*"Alo?"
"Niall. Sunt Aysha. Ai un minut?""Um.. uh, desigur." Vocea ii tremura. Si eu am emotii. Emotii mari.
"Imi cer scuze." Oftez. Simt cum lacrimile imi vin in ochii. Ma uit carltre Molly care imi face semn sa continui. " Vreau doar sa stiu daca esti bine."
"Sunt bine. Tu cum esti? Te trateaza rau omul acela? Ti-ai continuat semestrul? Sau macar stai undeva unde te simti bine, ai tot ce ai nevoie?" Vocea lui parea stresata si ingrijorata. Mi-a facut dorul mai greu de tolerat. Si din nou, sunt nevoita sa il mint.
"Sunt bine. Sunt fericita cu Harry. Are grija de mine." Inspir aer si ma uit la blonda care isi pleca capul. Eu stiu in ce situatie sunt, Molly stie, servitoarele stiu, dar Niall nu.
"Ma bucur pentru tine si ca... ai scapat de tot rahatul asta in care te-am bagat." Vocea blondului s-a spart la sfarsit. Am simtit cum ceva din mine s-a rupt, lacrimi scurgandu-se pe obraji.
"Niall unde esti? Ce faci? Niall!" M-am ridicat in picioare tipand in receptor.
"Imi pare rau Aysha. Sper sa ma poti ierta. E-eu am facut lucruri ingrozitoare si acum nu mai pot face fata. Am incercat sa lupt dar renunt. Tot ce am s-a dus. Nu mai pot platii ratele,reatantele, drigurile. Iki pare rau Aysha. Sunt o epava. Sunt un rahat Doar,am vrut sa imi cer scuze de la singura persoana care mai tine la mine si imi pare rau ca iti voi rupe inima din nou."
Un beepait s-a auzit clar. Prea clar. Era un ecou in mintea mea. In inima mea.
Ma simt rece. Si goala.Niall tocmai s-a sinucis? Eu... Eu nu am putut face nimic.
"Oh Doamne nu!" Am scapat telefonul si mi-am pus mainile la chip. *
AUTOR
Molly i-a apucat umerii fetei ce plangea pe podeaua din marmura. Ii era frica ca ar putea lesina la durerea ce o avea in suflet. Lacrimile fetei erau infinite. Ea a ramas singura. Fara cineva care sa o numeasca 'sora' sau 'fiica'. Cineva la care sa se intoarca.
Ea acum este legata de afaceristul britanic ce o are sub aripa sa sub numele de sclava.
"T-trebuie sa... sa merg acolo..." suspina Aysha fara pic de vlaga. Ochii ii erau goi.
"Aysha." Molly incerca sa ii deschida ochii.
"Trebuie. Sa ii spun ca putem rezolva. Pot imprumuta bani. De orice are nevoie.Se va uce intr-o institutie pentru cei dependenti. Voi avea grija de el. Ii voi fi alaturi. Nu, trebuie sa merg sa il ajut!" Mica fata isi impinge prietena. Ochii ei straluceau. Ea inca avea speranta. Insa speranta sa era zadarnica. Fratele sau s-a sinucis.
"Nu ii mai poti spune nimic. Imi pare rau!" Cele doua s-au imbratisat.
Aysha avea nevoie de un umar pe care sa planga. Molly avea nevoie de o fata care sa ii aduca inapoi fericirea fratelui sau, Harry.
Harry
"Ma voi ocupa de tot ce este posibil, iubire." Ii sarut fruntea catifelata. Din nou sunt pus in ipostaza de a o vedea in hainele astea afurisite negre gata sa isi ingroape fratele.
Eu i-am promis ca o voi proteja. Mi-am promis ca nu o voi mai face sa planga. Din acea seara cand am vazut pe chipul ei numai durere si tradare.
Si am de gand sa schimb asta.Mi-am unit buzele cu cele moi ale sale si am impins-o pe bancheta din spate a masinii. A tremurat sub mana mea ce i-a ridicat rochia neagra si stramta. Arata fantastic chiar si imbracata in haine funerare. Femeia asta ma poate innebuni mai tare de atat?
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Фанфик"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...