" Atata timp am asteptat-" ma arunca in patul mare urcandu-se apoi deasupra mea. "-Fiecare parte din trupul tau ma face sa te intind orinunde si sa imi fac de cap cu tine." Imi saruta cu foame buzele. Zambesc peste buzele sale. Imi ia rochia si mi-o da peste cap. Isi arunca tricoul peste tot. Am ocazia sa ii ating tatuajele asa ca o fac, incet incet. "Ne vom distra atat de bine." Un zambet dracesc ii acopera buzele si isi desface cureaua de la blugi. Isi arunca blugii in spate pe podea si se apleaca mai mult spre mine, acoperindu-mi o parte a fetei. "In sfarsit toata afurisita aia de gradina plina de bosorogi fara viata iti va auzi glasul ala dulce strigandu-l pe tati al tau, ce zici printesa?" Chicotesc. Cu o mana imi ridica spatele si cu cealalta imi desface cu usurinta capsele sutienului. Isi plimba mana pe lungul abdomenului meu si imi trage si boxerii. Vreau sa fac asta, imi doresc ca el sa imi arate cat ma iubeste. El isi da jos boxerii scumpi si isi aseaza mainile de o parte si cealalta parte a mea. Am asteptat ca el sa imi spuna ceva, sa imi sarute buzele, pielea. Nimic.Am tipat, strangand marginile lenjeriei negre de pe patul sau. Mi-am dat capul pe spate incercand sa imi tin lacrimile in timp ce Harry intra in corpul meu.
"Harry." Am scancit de durere incercand sa il fac sa se opreasca. Ma durea ca dracu. Interiorul meu era parca disecat, fara pic de mila.
"Oh, Doamne asa papusa." Vocea lui ragusita imi bubuia in urechi. Ce am facut? Mi-am incrutisat picioarele in jurul sau insa asta i-a dat mai mult acces iar mie suferinta acuta.Fata mea era plina de lacrimi si continuau sa se intinda peste tot, odata cu iubirea. I-am apucat umerii incercand sa il imping de pe mine. Asta nu este dragoste. Asta nu poate fi dragoste. Am incercat sa il trag de parul sau carliontat dar asta l-a facut sa geama.
"Nu Harry. Ma ranesti!" Plang pe umarul sau. Este un monstru.
Penisul sau se adancea in interiorul meu in timp ce abdomenul sau tare imi atingea pielea infierbantata. Asta trebuia sa fie frumos. Trebuia sa aibe grija de mine, sa reduca durerea nu sa o inzeceasca.
"Te descurci." Geme in parul meu. Miscarile s-au atenuat insa durerea persista adanc in stomacul meu. Imi saruta buzele, muscandu-mi apoi gatul si sarutandu-mi intregul corp. "Toate astea sunt ale mele. Tu esti a mea. Fetita credula..." imi saruta ochii plansi, intrand in continuare cu totul inauntrul meu.
"Harry ma d-doare..." soptesc fara putere. "M-ai mintit." M-am zbatut in bratele sale. Corpul meu era rigid. Ma durea. Parca ceva ardea inauntrul meu neincetat. "Am crezut ca ma iubesti!" Tip indepartandu-mi corpul in dureri de el. Am luat cearsaful si l-am infasurat pe mine.
"Dar o fac, papusa. In felul meu." Marturiseste ranjind.
"Asta nu este iubire!" Plang. Vreau doar sa ma tina la pieptul sau linistindu-ma. Vreau sa ma asigure ca ma iubeste, ca nu m-a pacalit si ca nu m-a violat.
"Asta este sexul!" Tipa apucandu-mi incheietura. Ma smuceste brutal jos din pat fortandu-ma sa ma ridic. Tot corpul sau era incordat.
"Ai spus ca doresti sa faci dragoste, nu sex. Esti un monstru!" Ridic palma sa il pleznesc dar mi-o prinde strangand-o cu putere.
"Asculta, in ambele situatii imi bag scula in vaginul ala al tau stramt si facut pentru mine asa ca nu vad diferenta." Ma priveste rece, sfidator. Ochii lui se plimba cu rigiditate pe intreaga mea fata."Lasa-ma. Esti un gunoi." Incerc sa plec de langa el.
"Nu indraznii sa ma numesti asa. Tu esti un nimic. Un nimic ce ar trebuii sa invete sa nu mai fie o asa curva si sa accepte realitatea de rahat in care traieste!" Venele de la gatul sau s-au umflat si fruntea i s-a incretit. O frica acaparandu-mi corpul. Arata precum un demon. Parca isi doreste sa ma ucida si are de gand sa o faca in orice moment.
"M-ai violat Harry. A fost pentru prima data cand am facut asta cu cineva iar tie nu ti-a pasat. Ti-a pasat de placerea ta si doar tu te-ai distrat. Nu stii cum este ca intregul corp sa fie in durere." Ii scuip in fata strangand mai tare materialul subtire ce ma inconjoara. Picioarele imi tremura iar zona mea ustura ingrozitor.
"Eu am facut dragoste cu tine!" Loveste inapoi. Ochii mei s-au marit.
"Dragoste? Tu nu stii nimic despre dragoste. Esti doar un nenorocit de bani gata care crede ca poate avea tot ce vrea. Ei bine Styles, dragostea mea nu o ai. Poate ai corpul meu, dar si intreaga mea ura este pentru tine. Te urasc pentru ca m-ai rapit, m-ai cumparat, m-ai umilit, m-ai violat! Daca asta numesti tu dragoste, nu o vreau." Las lacrimile sa mi se scurga in continuare pe obraji.
Ochii sai verzi erau plini de lacrimi, insa nu cadea nici una. Si-a luat buclele in maini tragand de ele. Bolborosea ceva ce nu intelegeam.
Lacrima ce s-a scurs pe obrazul sau rosu mi-a facut inima sa se destrame in bucati mici.
"Iesi afara!" Tipa. Tresar si fara sa mai astept ceva din partea sa ma intorc si alerg spre usa, incercand sa nu ma intind pe jos si sa urlu de durere. Si nu stiu ce ma doare mai tare, faptul ca am fost violata cu cruzime sau ca Harry nu stie cum sa ma iubeasca.
Dragostea sa ma omoara.
Dragostea sa ma raneste
Ma face sa sufar
Sa plang.(A/N): daca nu aveti ce face, puteti sa-mi lasati un mesaj in privat. ♥
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Фанфик"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...