Capitolul 8*

2.9K 156 14
                                    


    Se spune ca atunci cand esti indragostit plutesti efectiv. Esti mereu cu capul in nori si uiti de toate responsabilitatile. Mai pe scurt, faci totul pe dos. Asta am facut si eu ultimii 2 ani. 

   Ma ridic din pat subit si privirea mi se intetoseaza. Respir aerul rece si ma uit in jur, unde nu se afla nimeni. Perfect normal. Iau camasa alba de pe scaun si aranjez rapid prin camera. Parca a trecut un uragan pe aici. La aceste ganduri, obrajii mi se inrosesc. Ce s-a intamplat ieri noapte a fost intens. De la iritarea mea cand l-am gasit pe Harry intr-o camera cu arme, pana la...pat. Nu a fost usor sa aud tot ce mi-a spus Harry si nu mi-a fost usor sa trec peste astea, stiind ca ne-ar fi putut face rau mie si lui Darcy.

OH DOAMNE, DARCY!

  Am impins usa cu forta si am inceput sa fug pe culoarele casei. Ochii mi s-au intunecat de lacrimi si am inceput sa tip fara sa-mi dau seama "Harry!". Franturi de amintiri mi se inghesuiau in minte: corpul mic al fetei mele, cat am plans dupa ea, lunile petrecute langa Harry, Liam si Zayn. Am ajuns la parter si m-am prabusit pe jos, cu genunchii la piept. Ce mama groaznica ar face una ca asta? Cum am putut sa pun disperarea mea mai presus de copilul meu? 

"Aysha? Iubire, ce faci acolo?" Vocea blanda a lui Harry m-a trezit. M-am uitat la el cu ochii mari. Purta o pereche de pantaloni de trening ce ii atarnau pe solduri. Parul ii era complet de ravasit, iar un inceput de barba ii acoperea barbia. Se uita confuz la mine inainte de a ingenunchia langa mine.

"Sunt o egoista. O nenorocita!" am tipat acoperindu-mi fata. Imi era asa rusine ca faceam o criza in fata lui. Parea foarte obosit.

"Stii ca nu imi place sa-ti vorbesti asa." Glasul sau parea serios iar fata lui era inexpresiva. Nu avea chef de mine? Pacostea din mine se face auzita. ofteaza: "Acum, ce s-a intamplat?"

M-am trezit fara tine in pat dupa atata timp in care am crezut ca imi voi pierde mintile, mi-am lasat copilul la persoanele pe care le displac cel mai mult, ma simt singura si pierduta, ma simt ca o proasta in fata ta. 

"Ma simt bine, voi pleca." Imi sterg lacrimile si ma ridic gata sa plec.

"Oh crede-ma, nu pleci nicaieri." Se ridica in acelasi timp cu mine si ma apuca strans de incheietura, tintuindu-ma locului. Ma uit aspru in ochii sai verzi. Pot sa ii simt fiecare fibra din el cum se incordeaza sub privirea mea. 

"Nu-mi spui tu mie ce sa fac!" trag de mana in speranta ca ma pot elibera. Imediat m-am simtit impinsa in perete si o greutate ma apasa. Am tras aer printre dinti si mi-am ridicat privirea catrea a lui. Am incercat sa par suparata insa fata lui era prea aproape de a mea. Ii simteam aerul expirat pe buzele mele si ochii lui verzi parca ma dezbracau. Mana lui mi s-a strecurat pe talie, unindu-ne corpurile. aea un ranjet imens pe fata.

"Credeam ca te-ai invatat minte de atatea ori." Isi impingea soldurile in intrarea mea. am suierat. Niciodata nu joaca cinstit. "Mereu vei fi slaba la atingerea mea, iubito." Si-a mutat mainile in lateralele mele si fata lui s-a ingropat in umarul meu, sarutandu-mi pielea incalzita. Daca asta isi doreste, asta ii voi da. 

Mainile mele au urcat de la linia V, peste tatuajele sale catre pieptul sau mare. Mi-am saltat mainile la ceafa lui si am strans de ea, aducandu-i gura murdara peste a mea. Ma saruta cu atata ardoare incat gafaitul meu s-a transformat in geamat. I-am prins parul legat intr-un coc si l-am lasat sa-u cada pe umeri, infigandu-mi mainile in bucle. Palmele lui s-au lipit de fundul meu gol si au alunecat pana la miezul meu ud. 

"Macar atat ti-a intrat in obisnuinta."Vorbele sale se amesteca cu gemete cand ma patrunde cu rapiditate. Deja era tare in mainile mele. "Te iubesc Aysha. Oh, atat de dulce este fetita mea."

"Si eu te iubesc, tati."ranjesc. Ma apuca in brate si face cativa pasi cu mine incolacita pe soldurile sale. Il vreau atat de tare incat ma doare. Am inceput sa ma misc in poala sa, facandu-mi comfort. 

"La dracu, Aysha. Nu te mai misca sau jur, te fut pe peretele asta." Injura cu vocea ragusita. Nici ca imi pasa unde avea sa mi-o faca asa ca am continuat ma ii salt in poala. Daca voia sa ajunga pe un pat, acum darama vaza si fotografiile ce stateau pe masuta din holul principal. "Una din fanteziile mele se implineste acum. Tu ce ai vrea sa-ti fac, printesa?" inima mi-a zbughit din piept. Doar cand ma gandesc ca el imi cere sa zic ce sa-mi faca ma face sa-mi dau drumul. Brusc, o amintire mi se infiripa in minte. Il trag langa mine si il sarut. Dar inainte sa-mi spun dorinta, se aude un ciocanit in usa. Usa se deschide inainte sa ma pot sa jos de pe masa iar in prag stau Larry si Carla. Fata mi s-a acoperit de roseata cand mi-am aranjat parul ciufulit si camasa lui Harry care abia imi acoperea fesele.

"Ce cautati aici?" Vocea lui Harry rupe tacerea. Si-a trecut o mana prin par parand degajat. M-a ajutat sa cobor de pe masa si am icnit cand am vazut ce era in pantalonii sai.

"Ne pare rau ca deranjam, dar avem de vorbit." Carla intra in casa, tocurile ei lasand cate un zgomot ce imi facea un gol in stomac. 

Ne asezam toti la masa si ma uit cu coada ochiului la Harry, lingandu-mi buzele uscate. Asta nu poate fi bine. Il surprind ca si el se uita la mine si se apleaca catre mine, soptindu-mi:

"Vei rezolva asta mai tarziu, stii cat de rau e sa ma concentrez cu ditamai erectia in pantaloni?" si rosesc din nou, facandu-l multumit de parca asta era scopul afirmatiei sale.

"Am obtinut custodia lui Darcy." Carla tranteste asta si golul meu din stomac ma face sa vreau sa vars.

"Poftim?Este fata noastra, nu poti face asta!" tip. Incerc sa-mi controlez furia ce-mi clocoteste in vene. Harry ma apuca de mana, linistindu-ma. La dracu cu el.

"Este fata mea, Carla. Este imposibil."Harry isi impleticeste degetele deasupra mesei, incruntat. 

Carla arunca cateva foi pe masa si ne priveste zambind slab. "Este clar ca nu va puteti descurca cu un copil. Dumnezeule, ce faceati acum.... Daca nu va puteti potoli dorinta asta, e clar ca nu aveti ce face cu fetita.

"Sa nu indraznes-" sunt intrerupta de ranjetul lui Harry.

"Asa a venit si Darcy. Doar pentru ca esti geloasa ca tie ti-a iesit un esec, nu poti sa ne iei copilul. Vreau sa iesi din casa mea si jur pe ce am mai scump-" se apleaca catre ea "-te voi calca in picioare si o voi lua inapoi." se retrage inspirand. "Iesiti dracului afara!" tipa, facandu-ma sa tresar. Prea tarziu, lacrimile imi curgeau pe fata. Ce am facut..

A/N> SPER CA V-A PLACUT.


Spuneti-mi daca v-a placut si va multumesc pentru sustinere. LOVE YA

Scuze pentru greseli, am facut totul pe calculator si a fost mai greu.

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum