CAPITOLUL 10(P1)

6.7K 357 29
                                    

Ascultati media♥

Am varat plicul in buzunarul mare al gecii. M-am grabit sa o iau pe urmele lui Marc, ajungand sa alerg pe alei intunecate la 1 a.m. Daca am invatat ceva de cand ma stiu, este sa am incredere in instinctele mele si ma urasc ca sunt atat de curioasa incat sa il urmaresc.

I-am vazut umbra dand coltul unei cladiri si am incetinit, lipindu-mi corpul de cladire. Am expirat aerul rece ce il tineam in plamani de ceva tinp si am scos capul dupa colt.

Am distins statura lui Marc printre alte doua.
Aproape am tipat si am reusit sa imi acopar gura mare la timp.
Nu poate fii adevarat. Am mai aruncat o privire. Marc statea cu spatele la mine dar codita sa il trada. Ce m-a socat este ca Louis si Liam fumau alaturi de el. Lumina felinarului se spargea pe fata lui Louis, luminandu-i chipul frumos. Liam soptea ceva fiind cu chipul in umbra din cauza lui Marc. Ce cauta ei aici? Sau mai bine spus, ce este locul asta?

"Este ceasul." Ii aud vocea lui Marc. Ma intorc lipita de perete si ma uit la ceasul mobilului: 1:16 a.m. Am mai aruncat o privire insa cei trei au disparut.
Am oftat si am pasit in liniste pana in locul in care s-au aflat.

M-am uitat la cladirea foarte veche, as putea spune abandonata. Insa pe peretele cladirii era scris "Styles" ce m-a facut sa ma incrunt. De ce este numele lui Harry scris aici?

Usa din fata mea s-a deschis brusc, lovindu-se de peretii prafuiti.

"Chiar te asteptam papusa." Figura lui Marc m-a facut sa inghet. Am simtit frica plutind in tot corpul meu. M-am intors brusc pentru a fugi insa am cazut in mainile lui Louis ce ma strangea la pieptul sau. Inima imi bubuia in piept de frica. "Doar nu credeai ca vei pleca." Vocea brunetului suna mai infioratoare ca de obicei iar lacrimile imi intepau ochii. Trebuia sa imi bag nasul peste tot?

"Lasa-ma." Ma smucesc din bratele satenului dar el ma raneste mai tare. "Louis, ma doare!" Tip incercand sa fac durerea sa dispara.
Insa nimic din partea lui.

"A spus ca o doare!" Cineva din spatele lui Marc maraie, Liam. "Ai spus ca nu o vom rani, asa ca mainile jegoase jos." Liam indreapta degetul catre Louis si acesta ma lasa, cazand pe jos. Ma mir ca nu m-am dezasamblat pe aici.

"Daca nu vreti sa ma raniti, ce dracu vreti de la mine?" Scuip, ridicandu-ma in timp ce imi frec bratul ranit.

Marc face semn catre numele scris pe perete, cu un zambet imens pe buze.

"Doresc doar sa iti impartasesc o parte din trecutul iubitelului tau, Harry Styles." Rade tinand in continuare mana sus. " Te intereseaza?" Am inspirat. Am o presimtire ca asta nu se va termina bine, dar cu toate acestea, am expirat si am pasit spre Marc. Voi regreta asta dar, regret multe lucruri.

Totul era in intuneric bezna si pentru cateva secunde am simtit panica in mine. Dar Liam este aici asa ca presupun ca pot avea incredere ca voi ramane intreaga, cumva.
Luminile s-au aprins facandu-ma sa ma incrunt. Spre uimirea mea, interiorul cladirii este intr-o stare impecabila.

Apoi m-a lovit groaza.

In sala mare varuita, se aflau mai multi stalpi ce sustineau cladirea, doar ca la baza fiecaruia se afla cate o pereche de catuse pufoase negre.

M-am uitat ingrozita spre Marc ce imi face semn sa inaintez.
Merg printre stalpii albi si in capatul salii se afla o usa uriasa din lemn.

"Intra iubire." Marc ma indeamna si apas clanta usii intrand cu sufletul la gura inauntru. Brunetul deschide luminile iar eu apuc sa ma uit in jur.

Mi-am presat palma impotriva gurii mele, terifiata. Camera era invelita in totalitate in piele rosie. In mijlocul acesteia se afla un pat negru iar pe langa, multe tipuri de biciuri atarnau in cuiere. Multe perechi de catuse si jucarii sexuale erau asezate in incapere, dandu-i un aspect care duce usor a camera de tortura.

"Ce e asta?" Spun. Chiar daca aveam lacrimi pe fata, am incercat sa nu par atat de afectata. O incercare penibila.

"Este sala lui Styles." Marc chicoteste. "Aici isi petrece marea parte din zi." Ma uit spre Liam care ma privea la randul sau, neutru. "Aici au avut loc mai multe sedinte de prostitutie, trafic de droguri si trafic de carne vie. Totul acoperit si sustinut de marele, puternicul si influentul Harry." Marc rade usor.

Minciuni. Mi-am soptit.
Harry nu ar putea detine o asemenea institutie. Nu ar sprijini prostitutia, traficul de droguri si naibii, niciodata de carne vie!

"Minciuni!" Mi-am acoperit urechile plangand. Nimic nu este adevarat. Harry nu este o persoana atat de groaznica. Harry nu este un monstru.

"Minciuni?" Marc rade. "Papusa, eu nu mint. Adu-ti aminte ce ti-am spus." Ma incrunt inainte ca el sa continuie. " Sunt aici pentru a-l ruina pe Harry. Eu sunt moartea sa."

Inima mea a incetat sa mai bata si totul se invartea in mintea mea.

"Zayn." Soptesc pasind departe de el. El m-a distrus. El mi-a distrus atat fericirea mea cat si cea a lui Harry si continua sa faca asta.

"De ce?" L-am intrebat raspicat. Simt un dezgust dezvoltat impotriva lui.

"Harry mi-a adus aici iubita. A futut-o pana s-a saturat apoi a lasat-o sa moara aici, legata de nenorocitul asta de stalp in timp ce i-a lasat pe altii sa o ruineze." A strigat puteric. Informatiile despre Harry ma depaseau psihic si cu fiecare secunda petrecuta aici, simteam cum inima mea e strapunsa de cate un cutit adancind rana.

"Dar ii voi arata cum se simte." Rade." Doar ca el va venii si va vedea asta. Va vedea cum este sa iti vezi fiinta iubita murind." Rade diavoleste. " Si sa nu poti face nimic sa opresti asta."

"Ce?" Liam striga si vrea sa alerge spre mine insa Louis ii blocheaza calea.
Frica se imprastie in tot corpul meu si ma uit panicata in jur dupa o scapare.

Usa mare si ruginita se deschide si pe ea apare Harry. Parul sau buclat este dat pe spate. Purta un maieu alb si blugi negrii. Isi trece mana prin par si paseste in incapere. Parea somnoros iar pe buzele mele a aparut un zambet.

"Sper sa ai un motiv bun sa ma chemi aici Liam." Vocea sa ragusita imi face inima sa bata mai incet. Am incredere ca ne va salva. Face asta mereu.

Se opreste si scaneaza camera incruntat. Ochii sai de jad ma fixeaza iar eu pufnesc in plans. De ce mereu trebuie sa sfarsim asa?

"Ce dracu?" Da sa sara dupa mine insa sunete de pistol incarcat se aud, apoi o liniste. Mi-am deschis ochii ai am vazut ceva ce m-a ingrozit. Harry tinea pistolul catre trei barbati ce aveau pistoalele indreptate spre el iar Liam il avea indreptat spre Louis si invers. Iar la tampla mea era apasat ceva rece tinut de Zayn.

"Fii inteligent Styles. Un glont in capusorul ei frumos nu ar arata dragut nu?" Rade miscand pistolul peste capul meu. Pot sa spun ca mi-am vazut moartea cu ochii.

M-am uitat speriata la Harry ce ma privea concentrat. Buzele subtiri si roz s-au misat incet si am deosebit cuvintele "te iubesc." Am zambit si i-am mimat aceeasi propozitie. Am incredere in el ca ma va scoate din rahatul asta.

"Stai calm Harry. Vreau sa traiesti cand ea va muri. Este o placere." Un foc de arma s-a auzit apoi din ce in ce mai multe.

"La pamant!" Liam tipa si reusesc sa lovesc locul sensinil al lui Zayn. Insa o durere ingrozitoare mi-a fulgerat bratul. Tipand, m-am ascuns dupa barul plin de cioburi.
In ciuda situatiei, vazandu-l pe Harry doborand barbatii aceia cu atata usurinta, a facut frica din mine sa se dezvolte.

Si pentru prima data, chiar ma intreb cine este Harry Styles.

Cu lacrimi in ochi, totul in camera s-a linistit.

(A/n): aceasta este prima parte din capitol. ♡
Multumesc pentru parerile voastre ce ma bucura extrem de mult.
Parca visez.

Comentati la fragmentul vostru preferat.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum