Capitolul 4*

4.4K 227 24
                                    

Muzica imi bubuia in urechi cu atat mai tare cu cat inaintam spre centrul clubului. Nu stiu ce melodie e sau ce se intampla in jurul meu. Singurul lucru ce imi ocupa mintea este timpul ce se scurge rapid. Doua saptamani. Doua nenorocite de saptamani petrecute in agonie acuta. Doua saptamani pline de dor si singuratate ce ma doboara din ce in ce mai mult. Am o fututa de viata acum si as da-o la schimb pentru orice in lume.
Departe de fata mea ce probabil spera sa plec odata din viata ei pentru ca nu stiu sa fac nimic corect. Nu am stiut sa-l tin aproape de mine. De cate ori imi spun ca am reusit sa il am, el imi arata contratiul iar asta ma consuma.
  Am comandat un shot si l-am varat pe gat imediat, gustul intepator nederanjandu-ma. Mi-am dat jos jacketa si am aruncat-o pe un scaun la intamplare. Trebuie sa fie aici, el niciodata nu intarzie. Urasc ca trebuie sa ma injosesc atat pentru el. Merita sa fac asta pentru el? La naiba as da orice sa ii mai vad chipul de inger si sa-i spun ca il iubesc orice s-ar intampla.

-"Aici esti." Inghit in sec si ma ridic in picioare in fata lui. Mana sa imi mangaie obrazul si ii zambesc, sarutandu-l apasat. Dracie, mai am nevoie de bautura. Multa.

-"Mi-a fost dor de tine." Imi duc bratele in jurul gatului sau si trupul sau fierbinte se lipeste de al meu.

-"Minciuni." Chicoteste adanc in timp ce isi coboara mana jos pana la fund si il strange facandu-ma sa tresar.

-"Zayn..." gem in urechea sa lipindu-ma mai mult de el." Ai adus ce ti-am cerut?" Ii musc lobul urechii usor apoi ma departez.

-"Curvele nu se schimba niciodata." Rade si scoate de la spate o foicica pe care mi-o intinde intre doua degete.

-"Se pare ca nici psihopatii." Ii fac cu ochiul si iau foaia punand-o in buzunar." Acum daca ma scuzi, trebuie sa ajung altundeva." Ma intorc dar nu apuc sa fug caci dau nas in nas cu Louis.

-" De mine ti-a fost dor iubire?" Zambeste bolnav inclinandu-si capul. "Sau inca bocesti dupa Styles, doamna Styles?" Rade." Ironic, nu?" Ma bate prieteneste pe spate.

-"Uite, nu am chef de glumele tale stupide." Ma intorc spre Zayn " Ma duc sa iau de baut. Stati pe canapea." Imi dau ochii peste cap si pornesc spre bar.

  Inca o noapte cu Zayn, inca o noapte stupida in care imi vars nervii si stupizenia in alcool si dans.

  Ma asez langa Zayn pe canapeaua din piele rosie a clubului si imediat, gura lui o astupa pe a mea. Mi-am dus mainile spre obrajii sai si i-am impins fata mai mult in a mea, gustandu-i buzele pline. Erau mult mai aspre ca ale lui Harry si nu la fel de dulci. TACI SI LINGE-L DRACU PE ASTA!
  Mainile sale s-au dus la soldurile mele si le-a macinat cu forta, impingandu-si corpul in al meu. Gura lui s -a desprins de mine dar in schimb s-a plimbat de-a lungul gatului si pieptului meu nepasandu-i de nimeni din jur.

-"Ce ai de gand sa faci cu foaia aia, Aysha?" Zayn respira scadat in timp ce sta aplecat spre mine. "Ai de gand sa il cauti acolo?" Rade in batjocura." Uite, te pot face sa-l uiti mai repede-"

-"Doar nu crezi ca asta e pe bune, nu?" Imi las capul pe spate amuzata. Dar cand revin, il vad stand la fel de serios. "Nu-mi spune ca tu credeai ca sunt indragostita de tine." Imi mut degetul pe pieptul sau, muscandu-mi buza.

-"Nu-i nici o problema iubire. Adica, esti a mea acum iar asta e tot ce conteaza." Se ridica de pe canapea si imi intinde mana. O prind si ma strecor impreuna cu el prin multimea frenetica pana intr-o camera slab luminata.

Imi dau bluza jos de pe mine, maioul cu care am ramas fiind dintr-o data prea calduros.
 
Nici nu am apucat sa ma dezmeticesc caci sunt impinsa in usa brusc si sarutata salbatic. Zayn isi impinge soldurile dur intr-ale mele lasandu-ma sa-i simt erectia fix in zona mea. Mi-a sarutat dur gatul si pieptul, mainile sale framantandu-mi sanii. Mi-a lins clavicula si si-a bagat mainile in pantalonii mei, vrand sa-i descheie.

Panica mi s-a instaurat in corp si am dat cu mana in clanta dar este incuiata.

-"Zayn..." spun slab in timp ce el isi descheie pantalonii. "Cred ca ar trebui.." isi da tricoul peste cap."Sa te opresti." Boxerii sai sunt pe jos, barbatia sa fiind la inaintare. La dracu. Mi-a apucat parul si a tras de el aruncandu-ma in genunchi in fata sa.

  -"Suge-l asa cum nu ai facut-o pentru nenorocitul ala de Styles." Ma indeamna in timp ce imi trage parul de la radacini. Niciodata nu as face asa. Niciodata nu as putea mai bine decat pentru el. El este singurul care ma detine pana in cel mai mic amanunt. El ma face sa ma simt cum nimeni nu poate. Nu ii sug penisul nimanui mai bine decat lui. Numai lui ii fac asta. Imi las lacrimile sa cada din ochii si caut cu ochii orice scapare. Sunt singura in asta si in nici un caz nu vreau sa fiu violata de el.

-" Esti un obsedat retardat!" Tip si ma zbat dar din pacate mana sa isi impinge penisul impotriva buzelor mele.

  -"Asa este scumpa Aysha. Styles mi-a luat tot ce mi-am dorit vreodata. Dar acum-" ranjeste si ma loveste cu genunchiul in stomac facandu-ma sa gem de durere si sa-si introduca barbatia in gura mea. La dracu cu tine! "Acum ii voi distruge totul." Rade. Mi-am folosit dintii si am facut ceva ce nu credeam ca voi face vreodata, l-am muscat.

-"In pula mea, drace!" Tipa si se indeparteaza de mine lasandu-ma sa fug pana in urmatoarea camera sperand sa gasesc ceva cu care sa scap.
   Gandeste, gandeste a naibii bucatarie... Mi-am apucat firele de par si am plans rugandu-ma ca Harry sa vina. Desi stiu ca nu este aici.

Zayn apare in prag cu ura scurgandu-i-se prin ochii negrii si nu pot sa ajut decat sa plang si mai tare. De ce am ajuns asa?

-"Sper ca ti-ai spus rugaciunea, curva mica." Ranjeste si se apropie de mine in timp ce ma lipeam cat mai mult cu putinta de blatul mesei. "Iubitul tau Harry nu e aici sa te ajute." Sopteste trist la urechea mea. Mainile sale imi strang dur burta iar intr-un moment de adrenalina apuc cutitul din spatele meu si infig in burta brunetului ce se prabuseste la pamant.

  Iau repede cheia din buzunar si alerg catre usa, nu inainte sa ii scuip cuvintele ce ma fac sa raman intreaga " Ce e al lui Styles, ramane al lui." Si am tasnit afara pe usa, dorindu-i tot ce e nai rau lui Zayn pentru ca stiu ca va veni dupa mine.

  Am parasit alergand clubul si am urcat intr-un taxi, aratandu-i adresa de pe foaie. O sa am o noapte lunga.

(A/n): Dupa mii de ani am postat si eu WAW
Imi era foarte dor sa scriu si pot sa spun ca vine vacanta de iarna si am ceva timp liber.
Astept pareri despre acest capitol
Pupici ♥♥♥♥

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum