EPILOG PARTEA 1

10.1K 439 124
                                    

Cu toate ca imi bubuia capul si corpul imi era amortit, m-am ridicat. Am asteptat cateva secunde ca privirea sa mi se clarifice. Eram intre cearsafurile negre din patul lui Harry.
El era pe scaunul de langa patul meu, adormit. Isi tinea bratele la piept si dormea precum un bebelus, cu buzele putin deschise.
M-am uitat la ceas si era ora 14. M-am simtit foarte rau aseara dar nu mi s-a mai intamplat sa lesin asa.
Am iesit de sub paturi si m-am dus catre Harry punandu-mi mana peste a lui. El a deschis ochii verzi precum jadul si mi-a zambit parca usurat.

"Buna dimineata." Zambeste. Arata atat de fumos adormit. De parca ar trebui eu sa il protejez. Dar el este o enigma pentru mine. Cand sunt alturi de el nu stiu la ce sa ma astept. Este precum un Roller Coaster.

"Buna." Chicotesc cand el ma ia in brate si se intinde cu mine in pat.

"M-ai speriat ca dracu, Aysha. Voiam sa merg la spital cu tine daca nu te mai trezeai. Sa nu mai faci asta. Nu vreau sa patesti ceva." Imi apuca fata in maini si ma saruta apasat pe buze.

"Acum aunt bine. Doar, mi-e putin foame." Il vad ranjind.

"Am apucat sa o aud si pe asta." Surade ." M-am ocupat de asta." Se ridica si ia de pe birou o tava cu mancare pentru doi. O pune pe pat si incepem sa mancam impreuna din preparatele scumpe precum homarul si murele si freshul de mango si afine.
Acesta parea momentul potrivit sa il mai intreb cate ceva.

"Nu stiam ca ai parinti adoptivi." El isi ia privirea de la mancare si se uita la mine.

"Nu este cine stie ce. La 18 ani am parasit America si am decis sa vin undeva complet diferit. Si in plus, aici m-am nascut."
Cum am spus, nu inteleg nimic din viata lui. Este ceva la mijloc.
Apoi continua: "Ajungand aici am inceput propria mea afacere. Si de la un magazin am inceput sa am o larga arie manegeriala. Am o intreaga linie de aeroporturi nu numai in U.K dar si in Europa. Imi trebuia doar un inceput. Si asa am dat de Larry care s-a oferit sa ma ajute. Si m-a ajutat cu banii si cu afacerile. A fost ca o rampa pentru ceva urias ca mine." Zambeste mandru de sine. Nu am crezut niciodata ca Harry este un om atat de important. "Apoi am facut cunostinta cu Carla. Si cum Larry avea nevoie de mostenitori pentru a-si putea lua averea din cont, am acceptat sa fiu adoptat de ei. Insa asta nu este recunoscut in presa. Ar fi ciudat." Strange tava si o duce inapoi pe birou.

"Esti un barbat foarte apreciat." Am gandit cu voce tare. Acesta chicoteste si sare pe mine, gadilandu-ma. "Doamne Harry o sa fac pe mine. Opr--este-te!" Rad si incerc sa il dau jos de pe mine.

Intr-un sfarsit s-a oprit si m-a sarutat.

"Am nevoie de tine chiar acum, iubito ." Maraie si isi da jos hainele iar eu pe ale mele.

I-am sarutat umarul in timp ce fata lui era ingropata in gatul meu, sarutandu-ma. El a intrat inauntrul meu incet, cu grija. Era ca si cum dorea sa simta mai mult si mai mult. Imi placea asta. "Te iubeac asa de mult." Imi sopteste la ureche facandu-ma sa gem. "Iubesc cum corpul tau este al meu. Cum ne potrivim. Iubesc tot ce tine de tine. Cum razi, cum stranuti, cum respiri. Tot."

"Si eu te iubesc Harry." I-am cautat fata si l-am sarutat in timp ce el facea dragoste cu mine.
Nici nu are idee cat de mult il iubesc. Mai mult ca pe propria persoana. Si sunt fericita ca il am. Si ca ma iubeste.

***

Molly radea in timp ce oja din mana sa statea sa ii cada din mana.
Ea a insistat sa avem o zi amnadoua mai ales ca Harry era la birou toata dupa amiaza.

"Harry a fost un magar mereu." Rade. Mi-am imaginat. "Chiar daca noi nu am petrecut mult timp impreuna, am fost mereu apropriati." Desface dopul ojei si se intinde dupa mana mea. "Stiu ca Larry si Carla l-au ajutat mult si el i-a considerat destul de apropiati." Molly zambeste melancolica si intinde lacul negru pe unghiile mele. " Dar tipii aia raman mereu niste curve." Rad impreuna cu ea. "Acum asteapta sa se usuce lacul. Nu vreau ca muca mea sa fie zadarnica." Ma ameninta razand.
Molly imi demonstreaza in fiecare secunda cat de mult m-am inselat in privinta ei.
Il iubeste pe Harry si sta mereu in preajma sa si il ajuta mai mereu. El este pentru ea fratele pe care nu l-a avut niciodata. Iar ea este pentru el o sora de care trebuie sa aibe grija, sora pe care nu a avut-o.

M-am grabit catre usa in timp ca Molly a ramas la baza scarilor asteptandu-ma. Am deschis usa gata sa ii sar in brate lui Harry si sa ii spun ce mult mi-a lipsit. Imi este dor sa imi spuna ca ma iubeste.

Am ramas blocata in schimb, cand l-am vazut pe Harry razand alaturi de Sandra. El o tinea langa el cu mana sa in jurul umerilor ei care erau acoperiti de geaca lui neagra.
A trecut pe langa mine neprivindu-ma si razand alaturi de Sandra. Am stat cateva secunde uitandu-ma in gol. Socul m-a lovit ai am simtit cum ceva ma loveste in inima. M-am intors si am vazut-o pe Molly privindu-i dur in timp ce s-a dat din calea lor. Urcau la etaj. Mi-am pus mainile la ochi si am inceput sa plang. M-am asezat langa usa si am inceput sa plang. Simteam un gol in stomac dar si in inima. Chiar credeam ca Harry a trecut peste ea atunci cand a dat-o afara din casa. Si mai grav este ca eu credeam ca ma iubeste.

"Aysha. Imi pare rau." Molly s-a asezat in genunchi langa mine si eu am luat-o in brate plangand langa ea. "Nenorocitul." Scuipa si ma ridica de jos.

Am stat putin langa geam pana cand Molly a facut patul pentru amandoua si intr-un sfarsit m-am pus in pat incercand sa adorm.

Dar cum poti adormi atunci cand ochii tai sunt plini de lacrimi, capul plin de ganduri iar inima la el?

Am coborat din pat si am mers pe holul lung gata sa cobor scarile pana la bucatarie. Dar ceva mi-a atras atentia.
M-am apropiat de camera lui Harry de unde veneau acele sunete. Am suspinat si mi-am acoperit gura cu mana in timp ce lacrimile curgeau pe fata. Ei erau in camera si faceau...-
Ma simteam tradata, folosita si aruncata. Acesta este efectul lui Harry fata de mine.
Am fugit inapoi in camera si mi-am ingropat capul in perne incercand sa nu o trezesc pe Molly si incercand sa uit tot. Macar pana adorm.


"Acum nu mai face fite si coboara." Molly ma trage afara din camera. "Nu vrei sa-mi spui ce ai. Okay." Se bosumfa." Dar clar ai plans toata noaptea. Macar uita-te in oglinda." Imi dau ochii peste cap.

"Hai sa trecem peste asta. Nu ma simt foarte bine." Marai si cobor langa ea pe scari.

"Uite, daca Harry nu ii va face vand ciorii aleia, ii voi face eu asa ca nu te mai ambitiona si hai sa mancam." Imi zambeate ai ma ia de mana. Incerc sa fac acelas lucru.
M-am asezat pe scaunul din fata lui Molly si m-am obligat sa nu ma uit la Harry si Sandra ce isi mancau si ei de asemenea micul de jun. Pana la urma sunt o simpla sclava, am cam uitat asta.
Harry a ajus in fata mea si mi-a intins o foaie. M-am uitat dupa atata timp la chipul sau frumos care imi provoca atata durere. A rupt foaia in doua iar Molly si-a pus mana la gura .

"Acesta era contractul. Pleci astazi la ora 13. Ai avion inapoi acasa." Se intoarce si isi ia geaca in mana iesind din casa.
Ochii mei erau larg deschisi. Sandra a ras zgomotos si a trecut pe langa mine dandu-si parul pe spate.
Am vazut-o si pe Molly cum nu am mai vazut-o vreodata. Plangea, complet socata dar cu o furie pe chip de nedescris.
Si atunci am bufnit in plans.
Pana aici mi-a fost.
Aici s-a terminat totul.

(A/n): am laptopul stricat si nu pot da dedicatia pe care am promis-o. Am scris capitolul pe telefon. Imi cer scuze si promit ca o sa o dau atunci cand il voi repara. Sper cat mai devreme.

Mi-ar placea la nebunie sa vad ce credeti. V-am surprins? Sau macar a iesit ceva bun? :))
Va iubesssc si multumesc pentru comentarii si voturi. Si voi pune si partea a doua cat de repede pot.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum