Mrs_Hemmings99 e al tau epilogul ♥
Poza de la media ♥
Va rog, cititi (A/n) de la sfarsit ♥"Buna iubito." Vocea lui Harry imi inunda urechile si zambesc, sarutandu-l. Mi-a fost atat de dor de el si m-am ingrijorat mult. Dar acum el este aici. "Ti-a fost dor de tati?" Rade si se apleaca asupra mea. Totul a devenit fierbinte intre noi iar eu nu purtam haine.
"Mmmh" am mormait inchizandu-mi ochii. Placerea a venit atunci cand degetul sau a patruns in interiorul meu. Mi-am arcuit spatele, gemand de placere. Ochii mi s-au deschis rapid, ridicandu-ma de pe pat. Mi-am plasat palma pe frunte injurand astfel de vise pe care le am adesea."Pe cine ai visat?" Inima mea s-a oprit din batut. Mi-am ridicat privirea catre Harry care statea sprijinit de tocul usii. As fi vrut sa spun ceva dar nu stiu ce a fost mai jenant: faptul ca el m-a auzit gemandu-i numele in somn sau ca am astfel de vise. "Ai rosit. Sa inteleg ca pe mine?" Rade. Isi desprinde mainile de la piept si vine spre pat, lasandu-si greutatea pe el.
Degetele lui imi apuca maxilarul si ma priveste atent cu ochii lui de jad."Ai venit." Ii sar in brate sufocandu-l. Este aici, cu noi. Si nimic nu il mai poate lua de aici.
"Bineinteles ca am venit. Nu pot sa va las." Zambetul sau ce imi aduce mii de emotii imi face pielea de gaina. "Pot sa vad?" Isi ridica spranceana si imi ridica bluza. Isi plaseaza ambele maini pe burta mea, fin. " Este a noastra." Rade sarutandu-mi buzele.
"Este A noastra?" Il intreb. Are sperante sa fie fata? Isi doreste o fata?
"Crede-ma daca e ceva in care cred, este ca bebele asta o sa fie fata. Imi doresc asta."
(***)
M-am intins pe masa din cabinet iar doctorita mi-a ridicat bluza peste burta, intinzand o crema. I-am strans mana transpirata a lui Harry si aproape am ras. El era al naibii de emotionat.
"Uitati aici, este fetita." Doctora ne zambeste si imediat ma uit catre Harry. Zambea mai larg ca de obicei, zambea mandru. S-a aplecat peste mine si m-a sarutat. "De acum sa veniti la control in fiecare saptamana si daca aveti ceva nelamuriri, sunati la numarul acesta." Isi scrie numarul pe o hartiuta apoi i-o da cretului. "Iti urez o sarcina usoara, Aysha." Zambeste dulce uitandu-se la amandoi. "Si felicitari, domnule Styles."
"Multumim. Sa fie intr-un ceas bun." Imi dau ochii peste cap. Se transforma intr-o secunda in omul de afaceri batran. "Sa nu crezi ca nu am vazut aia. O sa o rezolvam acasa." Imi sopteste jos cu buzele lipite de urechea mea, facandu-ma sa imi musc buza.
"De abia astept." Chicotesc.
Iesim impreuna din clinica, mana lui mare strangand-o pe a mea dar am fost data peste cap cand am vazut marea de ziaristi, reporteri si paparazzi, mai ceva ca la nasterea printesei.
"Este adevarat ca esti insarcinata?" Se auzeau intrebari de peste tot."Harry, ea este iubita ta?"
"Aveti un copil impreuna?"
"Sunteti impreuna? " aproape m-am impiedicat in aglomeratia asta mare . Harry era mare in fata mea, estompandu-mi privirea. Era doar spatele lui mare si sexy. Si e doar al meu.
"Da." Harry se opreste brusc si ajung ciocnindu-ma de el."Scuze iubito." Zambeste si imi apuca mana, tragandu-ma la pieptul sau unde erau multe camere de filmat si lumini ale aparatelor foto. Eram prea bulversata sa scot ceva pe gura mea ce nu prea interactioneaza cu creierul.
"Da, ea este iubita mea si avem impreuna o fetita." Zambeste mandru. Ma uit in sus la el socata. Mult prea socata. Acum, tot ce pot sa fac este sa mi-o imaginez pe Molly tipand de fericire si asteptandu-ma sa imi spuna ca a avut dreptate iar pe Larry si Carla dandu-se cu capul de pereti. Si nu mai zic de Sandra care a fost un mare jeg, un mare esec."Felicitari domnule Styles si..." mi se baga un microfon in fata. Clipesc de cateva ori apoi incerc sa zambesc.
"Aysha." Rspund.
"Multumim." Harry deschide usa masinii sale si intru in ea, urmata de el.
Imi prinde mana si porneste."Unde mergem?" Il intreb. Gandul imi zboara la cuvintele lui ce au facut publica sarcina mea si relatia noastra.
"Te duc undeva departe de toate astea. Meritam ceva bun nu?" Rade.
Masina este parcatain fata casei lui apoi ma invita afara din masina. Deschide usa casei si intru urmata de el.
Ma intorc cu fata spre el."Deci?" Intreb stangaci iar o liniste se lasa printre noi. Parea ca repeta ceva in gand la nesfarsit... dar nu pot pricepe ce il mustreaza asa rau.
"Uh.. Te iubesc." Isi freaca ceafa stresat. Doamne, Harry Styles este stresat, nesigur si se teme. Sa faca cineva o poza. "Defapt, avem o luna de miere." Ranjeste. "De aceea-" sopteste si se aseaza in genunchi. Imi acopar gura cu mainile simtind ochii cum se uda. "Vreau sa fii sotia mea, Aysha." Isi baga mana in geaca sa de piele si scoate o cutie mica alba pe care o deschide cu minile tremurande. Ia inelul in mana si pentru prima data, ma priveste in ochi, cutremurandu-ma. "Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat. Ai stat alaturi de mine la bine si la rau indiferent ce porc respingator am fost. Te iubesc si nu pot sa te pierd." Vocea sa se stingea pe parcurs dar si-a revenit cu un zambet cand s-a ridicat in picioare.
"Doamne, Harry." Soptesc inca in soc cu lacrimi pe fata. Am inceput sa rad, aruncandu-ma in el. De data aceasta, si-a infasurat mainile in jurul meu, imbratisandu-ma si rotindu-se.
"Da." Tip intinzandu-i mana. "Te iubesc." El imi aseaza inelul frumos ornat cu pietre mici si fine pe deget.
"Viena, venim." Rade impingandu-si corpul in al meu si sarutandu-ma pasional. Mi- am infipt mainile in parul sau in timp ce mainile sale imi controlau corpul.
Suntem o familie. La bine si la rau. Suntem fericiti.
Si toate cele rele au meritat caci
acum, sunt fericita.
Dupa furtuna, iese soarele.(A/n): aceasta a fost cartea dragii mei. Imi este foarte greu sa ma despart de ea deoarece a fost o importanta parte din vara mea. Mi-a dat incredere ca pot reusi ceva ce imi propun si totul cu ajutorul vostru, al sustinerii voastre. Nu va pot multumii indeajuns pentru comentarii, voturi si citiri. Mi-ati facut vara♥
Acum plang, da, scuze dar sunt... nici eu nu stiu cum. Sper ca finalul a fost placut deoarece nu m-a lasat inima sa il fac trist. Meritau... sunt sigura ca si voi credeti ca meritau dupa tot prin ce au trecut. Dar acum sunt o familie si sunt fericiti si se iubesc.
*!De asemenea, acum lucrez la o noua carte. O sa fie de genul acesta, numai ca povestea va fi alta. Vreau sa mi spuneti cine m-ar sustine cu ea si va rog, spuneti-mi cu cine vreti sa fie. Harry, Niall, Louis, Zayn sau Liam?♥ in rest, ma voi apuca de ea. Se va numi Abusive. Sper sa am acelasi succes cu ea la fel ca aceasta poveste minune pentru mine. Voi posta aici cand voi face publica cartea Abusive!*
Doamne, va multumesc. Va stiu pe fiecare in parte cei care au votat♥si comentat♥
Sper sa va placa. Va iubesc! MUUUULT DE TOT.
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Fanfic"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...