.

    Ghinion. Peste tot, mnajerele alergau dintr-o parte in alta zapacite. Arata ca un intreg musuroi in culorile uniformei gri.

   "Buna dimineata domnisoara Aysha." Aria imi zambeste cu cateva sacosi in mana.

    "Ce se intampla aici? Sunt foarte multe menajere." Intr-adevar, am crezut ca Harry glumea. Erau mult mai multe decat credeam. Toate, trecute prin patul sau.

   "Domnu Styles are o sedinta importanta. Ca un bal cu multi oameni de afacere. Totul trebuie sa arate perfect." Zambeste.

   "Mda.." mormai. Asta este sansa mea de a sta inchisa in camera o zi intreaga.

   "Oh, ce uituca sunt." Zambeste. "Rochia ta este in salon. Este o cutie neagra acolo." Imi da un cot. Rochie pentru ce?

   Am alergat pana in salon, evitand obstacolele in uniforma. Pe masa din stejar era intr-adevar o cutie neagra.
Langa aceasta era un buchet urias de trandafiri albi. Erau pentru mine?

   Cand am ridicat buchetul pentru a-l mirosi, pe jos a cazut un plic alb. L-am desfacut. Era o scrisoare scrisa de mana. Un scris ordonat si elegant.

   " M-am gandit ca printul pe cal alb nu da roade pentru o printesa ca tine. Am ales cei mai puri trandafiri. Fara imperfectiuni, exact ca tine. Tin minte seara trecuta. Tin minte ca nu am fugit dupa tine, si nu imi pot explica de ce. Stiu ca ai spus ca ma urasti.
    Mai stiu ca te-am intrebat ce simti pentru mine si de asemenea stiu ca ai mintit. Trebuie sa fi facut asta.
   Dar tu nu m-ai intrebat ce simt. De aceea, vreau sa te intreb daca mi-ai face placerea de a ma insoti la balul din aceasta seara.
                               -Harry Styles."

  Socul. Am citit inca odata scrisoarea. Acelas mesaj.
    Zambetul meu s-a largit. Oh Doamne.
   Am impaturit scrisoarea si am luat cutia neagra, mergand in camera.

   "La cat este petrecerea?" Intreb o fata de culoare. Harry....

    "In seara asta la ora 18."

▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷

   Rochia imi statea teapana pe corp. Ma simteam precum o printesa adevarata si asta doar cu ajutorul lui Harry. Ma simteam cu adevarat frumoasa.
    Molly m-a ajutat sa strang corsetul negru si restul a venit de la sine.

   "Arati superb. Stiam eu ca te va invita." Molly zambeste increzatoare. Se crede atat de atotstiutoare. " Acum incearca doar sa nu o dai in bara din nou." Imi incalt tocurile negre si ma mai uit odata in oglinda. Aveam un machiaj slab si parul ondulat. Ceva simplu, cu ajutorul blondei.   " Acum du-te jos, te asteapta." Imi pune mana pe umar incurajandu-ma. " Va fi bine totul."

   Am inceput sa cobor scarile incercand din greu sa nu cad precum un butoi. Asta pana cand l-am vazut la baza scarilor, privindu-ma cu ochii largi. Mi-a intins mana si mi-a apucat-o pe a mea. Mi-a sarutat-o.

    " Pentru tine.Cea mai fumoasa printesa a mea. " avea un trandafir in mana. Acesta era deosebit.
   "Rosu." M-am aruncat ochii pe trupul sau imbracat intr-un costum negru. Arata atat de ireal incat m-am intrebat pentru o secunda daca visez. Intotdeauna m-am visat la balul meu de absolvire. Dansand la pieptul tipului pe care il plac cu disperare. Dar, uite-ma aici, imaginandu-mi propriul bal cu printul visurilor mele.
   "Un trandafir rosu exact ca tine in aceasta seara. Frumoasa, delicata, senzuala si iubita "

   "Multumesc." Ii zambesc. Arata atat de frumos. Cu chipul sau relaxat si fara griji. La fel de tanar ca pana acum. Mi-a oferit bratul sau si l-am acceptat fericita mergand catre curtea din spate.

     ***

  Il priveam pe Harry cum vorbeste cu ceilalti oameni ce par atat de interesanti. Am stat aici pe scaunul asta toata seara incercand sa nu il scap pe el din ochi. Priveam trista ringul de dans gol. La baluri se danseaza...

    "Iarta-ma pisoi." Harry se aseaza langa mine mangaindu-mi mana. Am fost extrem de dezamagita cand m-a prezentat tuturor ca fiind o amica. Dar il inteleg. Are o sotie.

   "Harry danseaza cu mine!" Ma pisoiesc ajungand mai aproape de el si inhalandu-i mirosul divin.

    "Imi pare rau Aysha. Eu nu dansez. Si in plus, ringul este gol." Aveam aceasta ocazie unica. Eu si Harry, atat de aproape unul de celalalt...

   "Te rog, Harry. Eu nu am mai dansat niciodata cu un baiat. Te rog, pentru mine." Ii iau fata in maini conectandu-mi ochii cu cei verzi ai lui.
     Ofteaza trecandu-si o mana prin par.

   "Atunci, doamnisoara Aysha, imi acorzi acest dans?" Am ranjit.

    "Desigur domnule Styles." Chitai aproape sarindu-i la gat. A trebuit sa imi opresc setea de buzele sale catifelate.

    Am urcat pe rigul de dans iar Harry a ridicat doua degete in aer, DJ schimband melodia intr-una lenta.
   Mainile sale s-au asezat ferm pe talia mea impingandu-ma in pieptul sau. All of me s-a auzit in toata gradina. Picioarele mi-au tremurat. Mi-am agatat bratele in jurul gatului sau, aducandu-i fata mai aproape de a mea. I-am zambit nesigura in timp ce el ma privea intens. Parca incerca sa desluseasca ceva. Iar eu vreau sa afle. Vreau sa stie ca il iubesc. Ca inima mea bate pentru el si nu impotriva lui.

   "Ouch. Aysha, dragoste, ai mai dansat pana acum?" Ma intreaba scancind. Am simtit cand l-am calcat pe picioare. Clatin din cap.   "Hai, urca pe mine, te voi conduce." Am facut intocmai. Mi-am lasat capul pe pieptul sau, ascultandu-i inima ce batea nestingherita in acest piept. Indiferent ca ma iubeste sau nu, inima asta a sa, va bate pentru cineva.  Mi-am pus o mana acolo unde inima sa batea. Am simtit-o.
   "Iubito..." a soptit. M-am uitat spre el. " Saruta-ma."

   "Harry, ceilalti ne privesc." Am zambit trist. Si eu imi doresc asta.

   "Nu imi pasa. Am nevoie de asta." Zambeste si isi uneste buzele cu mine. I-am simtit intreaga fiinta concentrandu-se pe mine. Intreaga sa iubire, suferinta, speranta. Am simtit ca el vrea sa ma sarute.
   Melodia imi suna in urechi, facand acest moment de neuitat. Ma facea sa ma simt iubita, chiar daca nu sunt.

   "Harry. Acum vreau sa te intreb ceva." Ma despart de el inchizandu-mi ochii  "Ce simti pentru mine?" Timpul s-a oprit in loc. Invitatii, mesele, aranjamentele de petrecere nu mai existau. Eram doar eu si el. O lume in care mi-as dori sa raman mereu. A mea si a lui. Fara drame, lacrimi sau ura. Doar fericire.

   "Dragoste." S-a uitat in jos la mine cu cei mai puri si verzi ochi la mine. Plini cu afectiune. Oh doamne. Lacrimile mi-au incetosat privirea. Vroiam sa il vad. "De aceea, vreau sa faci dragoste cu mine, iubito."

   (A/N): Ouch. Nu trebuia sa postez asa devreme, stiu. Scuze!  x
  Acum, puteti sa ma huiduiti. Capitol nasol, imi cer scuze.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum