Multumesc celor care m-au batut la cap sa postez, mi-a facut placere zau ♥
M-am uitat in sus la el. Aproape vreau sa imi mut privirea cand se aseaza in genunchi langa mine,din nou.
"Te iubesc prea mult sa te las, la naiba." Sopteste cu mana pe obrazul meu.
"Atunci de ce faci toate astea? De ce ma indepartezi?" Imi vine sa strig dar ma abtin. Tremur.
Si nu stiu daca din cauza frigului sau apropierii dintre noi.Ofteaza.
"Am avut un prieten. Eram chiar cei mai buni prieteni pana cand m-am culcat cu prietena lui." Strange din buze si imi dau ochii peste cap. "Cand eram mai... tanar, vreo 17-18 ani, tatal meu a murit." Ia o gura de aer si ii vad ochii sclipind.
Mi-a aparut un nod in gat cand am vazut o lacrima cazand pe obrazul lui rosu. Mi-am dus mana acolo si am sters lacrima, surprinzandu-l.
-"Eram doar eu si mama si sincer nu o duceam prea bine, totul fiind pe umerii mei. Si eu ca un esec, am inceput sa consum droguri pana in stadiul ca luam banii munciti pentru asta." Stateam concentrata incercand sa ma lamuresc. "Atunci l-am intalnit pe acel prieten si a profitat de mine, bagandu-ma intr-o banda de droguri. Stiam ca fac rau... nu numai mie ci si mamei, si tuturor asa ca am fugit de acasa." Se aseaza in fund langa mine, uitandu-se la asfalt. Nu se uita la mine. "Asa am ajuns si mai rau si mai rau. Era greu sa imi termin facultatile dar asa l-am intalnit pe Larry si sotia sa." Ma incrunt la auzul numelor acelea blestemate.
-"Ei m-au ajutat cu bani si m-au pus cap in firma lor, scapand astfel de consumul de droguri si sex, intr-un fel." Vorbea repede, vocea lui fiind aproape sfasiata. "Mi-au dat o familie si pentru tot ce au facut pentru mine si mama, le-am ramas intr-un fel dator, stii?" Isi intoarce capul spre mine si m-a durut sufletul sa il vad plangand. M-am dat spre el si i-am luat mana intr-a mea. "Mi-au cerut sa am grija de firma lor si sa fiu cu fata lor Melody. Voiau sa ma casatoresc cu ea dupa ce renuntau la adoptie. Dar eu am inselat-o cu Sandra, sora lui Melody. Iar pe ele doua cu menajerele." Fata ii devine rosie. "Consumam in continuare droguri si eram obisnuit sa fac asta cu fetele, ma refer la sex."
Devin cumva incomfortabila, dar continui sa ascult.
"Nu am fost in stare de nimic niciodata si viata mea e un haos total. Iar cand ai venit tu stiam ca va fi diferit. Te-am intalnit diferit, te-ai comportat diferit si pur si simplu m-am indragostit de tine. Dar stiam ca o voi incurca cu toti pentru asta. Dar nu mi-a pasat." Imi strange mana si simt emotii. "Am incercat sa te tin departe de toti cei din trecutul meu... Liam, Louis,Zayn si restul dar facand asta cam te-am dat pe mana lor." Isi lasa capul in jos trist. "Scrisoarea." Sopteste si ma blochez. Va spune despre scrisoare. "Era o amenintare pentru noi. Drace, trecutul meu ma vaneaza asa tare incat a trebuit sa renunt la voi." Loveste cu pumnul in asfalt. "Logan, acel prieten... voia sa sufar asa ca m-am dus acolo. Cand am auzit ca ma cauti si ca vrei sa vi acolo la el m....m-am panicat si... si eu am incercat sa scap de el. Nu e mort dar si-ar fi dorit crede-ma." Se intoarce spre mine. "Sunt o eroare totala dar te iubesc. Nu ma indeparta, te rog." Se plange si nu am mai reziatat
Mi-am zdrobit buzele de ale lui, inspirandu-i parfumul. Si eu te iubesc, prostule.
Era doar un copil afectat de moartea tatalui sau. Am trecut prin asta si il inteleg. El doar s-a pierdut. Eu l-am facut sa se regaseasca si pentru asta.... pentru tot ce mi-a spus, nu pot sa il mai las. L-as distruge de tot.Ma ridica de pe jos fara sa se desprinda de buzele mele si ma trage dupa el -nu stiu unde- nu ma intereseaza unde.
Imi deschide usa la masina si urc urmata de el.Nu am curajul sa ii vorbesc inca pentru ca 1-Nu stiu ce as putea spune dupa marturisirile sale si 2- inca nu stiu daca suntem OK sau nu.
Porneste masina si luminile din ea se sting. Ii simt mana pe coapsa mea cat mai sus si ma crispez.
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Fanfiction"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...