Capitolul 6*

3.7K 190 11
                                    

  Mi-am evaluat toate optiunile. Ei bine, nu aveam prea multe dar daca vreau sa ies de aici trebuie sa o fac cat mai bine. Inca nu stiu de ce si ce incerc sa fac. Voi ajunge la Harry apoi ce? Ma voi preda pentru ca el sa traiasca? Ma voi preda pentru cel care a fugit de mine si de fiica noastra? Ma voi preda pentru el ca nu s-a gandit la noi? Ma voi preda asa pur si simplu si voi muri in locul lui fara siguranta ca se va intoarce la bebelusul meu?
  Voi intra in belea rau de tot pentru el?
    Oare merita sa fac asta pentru el?
  Pentru cel ce m-a cumparat ca pe un nimic? Pentru cel ce si-a batut joc de dragostea mea si nu am, pana la urma, nici o asigurare ca el ma iubeste.

   Dar nu asta e si scopul? Mi-am sters lacrimile de la ochi.
  
Oamenii tind sa renunte asa usor pentru ca se gandesc la cat mai au de parcurs, nu la cat au parcurs pentru acel ceva. Si poate sunt intr-o nesiguranta totala dar stiu cu siguranta ca eu il iubesc. Ce conteaza daca mor acum cu el sau poate, mai tarziu fara el?

     Simt cu toate acestea, ca ii sunt datoare pentru asta. Simt ca sunt datoare pentru ca el m-a facut sa ma simt iubita mai mult ca niciodata. Poate aceste sentimente fata de el ofilesc incet...Poate eu chiar pot trai fara el. Dar ii sunt datoare si daca voi iesi vie de acolo, ma voi indeparta definitiv.

   Propriile mele ganduri ma cutremura din cap pana in picioare. Dragostea lui m-a consumat atat de tare pana in punctul in care sunt doar lacrimi fara el. Il iubesc dar...Am indoieli. Nu despre mine, nu despre el sau oricine altcineva. Ci am despre noi. Poate e mai bine sa nu fim impreuna. Poate lucrul corect se simte foarte gresit si rau dar-

   Ma ridic in picioare si ma duc tiptil spre usa, deschizand-o cat mai silentios posibil. Am pasit pe hol si am alergat pe varfuri pana la usa apartamentului.

  -"Si ai de gand sa te duci unde mai exact?" Tresar si imi indrept spatele. Ma intorc relaxata miscand mana.

  -"Eh,uh o mica plimbare... Stii tu am nevoie de aer." Stiu ca sunt foarte usor de prins cu minciuna asa ca ma conving pe mine insami ca e pe jumatate.... adevarat.

  -"La 12 noaptea?" Zayn ridica o spranceana."Aysha, cat de prost ma crezi?" Deschid gura sa spun dar mi-o ia inainte. "Nu raspunde." Si ma conformez.

  -"Voi pleca indiferent ca iti place sau nu,Zayn." Ma inmoi putin la privirea ce o are in ochi. De cand mi-a marturisit sentimentele ce le are pentru mine, imi este mai greu sa il resping. Totusi, a vrut sa ma omoare, asta nu se uita.

-"Vin cu tine!" Sare sa deschida usa. Imi musc buza nervoasa stand in spatele lui. Aysha cea veche nici nu s-ar gandi o secunda sa loveasca un om dar stim cu totii ca nu mai sunt aceeasi de mult timp. Am prins umbrela de langa usa si am lovit drept in capul frumos al lui Zayn
 
  -"Scuze." Am soptit in timp ce calcam peste el sa ies din casa. " Nu ca ai si merita."
 
Apoi am fugit
Si am fugit
Nu stiu unde sau cum dar am fugit
Pana picioarele mele au cedat si am cazut pe asfaltul rece, plangand.

   As vrea atat de mult sa termin cu toate astea. Sa fug si sa nu ma mai intorc vreodata. Sa fug pana uit de mine dar nu pot. Nu as putea vreodata.
 
  M-am ridicat in picioare si am inceput iar sa alerg nebuneste.
Nu stiu unde si de ce
Doar fug
Fug ca si cum viata mea depinde de asta. Si fug iar pana ce imi cedeaza picioarele din nou  accentuand ranile de pe genunchi. Asta e ultima mea grija. Si plang din nou.

  -"Aysha!" Imi ridic instantaneu capul si incerc si corpul dar degeaba. "Ausha iubito!"glasul ragusit ma face sa ma ridic in picioare. Cum de e aici?
   Am lesinat eu cumva? Dar alearga spre mine si se arunca in genunchi.
  
Isi aduce fata langa a mea si printre lacrimi incerc sa ii vad ochii sinceri plini de groaza.

  -"Esti bine?" Intreaba grijuliu agitandu-si ochii pe fata mea. In loc sa ii raspund, zambesc slab.

   Imi sterge ochii de lacrimi si mizerie, facandu-ma sa ma cutremur la caldura mainii sale uriase. Ii iau mana si i-o plasez pe spatele meu. Imi duc mainile in parul sau lung si mereu buclat. Ii ating usor fata si vad in ochii sai o farama de nesiguranta si frica.

   Ii ating buzele cu degetul mare. La naiba macar inca odata sa le ating.

    -"Saruta-ma."

  Apoi gustul sau navaleste in simturile mele. Dragostea lui se impleteste cu a mea. Cum poate asta fi asa rau? Mainile sale se duc spre ceafa mea si spre spatele meu. Ma prinde ca intr-o cusca. Unde ma simt atat de sigura. De protejata, in vrajile lui. Se lasa pe spate si ma intinde pe asfalt. Nimic nu ma conteaza. Nici faptul ca acest sarut este de adio. Buzele sale se simt atat de bine peste tot pe corpul meu. Limba lui calda ma face sa il vreau acum in mine. Sa imi de dragostea lui. Sa ma atinga asa cum numai el poate. Sa imi marturiseasca ca ma vrea chiar acum pe asfaltul acesta rece.

   -"Te iubesc atat de mult. Hai acasa." Se departeaza de mine dar tot ramane aproape cat sa ii simt aerul fierbinte iesind din buze si prindu-se pe ale mele.

  -"Nu ma pot intoarce." Spun intr-o soapta. Ochii lui verzi se maresc cuprinsi de spaima. Imi simt inima batand usor in piept." Nu ma pot intoarce cu tine acasa, Harry." Ma cuprinde brutal de fata si ma saruta pretutindeni. Ma topesc usor.

  -"Ba vei veni acasa cu mine. La fata noastra. Suntem bine. Vom fi bine. Vom pleca, vom fi fericiti iubito hai acasa." Vorbeste repede, cu glasu-i tremurand.

  -"Nu vom fi niciodata bine cu tine. Uite ce ai ajuns. Ce s-a intamplat? Rapire, amenintare, secrete, droguri,trafic de droguri"tremur "proxenetism"

  -"Astea au fost in trecut. Nu eram eu atunci, nu pana te-am gasit pe tine. Ai promis ca vei ramane cu mine indiferent de trecut." Ma prinde de brate strans.
   Am rabufnit.

  -"Cand trecutul tau nu ne afecta viitorul. Cand trecutul tau nu ajungea prezentul!" Tip dandu-l la o parte." Te iubesc Harry dar mi-a ajuns. Nu mai vreau sa te vad vreodata!" Mi-am aruncat inelul de nunta in el. " Am ajuns sa te urasc!" Mint." Vreau sa nu te mai vad vreodata." M-am intors pe calcaie si am inceput sa fug cum am putut.

Am fugit de sentimentele mele
Am fugit de dragostea mea
Am fugit de viata mea
Am fugit de mine
Pana cand m-am prabusit si credeam ca nu ma voi ridica.

  Dar m-a ridicat el.


Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum