CAPITOLUL 10

11.7K 555 31
                                    

(A/N): Am decis sa pastrez cartea, doar pentru ca mi-am dat seama ca unii chiar o citesc si va multumesc din suflet pentru sustinerea acestei carti patetice: )). Vreau sa vad ce credeti despre acest capitol.

"Tine mainile sus." Ordona incruntat. Isi musca buza puternic. Apuca de marginile bluzei mele si o ridica, apoi o arunca pe jos. Stau in genunchi in patul mic din avionul personal al lui Harry. Cine s-ar fi gandit ca este atat de bogat?  Imi desface nasturele pantalonilor si ii trage in jos. " Cand vom ajunge acasa, vreau ca tu sa porti lenjerie rosie. Vom negocia cand." Ma incrunt. Nu este foarte clar in detalii. "Negociem"? Ce vrea sa faca? O afacere? 
"Stai nemiscata." Imi desface si capsele sutienului si il da jos. "Nici nu sti ce imi faci stand aici, dracu goala in avionul meu." Imi simt obrajii rosii. Vocabularul sau murdar nu este un lucru nou pentru mine. Ce ma socheaza este ca am ajuns sa fiu dezbracata,  cand de fapt, acum cateva zile il vazusem pentru prima data pe acest barbat misterios si sexy. Este probabil, nu. Cu siguranta cel mai frumos barbat si este aici, mancandu-ma din priviri. Zambesc pe sub mustati si ma uit in ochii sai. Simt socuri care imi fac pielea de gaina.
  "Pacat ca trebuie sa astept pana acasa ca sa iti fut pasarica asta frumoasa a ta." Ranjeste.
  Se apleaca deasupra mea si isi apasa mana in centrul meu facandu-ma sa-mi dau capul pe spate.
  "Si tu de abia astepti asta, nu fetito?"
   "Da tati." Gem sub mana lui. "Fa-o acum." Il rog la ureche. Am inebunit?! Da...
  " Ar fi placerea mea, iubito dar nu pot. Toate la randul lor." Isi ia mana afara din feminitatea mea.
  "Te rog tati..."
  "Ce ma rogi?" Ranjeste. Cretinul.
  "Fute-mi pasarica frumoasa." Ii musc lobul urechii si pentru cateva secunde il simt moale langa mine. Asta a fost inlocuita rapid cu el tare, exact presat de mine. A gemut puternic.
  "Imbraca-te pisoi. Este timpul sa aterizam si sa rezolvam rahatul asta cu tine si virginitatea ta." Inchide usa cabinei si imi adun hainele de pe jos. Acum ce se va intampla? Eu chiar vreau asta?

     ***

  Portile mari de fier ce pareau ca intepau cerul s-au deschis. L-am urmat in liniste pe Harry, coborand din masina. El a chicotit.
  "Fata ta este memorabila." Imi ia talia in mainile sale. Ma afunda in pieptul sau si imi saruta umarul.
  "Asta este un hotel, tati..." casa sa este de marimea unui hotel. Un hotel in adevaratul sens al cuvantului. Coloane imense sustineau mareata cladire alba ce se inalta pe doua etaje.
  "Pai... Mi s-a mai spus." Se departeaza zambind si isi duce telefonul la ureche. " Vreau ca toata casa sa fie libera in 5 minute si doi sa vina sa ia bagajele." Tonul lui era aspru si rece. El este totusi, o alta persoana cand nu este langa mine sau cateodata, chiar de fata cu mine.
   Am pasit cu grija in casa mult prea luxoasa pentru mine. Camera era imensa, era un salon imbracat in alb. Canapea, masa, scaune, ferestre uriase si inalte, totul alb. Totul mult prea orbitor si frumos.
  "Iti place printesa?" Vocea lui groasa imi atrage atentia. El m-a lasat fara cuvinte.
  "Este ca un palat." Soptesc. Cred ca soarbe fiecare secunda din expresia fetei mele.
  "Un palat mare pentru o printesa ca tine." Imi saruta rapid buzele, facandu-ma sa tanjesc dupa mai mult. El m-a invatat sa vreau mai mult. " Haide cu mine sus, sa iti arat camera ta." M-am incruntat.
   "Nu vom sta in aceeasi camera?"
  "Bineinteles ca nu, fetito." Felul in care a spus-o... m-a ranit.
   "Dar nu suntem... o-o relatie?"
   "Nu, Aysha. Eu nu am relatii. " accentueaza ultimul cuvant. Apoi, realitatea m-a pleznit.
  "Harry, ce ai de gand sa faci cu mine?" M-am dat cu un pas mai in spate. Cum am putut sa fiu atat de oarba? Ce barbat bogat care ar avea toate femeile la picioare si-ar petrece timpul cu o orfana antipatica ca mine si ar ajuta-o sa duca o viata in puf? Exact, nici unul. Dar... ceva nu se leaga. De ce a vrut sa faca asta cu mine atata timp cat este putred de bogat si are orice femeie la picioare?
   "Sa spunem doar ca vreau sa cadem la o intelegere." Ranjeste si isi indreapta spatele. "O intelegere benefica amandurora." Clatina din cap. Am clipit des.
   "Ce intelegere?" Gatul imi este uscat.
  "Haide in biroul meu. Te las sa iti despachetezi lucrurile si va veni cineva sa te aduca in biroul meu. Daca ai nevoie de ceva, apasa pe butonul acesta." Indica catre peretele de langa el. Un buton in caz ca esti prea lenes, frumos Harry.
   Am inceput sa imi asez hainele prin dulapurile parca prea mari si am incercat sa ma acomodez cu noua mea camera. Este totul atat de straniu, ce am lasat in urma... si la ce am ajuns. O intelegere? In ce consta intelegerea asta? Daca pana acum eram sigura in sentimentele mele pentru Harry, acum nu mai stiu. Simt o frica dezvoltata impotriva sa. O urma de ura pentru ca a reusit sa ma joace precum a vrut pe degete. Dar stiu ca as face tot ce mi-ar cere, macar pentru a-i simti din nou mana pe mine. As da orice pentru asta. Dar, cel mai mult, imi este frica ca totul a fost un joc si ca eu de fapt, il cunosc pe Harry cel fals.
   O bataie in usa m-a facut sa tresar. O fata tanara mi-a zambit si si-a bagat capul prin crapatura usii.
   "Domnisoara Aysha, Harr-uh- adica domnul Styles va asteapta." Obrajii sai prind culoare. Se vede ca l-a cunoscut pe Harry de este obisnuita sa i se adreseze astfel. Ce naiba se intampla?  Am oftat.
   "Bine. Am terminat, oricum." Nu m-am obosit sa ii zambesc. Sunt obosita si cred ca adevarata provocare ma asteapta acolo, in birou.
   "Urmati-ma." Spune si eu o urmez. Este o fata foarte frumoasa si este de o seama cu mine, de fapt cred ca este mai mare doar cu cativa ani.
   "Cum te cheama?" Merg in linie cu ea si o privesc. Ea face acelas lucru.
  "Aria. Dar nu ii spune domnului Styles ca ti-am spus. El doreste ca noi toate sa nu vorbim prea mult." Ma incrunt. "Noi toate" sunt mai multe?
   "Sunteti mai multe menajere?" Am intrebat-o.
   "Da. Suntem 20." Zambeste adorabil. " Stiam ca vei veni. De aceea casa este cam goala. Mereu este asa."  Rade incet. Este prea tacuta, de parca s-ar teme sa faca zgomot.
   "Cum stiai?" Sunt total confuza. De ce ar trebuii sa stie?
   "Esti foarte curioasa."
   "Asa este. Raspunde-mi." O oblig, urcand un sir foarte lung de scari facute din marmura roz.
   "Stii tu, doamnul Styles nu trebuie sa afle ca am vorbit asa ceva cu tine. Va fi foarte rau daca afla." Se incruntaa, ochii ei negrii privindu-ma atent. Este o menajera foarte frumoasa.
   "Eu am fost sclava domnului Styles. Exact ca tine." Chicoteste. Poftim?! Sclava? " Si domnul Styles ne schimba la un interval de timp." Da din cap parca nostalgica. " In fine, stiam ca este randul unei noi fete dar nu am crezut ca va mai fi o fata noua, nu dupa Sandra." M-a oprit in fata unor usi masive din lemn frumos cioplit. Cine este Sandra? Am vrut sa o intreb pe Aria insa ea a ciocanit si a deschis usa, zambindu-mi si facandu-mi semn sa intru.
   Daca pana acum voiam sa raman cu Harry stiind ca el ma iubeste si ma vrea ca iubita, acum vreau sa fug mancand pamantul de el. El este un barbat rau si o sa simt asta pe propria piele.
   "Oh, Aysha, dragoste, bine ai venit in Iad." Ranjetul sau imi face sangele sa inghete in vene. Am inghitit in sec.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum