CAPITOLUL 1

8.1K 438 43
                                    


Va rog ca pe parcursul lecturii sa ascultati melodia de la media. Merita.

HARRY

Ai crede ca atunci cand iti bagi capul in acte si nu iti acorzi timp nici macar sa clipesti, poti sa uiti. Dar sa fiu al dracu daca pot sa uit. Daca pot sa o uit.

Ai crede ca la cat am baut ieri as fi uitat chiar si propriul nume.

Si asa este. Doar ca am fost un anonim indragostit.
Sa ma ia dracu daca mai inteleg ceva.
Si jur, as mai bea inca dublu doar daca as avea garantia ca o voi uita.
Si din pacate nu am. Dar pana la urma, cum apare si dispare nu?

"Ugh pula ma-sii!" Imi trantesc capul pe birou. M-am saturat sa am doar rahaturi pe cap.
Cineva a ciocanit la usa si eram pregatit sa urlu. Asta pana cand usa s-a deschis.

"Buna ziua mr. Styles." Angela intra in camera cu cateva hartii in mana.
Nu i-am raspuns. Jur, daca nu era asistenta mea si daca nu imi placea, o dadeam afara ca m-a deranjat si se imbraca... aproape dezbracata.

"Pareti incordat. Stati sa va ajut." Angela vine spre mine. Se aseaza in genunchi si isi duce mainile spre fermoar. Il deschide dar nu apuca sa faca nimic.
Ii apuc mainile si o imping departe de mine tipand:

"Ce dracu crezi ca faci?" Ii priveam cu mandrie groaza din ochi. Doar pentru ca am lasat-o sa imi faca un blowjob odata nu inseamna ca isi poate permite asta mai des.

"I-Eu-Ih incercam sa v-va ajut." Isi pune inapoi ochelarii mai bine la ochi stand inca in genunchi.

"Uite papusa, eu nu imi bag scula in orice gura infecta. Si daca vrei cu adevarat sa ajuti, adu-mi o sticla de Jack Daniels." Nici macar nu m-a interesat cu adevarat daca i-am ranit sentimentele de curva.
Tot ce vreau acum este sa ma imbat ca un porc.

Aysha

Mi-am aranjat vechea mea camera cu lucrurile ce le-am adus inapoi in NYC. Imi este atat de greu sa trec peste. Este ca si cand pieptul meu este gol.
Si era plin.
Aveam o inima ce batea cu bucurie de fiecare data cand il vedeam.
M-am indragostit de el. M-a facut sa il iubesc. Iar eu am crezut ca ma iubeste. Ca ma iubea. Ca facea dragoste cu mine, nu sex. Si cel mai tare doare ca am fost folosita. Atunci cand era plictisit.
M-am indragostit de buclele lui. De sprancenele lui. De sprancenele sale atunci cand este concentrat asupra unui lucru. De ochii sai ce te privesc atat de profund. Si era precum o binecuvantare cand te privea. Te umple de fericire,iubire, incredere si te face sa te simti speciala. De buzele lui frumoase si dragastoase si cum formeaza cel mai sincer si copilaresc zambet. Zambet ce ii lumineaza fata si te face si pe tine sa zamesti. De el. De inima sa.

De momentele in care ne iubeam. Sau asa credeam. Indiferent, eu cred in continuare ca Harry are o inima. O inima mare si frumoasa insa ceva il opreste sa o arate. Ceva imi spune ca inca nu ii cunosc nici macar jumate din viata sa. Viata adevaratului Harry.

Ceva mi-a traversat mintea.
La inceput stiu ca mi-am jurat ceva.
Daca il voi face pe Harry sa se indragosteasca de mine, ma voi indragostii si eu.
Dar daca eu ma voi indragosti de el, pot sa imi iau viata.

Adica, mama mea a murit aici din vina iresponsabilitatii mele. Fratele meu a murit aici din vina mea. De ce as mai ramane cand absolut tot ce iubesc este departe?

Am inceput sa plang. M-am ridicat si am mers catre bucatarie.
Tot ce am simtit atatia ani s-a revarsat peste mine.
Tot trecutul meu a fost o epava. Si asa am ajuns si in prezent, iar acum nu vreau sa vad cum voi ajunge si in viitor. Ce viitor?

Fara prieteni. Fara cineva care sa-mi fie cu adevarat alaturi. Fara cineva care sa imi spuna ca va fi bine.

Este rusinos ca am ajuns sa imi plang de mila. Sa plang dupa un barbat si sa ma ucid pentru propriile greseli ce nu mi le voi ierta.

Am luat cutitul de pe blat.
Aici eram impreuna cu mama, tata si Niall. Aici eram toti fericiti si mancam masa pe care mama incerca sa o gateasca. Simteam iubirea. Iubirea ce s-a stins. Lasand in urma intuneric si frig.

Niall este sub pamant. Mama la fel. Stiu unde imi este locul.

Am simtit un gol in stomac si mi-am pus mana acolo incercand sa scap de senzatie.

Am plasat cutitul la baza venelor mele.
Mereu au fost orizontale. Acum, pot incerca acel lucru nou. Vertical. Ultima si cea din urma.

Am apasat.

Dar telefonul a sunat.

Lacrimile curgeau.

Era un numar necunoscut.
Am raspuns.

"Da?" Mi-am tras nasul incercand sa vorbesc.

Si nimic.
Si totusi am zambit.
Iar inima mea a saltat la gandul ca ar putea fi el.

Dar durerea este reala. Mai reala ca orice real.

"Adio Harry." Am inchis.

HARRY

Am mai dus odata gura pe sticla turnand pe gat.
Luna este deja pe cer si privesc prin geamurile mari luminile din apartamentele ce se afla in jurul cladirii acesteaia mizerabile.

Am cladit aceasta firma cu greu. Dar ce am castigat?
Nu sunt fericit.

Dar nimeni nu stie ce inseamna fericirea, pana o pierde.
Eu am pierdut-o. Ca un prost.

"Sa ma ia dracu." Am plans.
Am lasat lacrimile sa curga pe obraji. As plange dupa ea o viata intreaga daca as stii ca este fericita. Si stiu ca trebuie sa o las in pace sa fie fericita.
Dar nu pot.

Am luat telefonul de pe biroul firmei si am sunat-o. Nu stiu daca lacrimile sau betia mea imi dau curaj dar am nevoie sa ii aud vocea. Acea voce ce imi bucura sufletul pierdut si pacatos. Acea voce ce ma readuce la viata.

"Adio Harry." Acele cuvinte mi-au rupt inima. Plangea si eu nu am putut sa opresc asta. La dracu am trimis-o la ore departare de mine. Sunt un ratat.

Inima mea durea. Si simt ca si pe ea o durea.

Ce am facut?

(A/n): scuze daca e prea dramatic. Multumesc pentru sprijin. Si happy bday intarziat directionerele mele preferate. Va iubesc pe toate ♥
Astept pareri.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum