Capitolul 3*

5.3K 271 38
                                    

  Mi-am strans emotionata geanta la piept in timp ce ma ascundeam in spatele lui Harry cat mai  mult posibil. Ma aflu la resedinta parintilor adoptivi ai lui Harry iar asta ma infioara.
 
  Stiu ca niciodata nu m-au placut iar acum ca sunt pe cont propriu, ma baga in sperieti. Darcy este cu bona, asa ca nu am un plan B in caz ca trebuie sa raman singura cu Carla si fiica ei.

    "Relaxeaza-te iubito." Sopteste si imi ia mana intr-a lui in timp ce usa din fata noastra se deschide.
  
   In prag era Larry imbracat la costum negru, poftindu-ne inauntru. I-am zambit fortat si am fugit dupa Harry prin casa cunoscuta. Aici am retrait amintiri bune,  dar si rele. Si sincera sa fiu, chiar mi-au lipsit aceste imprejurimi, dar nu si oameni.
  
   Nu am crezut ca voi ajunge inapoi la socrii mei ce ma urasc. Dar uite, viata e o curva mai mare decat eram eu.

  -"Buna Aysha." Carla apare din bucatarie cu un zambet fals pe buze, mimand bucuria revederii noastre. Rochia ce o purta era magnifica si cu siguranta, a aruncat un sac de bani pe ea.
   De asemea, nici Harry nu se lasa mai prejos cu aruncatul banilor.

  -"Buna Carla." I-am strans mana lui Harry si am pasit cu el in salon unde era o masa mare in centru. Totul parea aranjat la dunga si pana si servetelele pareau placate cu argint. M-am asezat pe scaun urmata de Harry.

   In aceste saptamani el s-a schimbat. Mereu am crezut ca nu voi imblanzi fiara din el dar zilele acestea a fost prea matur, chiar si pentru varsta lui.
   Iar asta nu imi miroase a bine.

   O mana m-a atins pe umar si mi-am mutat capul catre fata blonda ce statea in spatele meu, gata sa imi sara in spinare.

  -"Oh Doamne, Molly!" Mi-am acoperit fata cu mainile si am sarit in bratele sale, mirosul sau familiar inundandu-mi narile. "Mi-ai lipsit asa mult." Am recunoscut, in continuare strangand-o in brate.

  -"Fato, te-ai facut cu un animal si un copil. Ce naiba am ratat?" Rade asezandu-se jos langa mine. "Apropo, de ce ai venit aici?" Fata ei devine serioasa desi ochii ei emanau fericire.
Iar eu dau din umeri. Nu am intrebat niciodata cu ce scop este aceasta cina dar cred ca voi afla curand.

   Am vrut sa-l intreb pe Harry insa disparuse de langa mine.

   -"Darcy este atat de frumoasa. Ca o printesa mica si dolofana! Seamana asa de mult cu el." Molly bate din palme emotionata.

   Darcy e....

   -"Darcy e aici?" Ma ridic in picioare urmata de Molly.

  -"Da.. Uh la fel si hainele tale. Ce s-a intamplat?"
   Capul meu a luat-o razna si inima batea nebuneste afara din piept. De ce este Darcy aici si de ce hainele mele au fost aduse aici? Si de ce nu stiu nimic si unde este porcul ala de Harry?

   -"Harry!" Am tipat in ciuda privirilor insistente ale Carlei si restul servitoarelor( pe care din nou, nu le plac) "Unde e?"

  -"Aysha, linisteste-te scumpo, stai calma." Larry ma apuca de umeri si pentru o secunda mi-a fost rusine cat de disperata am fost doar pentru ca Harry a disparut de langa mine. "Esti ca o gaina fara cap." Chicoteste.

   -" Imi pare rau. E-eu am... tot ce e al meu aici. Si Darcy. Si eu nu stiam si unde este Harry?" Imi frec fruntea cu palma putin nervoasa.

   -"El a plecat."
Inima mi-a cazut in stomac. Acele cuvinte au avut un ecou in mintea mea incat a fost o lovitura in stomac.
Ochii mi s-au umplut de lacrimi.

  -"Cum adica a plecat?" Am tipat cu lacrimi pe fata. De ce ar pleca? Am sarit catre usa insa am fost agatata pe sus de Larry.

  -"Ar trebui sa te calmezi. El doar a plecat."

  -"Cand se intoarce?" M-am smiorcait neputincioasa. Urasc sa fiu asa dar numai Harry ma aduce in situatia asta.

  -"Nu stiu daca se mai intoarce, Aysha."

   Pamantul mi s-a varat de sub picioare iar corpul meu a cazut inconstient.
   El ma parasit
    Si asta trebuie sa fac si eu.

   Dar de ce ar face asta? De ce ar pleca fara sa-mi spuna iar in tot acest timp sa se prefaca fericit cu mine.
   Oare a plecat sa isi refaca viata? S-a plictisit de mine si o crede pe Darcy o greseala?
   Intrebarile acestea mi se invarteau incontinuu prin minte in timp ce ma uitam la tavanul alb din fosta mea camera.

   M-am ridicat in sezut atunci cand usa s-a deschis, intrand Carla si Larry. Ei mi-au spus ca pot sta la ei cat vreau si imi pot lasa lucrurile aici dar toti stim ca este ultimul lucru pe care l-as face.

  "Stii ca nu ne vom intoarce spatele nepoatei noastre chiar daca Harry...." Carla incepe pe un ton defensiv ca si cum m-ar acuza de ce ceva. Insa dupa cum stiu, fiul lor m-a lasat in strada.

  "Stiu. Asta nu ma va obliga sa stau aici." Ma ridic din pat si incep a-mi strange lucrurile de pe scaun si pat. "Va rog." Le-am aratat usa si slava Domnului, au plecat. Urasc sa plang in fata lor si sa ma simt mizerabil cum o faceam odata. Chiar cand am crezut ca m-am ridicat la nivelul lor, am cazut din nou ca o ratata.

  Mi-am sters lacrimile cu podul palmei tremurand cand l-am sunat pe Harry.
  Am aruncat telefonul puternic de perete atunci cand casuta vocala mi-a respins apelul. Acum ce? Si-a schimbat numrul de telefon?!

   Nu pot intelege ce l-a determinat sa-mi faca una ca asta.

   Am mototolit tot in geamantane si le-am asezat langa usa. Mi-am luat in brate pisicuta si am pus-o in patutul portabil de langa pat, sarutand-o pe frunte.

  "Ma voi intoarce dupa tine Darcy, iti promit." Mi-am indreptat spatele si am iesit pe usa, furisandu-ma in asa fel incat nimeni sa nu afle ca am plecat.
   De data asta nu voi astepta ca Harry sa se intoarca pentru ca stiu ca nu o va mai face. De data aceasta il voi aduce eu. De data asta eu sunt cea care ii va cere socoteala si am de gand sa  il fac sa sufere dublu cat a facut-o el atunci cand ne-a parasit. Cand m-a fortat sa fac decizia asta.

   (A/n): Waw Aysha nervoasa si razbunatoare. Sunt curioasa
Ce credeti ca va face Aysha si ce credeti despre Harry?

Daddy's kitten |Dirty|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum