ASCULTATI MELODIA
HARRY STYLES
O priveam. Priveam corpul ei micut dar delicios. Priveam pielea sa alba. Priveam ochii ei verzi si buzele frumoase. Ea este cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o vreodata si sunt mandru ca sunt indragostit de ea. Iubesc felul in care ochii ei se plimba pe pielea mea atunci cand crede ca eu nu o vad. Dar eu o fac.
Pentru ca fiecare miscare a corpului ei ma fascineaza. Felul in care respira, felul in care isi aranjeaza parul sa nu ii cada in ochi. Felul in care ma saruta. Felul in care imi suge penisul. Toate aceste lucruri marunte ma fascineaza. Din prima clipa in care am vazut-o in casa mamei m-a facut sa o iubesc. Si nu am idee de ce si cum. Am vrut sa fie a mea. Numai a mea. Si am reusit sa o duc de nas. Este o fata foarte naiva dar asta nu mai conteaza.Tot ce conteaza este ca imi este alaturi aici, departe de oricine altcineva.
Poate sunt nebun, bolnav. Dar asta nu mai conteaza atata timp cat ea este aici cu mine.
Dar asta nu inseamna ca ea va afla. Ea nu va stii ca eu o iubesc. Niciodata. Ea imi va pica la picioare. Ea va fi secata de orice putere. Orice sentiment. Ea este precum o flacara. Frumoasa, colorata, calda. Iar eu, voi stinge acea flacara. Eu sunt cel care va sufla peste ea. Iar ea, chiar daca ma uraste, va invata sa ma iubeasca, apoi sa sufere pentru mine.
Ea este prinsa in lanturile mele. Cele care se vor strange din ce in ce mai mult. Din ce in ce mai repede.
"Harry..." printesa mea sopteste.
"Da, vino aici." Bat cu palma in asternuturi. Stiu ca ea va accepta ca relatia dintre noi sa fie una fara sentimente. Iar asta o va innebuni deoarece sunt dispus sa fac orice pentru ca ea sa ma iubeasca. Mai mult decat aerul.
Ea nu este iubirea vietii mele. Nu vreau sa fie.
Trupul ei plapand s-a asezat langa mine. Iubirea vietii mele este Sandra. Stiu asta.
" Exista vreo sansa ca tu sa simti ceva pentru mine?" Si-a inchis ochii pentru o secunda. Tremura." Evident ca exista." Mi-am trecut mana prin parul ei blond. "Dar nu am spus ce." Stiu ca asta o innebuneste. Imi place cum fata ei se tensioneaza atunci cand nu este sigura de ea. " Dar poti fi sigura ca simt." I-am zambit.
"Ce simti Harry?" Si-a clatinat capul sprijinundu-l in palma mea ce ii atingea obrazul moale.
"Stii ce se spune. De la dragoste, poti ajunge usor la ura. Dar, de la ura, poti la fel de usor sa ajungi la dragoste. Sunt sentimente puternice, agatate pe un fir subtire." Fata sa era serioasa, concentrata. Ochii ei ii urmareau pe ai sai. "Deci este usor sa iti amesteci sentimentele."
Ofteaza.
"Eu stiu ce simt pentru tine." Clipeste des. Lacrimile ii apareau in ochi. Inima mi s-a frant. Cu toate astea, mi-am pastrat postura rigida."Ce simti?"
"Ura. Simt ura impotriva ta. Te urasc cum nu am mai urat pe nimeni Harry!" S-a indepartat de mine si a fugit pe usa. Printesa mea ma uraste.
Lacrimile au aparut si pe fata mea.Ea ma uraste.
Eu o iubesc.
Ea mult.
Si eu la fel de mult.(A/n): Scurt dar eu zic ca a meritat. Ce credeti? Sunt fosrte curioasa. ❤❤
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Fanfic"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...