Aysha (lysha)
Ma bucur ca am reusit sa ii refuz inviatatia lui Candice. Nu ma pot axa pe acea petrecere nici daca as incerca.
Si i-am promis ca maine, cand se va trezi din betie ii voi povesti totul. Iar asta ma sperie tare.
Ma tem ca il va refuza pe Harry dupa ce ii voi spune ce a facut.
Si nu stiu dac avreau ca ea sa il refuze sau nu.Pe de alta parte, m-am obisnuit cu durerea asta fara el si cred ca ma descurc binisor.
Stiu ca nu pot trai mereu in visele cu el ce le am noaptea sau in trecut.
Si asa am ajuns cu testul de sarcina in mana. Nu sunt sigura ca vreau sa aflu raspunsul.
Dar orice ar fi, voi trece peste asa cum am mai facut.
Insa ma sperie faptul ca as putea fi insarcinata. Si singura.
Ma doare sa stiu ca daca as avea un copil cu Harry el ar trai cu intrebarea 'unde este tata' iar eu sa nu stiu ce sa ii rapund.
"Oh, doar m-a futut si m-a lasat de izbeliste ca un dobitoc. Fugi si cauta-l."Mi-am dat lacrimile din ochi. Incerc sa nu mai plang asa de mult. Ma slabeste foarte mult si deja sunt o leguma cu ochi.
Doua linii.
Mi-am pus mana la gura. Asta mai lipsea. Insarcinata.
O parte din mine se bucura pentru ca stiu ca nu sunt singura in toate astea. Ca Harry este tatal copilului si ca... doamne ce dracu am?!
Iar cealalta parte a mea ma certa pentru ca asta este inca o problema in viata mea mizerabila.
Sa fiu insarcinata la 17 ani. Cu un barbat de 25. Cu Harry.Am auzit un ciocanit la usa si mi-am clatit repede fata incercand sa ascund ca am plans... mai mult decat trebuia.
"Aysha Dumnezeule." Louis ma prinde intr-o imbratisare de urs. "Doua luni si esti aici." Inca ma tine strans in bratele sale.
Am zambit larg si ma uit la fata lui frumoasa. Barba ii era prezenta iar ochii stralucitori. Era imbracat intr-un tricou negru si blugi la fel. Mi-a prins mainile intr-ale lui si m-am uitat la el. Intradevar, mi-a fost extrem de dor de el. Si il aud vorbind:"Ma simt in al noualea cer." Aprob zambind." Si jur, nu te mai las sa pleci drace. Mi-a fost dor de tine tare." A venit mai aproape de mine si si-a asezat mainile pe spatele meu tragandu-ma langa el. Ma privea dragastos si am inceput sa transpir.
Ma simt bine aici. Simt ca Louis chiar m-a asteptat si este aici pentru mine.
"Aysha lasa-ma sa te sarut." Ma lasa fara suflu. Iar eu fara sa gandesc, imi unesc buzele cu ale lui.
Aveau un gust de menta si tutun si erau moi. Foarte moi.
Louis m-a impins pe spate pe canapea si s-a asezat deasupra mea. Mi-a apucat ceafa si mi-a adus capul mai aproape de el.
Ma saruta atat de frumos
Iar tot ce faceam eu era sa mi-l imaginez pe Harry sarutandu-ma asa.
Dar Louis nu este Harry iar Harry nu este Louis si trebuie sa am grija cu asta.
S-a desprins incet de mine si mi-a zambit dandu-mi suvite de par dupa ureche.
"Te plac extrem de mult Aysha. Drace din generala." Rad. Credeam ca Louis a trecut peste mine mai ales ca a avut multe iubite pana acum. Unele relatii au iesit chiar bine
Insa eu, sunt praf.
Singura mea relatie.... ei bine, eu am fost sclava, am ramas insarcinata iar el nu ma iubeste.
Nu pot numi asta o relatie reusita."Si eu te plac Louis." Am spus. Am citit surprindere pe chipul sau. Nu am mintit. Il plac si simt ca Louis este cel care mi-ar putea umple macar 1% din golul ce l-a lasat Harry.
M-a mai sarutat odata si s-a ridicat dupa telecomanda. S-a asezat langa mine pe canapea si a aprins televizorul strigand precum un copil mic
"Maraton de filme!"Harry (handra)
Am intrat in cladirea mare si mi-am aranjat rapid sacoul de pe mine. Am strans cutia rosie din mana si am pasit in lift.
Mai bine stateam in casa facand altceva mai distractiv decat sa merg cu Sandra la o defilare Louis Vuitton. Dar trebuia oricum sa ii aduc cadoul asa ca nu puteam refuza.
Mai ales ca incercam sa imi umplu timpul la maxim si sa nu imi ramana timp sa ma gandesc din nou la ea. M-as fi imbatat din nou ca data trecuta.
Data trecuta cand m-am trezit din betie nu numai ca am vomitat cat nu am mai facut-o in intreaga mea viata dar m-am certat cu Molly deajuns de mult sa ma bata, am mers la birou si i-am injurat pe toti, am dansat pe bar si am ajuns intr-un hotel cu o tipa pe care nu am mai vazut-o niciodata. Curva.
Si toate din cauza ca nu am putut fi un barbat si sa lupt pentru iubirea noastra.
Acum astept precum un las ca ea sa se stinga.
Dar vad ca in fiecare zi, ea creste nu scade. Si ma face sa-mi fie mai dor de fata mea decat sa o uit. Si asta e naspa."Harry iubitule." Sandra zambeste si ma saruta apoi pozeaza cu mine pentru cativa fotografi. "Mi-ai adus ceva?" Zambeste.
"Da. Probeaza-l." Ranjesc si ii inmanez cutia rosie. Cate zile au trecut de cand nu am mai vazut-o? Tin minte ca erau zece. Zece zile in care eu mor pe interior si incerc sa imi umplu golul din mine cu o parasuta mancatoare de bani, bautura si sex. Sunt dracu un boschetar cu clasa."Oh doamne ce frumos este. HARRY." Sandra isi duce fals mainile la ochi. Stiu ca nu si-ar strica machiajul pentru mine. "Este atat de perfect." Imi inmaneaza colierul din diamante si eu i-l pun rapid pe gatul ei subtire. Ochii ei ciocolatii ma urmaresc cu fericire.
"Cat ai dat pe el?" Ne indreptam catre scana si ne asezam pe scaune.
"3.452.3 $ iubire." Ii soptesc. Fata ei este socata. Nu este cine stie ce. Mi-am luat sosete mai scumpe de atat asa ca nu vad marea scofala.
"Doar atat insemn eu pentru tine?" Imi iau privirea de la spectacol si o privesc incuruntat cu pumnii stransi. Isi bate joc de mine ca o proasta. Dar nu are idee ca o pot face de ras doar cu un singur cuvant. Este la fel de proasta precum o conserva. Dar stie sa suga banii, a dracu sa fie."Poftim?" As apuca-o de gat chiar acum daca nu as fi filmat din toate unghiurile.
"Glumeam iubitule." Rade si imi ia mana intr- a ei.
Sa vedem ce glume o sa faci cand o sa te zbor din viata mea javra.
(A/n): ooo un Harry treaz si nervos
Va iubesccccc mult si astept parerile voastre.
In functie de comentarii va veni si urmatorul capitol.
Nu vreau sa va fortez sa comentati doar cadaca comentati voi posta mai repede. Ma plictisesc si imi faceti ziua mai frumoasa cand va citesc parerile.
Va iubesccc :x:x:x
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Фанфик"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...