"Buna dimineata Aysha." Mama ma intampina fericita la masuta de cafea de pe veranda.
"Neata" ii zambesc si il iau pe domnul Buffle mangaindu-i blana fina si pufoasa de culoare gri." Unde este Niall?" Am mers catre bolul meu de cereale si l-am umplut cu lapte, mancand din el. Aseara nu am mancat iar acum sunt moarta de foame.
" Aysha. Ai uitat din nou ca astazi sunt inscrierile pentru liceu, facultati si colegii? Unde ar trebui sa fi ca fratele tau." Am oftat nervoasa. De ce uit mereu chestiile importante?
"Ma voi duce imediat ce termin de mancat mama, promit." Ii zambesc si mananc cerealele.▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷
"Si semneaza aici, aici si aici." Semnez dosarele si ii zambesc doamnei, iesind din secretariat. La mine a fost mai usor decat la Niall deoarece acesta este ultimul an aici in liceul Hills dar Niall a trebuit sa isi petreaca jumatate de zi pentru a se inscrie la colegiul acela de prestigiu " Colegiul National Hills.". Sunt mandra de fratele meu ca a ajuns exact acolo unde si-a dorit cu o lejeritate poate imposibila pentru mine. El este mai ambitios decat mine si mai mare cu doi ani. Mereu a fost un model in ochii mei datorita calitatilor sale inzecite dar si datorita mamei care m-a invatat ca trebuie sa ajung la fel de stralucitoare ca el. Uneori, pot sa recunosc ca il invidiez pe Niall pentru succesul sau acolo unde isi propune si cateodata umbra pe care mi-o ofera imi face viata un calvar deoarece peste tot 'Fratele tau Niall....' dar aceastea nu sunt motive care sa ma faca sa nu il iubesc neconditionat, asa cum o face si el.
"Buna Aysha." O vad pe Candice facandu-mi cu mana si alergand intr-un suflet la mine. "Ce ma bucur sa te vad." Ma imbratiseaza, eu facand la fel.
"Mi-a fost dor de tine." Ea chitaie topaind.
" Si mie. Oh vai am atatea sa iti povestesc. Cum au fost excursiile, cu cine m-am intalnit si-- Oh da, poti veni la mine in seara aceasta sa vorbim?" Candice este tipul de persoana ce vorbeste in permanenta dar este prietena mea cea mai buna si o inteleg. Are o viata superba si interesanta spre deosebire de mine.
"Mi-ar placea insa trebuie sa merg la doamna Styles." O informez strambandu-ma. Chiar mi-as fi dorit sa merg la Candice insa sunt constienta ca banii sunt mai importanti mai ales acum cand mama este bolnava.
"Inteleg. Oricum vorbim maine la scoala deci, ne mai vedem Aysha." Imi face cu mana plecand si eu facand la fel.Am inchis usa casei mergand catre camera mamei si o gasesc dormind. Daca i s-a facut rau si nu am fost langa ea?
"Mama.. esti bine?" O zgaltai putin si ea isi deschide incet ochii albastrii.
"Oh, am adormit." Surade calmandu-ma. " Ai facut dosarul?" Se ridica in sezut si eu dau aprobator din cap. " Cu Niall ai vorbit?"
"Da. Dupa ce va termina cu inscrierea, va iesi la un suc cu prietenii. A vrut sa te anunt." Zambesc.
"Si tu ar trebui sa o suni pe Candice si sa iesiti undeva, nu te-am vazut iesind din casa toata vara, Aysha. Eu sunt bine, goleste-ti mintea pentru putin timp." Ma mangaie pe crestetul capului.
" Acum i-am promis doamnei Styles ca ii voi face curat in camerele de la etaj si sunt in intarziere." Constat nervoasa. Nu vreau sa fiu o angajata neglijenta. " Ne vedem la cina, ai grija de tine mama." Ii zambesc cald si ea imi face cu ochiul.Am deschis usa casei cu cheia de rezerva caci stiu ca doamna Styles azi de la ora patru la sapte are ore de aerobic. Femeia aceasta este inchisa intr-un corp de adolescenta. Imi las geanta cu produse si ustensile de curatat si ma indrept care dulapul din bucatarie, luand o pereche de manusi in caz ca am nevoie. Cred ca ar trebui sa dau doar praful de prin camera. Urc la etaj si deschid prima usa care mi-a spus doamna Styles ca ar trebui sa o curat. Am inghitit in sec cand l-am vazut pe Harold in pat urmarind un meci. Purta doar o pereche de pantaloni scurti care ii erau pusi mai jos de elasticul boxerilor sai. Nu ar trebui sa umble asa prin casa, mama lui este prezenta. M-am uitat la tatuajele lui, care sunt in numar mare dar pielea lui le face sa arate incredibil de frumoase. La fel, bustul sau parca este de piatra, foarte bine pus la punc, patratele fiind sculptate pe el. Si linia V iesea foarte bine in evidenta. Harold este un barbat intr-adevar frumos dar eu nu ar trebui sa il privesc in modul asta. Nu este potrivit.
"E-Eu ar trebui sa curat aici." Pentru prima oara parca observa ca sunt in camera cu el si imi zambeste frumos facandu-ma sa tremur putin. Am inghitit in sec si am asteptat raspunsul sau care nu a ezitat sa apara:
"Atunci fa curat. Nu ma deranjeaza sa te vad aplecata pe aici." Cuvintele sale necurate imi fac obrajii sa arda si ma intorc intr-o parte pentru a-l impiedica sa vada asta.
"N- Eu nu pot cand cineva ma priveste." Sustin.
" Cine ti-a dat impresia ca vreau sa te privesc?" Ma incrunt. Nu el a spus ca vrea sa o faca? De ce si-ar retrage cuvintele?
"O-okay." Incerc sa zambesc si ma apuc sa dau cu aspiratorul si sa sterg praful din camera, obligandu-ma si ignorand nevoia sa ma uit la Harold, care sunt sigura ca m-a privit in tot acest timp."Aysha." Ma opresc din fredonat si ma uit speriata la Harold ce s-a ridicat din pat, apropiindu-se de mine. In sfarsit imi acord si mie secunda de care aveam nevoie si l-am privit. Ochii mei s-au facut mari apoi s-au mijit incercand sa ascund obrajii mei rosii cand am vazut boxerii sai umflati. Oare s-a lovit? Am icnit surprinsa cand mainile sale mari si calde s-au asezat pe talia mea, tragandu-ma aproape de corpul sau.
"Har-" spun dar vocea sa patrunzatoare ma opreste
"Ce am vorbit noi ieri?" Se incrunta, umezindu-si buzele si pot spune ca este putin emotionat de rapunsul meu. Daddy?
"Daddy." Nici nu apuc sa termin bine cuvandul ca il aud pe Harold maraind facandu-i pieptul sa vibreze si pielea mea s-a facut de gaina, furnicaturi prin piele facandu-si aparitia. De ce sunt asa afectata de el?
"Fata buna." Zambeste sarmant. " Ai terminat pe ziua de azi. Te astept maine dimineata." Se intoarce cu spatele la mine si imi musc nervoasa obrazul.
"Maine incep liceul." Se intoarce cu ochii mari. Buzele ale apetisante desprinzandu-se pentru a spune ceva:
"Cati ani ai Aysha?"
" Saptisprezece." Zambesc nesigura de ce as putea face si el pare incantat de raspuns. "Harold eu ar trebui sa plec-" sunt intrerupta de oftatul sau exasperat care m-a facut sa inghet pentru cateva secunde.
"Cand suntem langa alte persoane spun-mi Harry iar atunci cand suntem singur spune-mi doar cum te-am invatat, da?" Imi ia barbia intre degetele lui lungi.
"Da." Rasuful inca afectata de degetele sale frumoase pe fata mea.
"Da ce?"
" Da Daddy."
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
أدب الهواة"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...