"Harry acum chiar trebuie sa curat pe aici." Am suras si Harry ma strangea mai mult in brate.
"Imi place cand faci pe cenusareasa iubito dar acum nu este cazul." Mi-am dat ochii peste cap. Nu sunt cenusareasa. Imi saruta buzele tragand ca de obicei de cea de jos pana cand telefonul sau suna.
"Cred ca trebuie sa raspunzi." Rad sub buzele sale fine si il imping ridicandu-se greu si raspunzand la telefon. Arata atat de bine in maieul sau alb si in perechea de pantaloni gri.
Ma incrunt cand il vad ca se intoarce cu fata la mine, aratand de parca ar fi vazut o fantoma si il aud spunand:
"Bagami-as pula."▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷
M-am aplecat deasupra trupului ei micut si gol. Am sters lacrimile ce erau pe fata ei alba si am tipat in interiorul meu. Poate daca eram langa ea si eram mai atenta, poate daca faceam rost mai repede de bani si nu o puneam sa se chinuie, ar fi trait acum.
"Mama..." am soptit prinzandu-i chipul in mainile mele care tremurau ingrozitor. "Imi pare atat de rau." Mi-am tras nasul plangand langa ea. Cred ca daca ar fi langa mine si ar vedea ca plang, m-ar fi pleznit. Zambesc slab. Poate este libera acum, dar... eu sunt fara ea. Aici in Iadul asta de una singura. Am sarutat-o pe frunte pentru ultima data si am pus valul alb peste ea, iesind din camera. Afara se aflau Harry care vorbea cu Niall si... tatal meu? Ce cauta monstrul asta aici? Mi-am inclestat mainile si am pornit suparata inspre el.
"Ce cauti aici?" Il intreb nervoasa. Nu poate veni aici de parca nu s-a intamplat nimic.
"Aysha scumpo, imi pare rau. Condoleantele mele." Zambeste slab si vrea sa isi puna mana pe umerii mei insa ma trag in spate.
"Pleaca. Nu ai ce cauta aici. Nu vreau sa fac spectacol aici." Incerc sa imi abtin lacrimile. Nu vreau sa arat slaba in fata lui. Nu merita nici portia de mancare de la inmormantarea mamei.
"Este sotia mea." Se apara si sunt pregatita sa tip dar simt mana mare si calda a lui Harry care ma freca incercand sa ma calmeze. M-am uitat putin la el insa imi privea dur si serios tatal.
"Aysha. Las-o balta. Merita sa fie aici." Niall vine langa tata tintindu-ma incruntat.
"Nici tu nu ai merita nimic din ce ai dar vad ca asta nu mai conteaza acum." Stiu ca mama ar fi foarte dezamagita de noi dar am ajuns la concluzia ca mama era singura care ne tinea pe noi uniti. Sunt destul de matura incat sa fiu pe cont propriu si asta voi face. M-am saturat de imaturitatea si ambitia lor de rahat.
" Mama nu a murit din cauza mea." Niall loveste inapoi facandu-ma sa ma arunc inspre el insa Harry ma tinea bine de brat.
"Niall. Daca eu nu munceam pe branci tu nu aveai nimic de pus pe masa. Mama a murit din dovada ta de nepasare si nu esti altceva decat un gunoi ca si cel de langa tine. Mi-e scarba de voi." Am scuipat intorcandu-ma si smucindu-ma din mana lui Harry. Am inceput sa plang, rezemandu-ma de BMW negru al lui Harry si asteptandu-l. Unde o sa merg acum? Cum o sa fac rost de o noua slujba? Mi-am frecat tamplele oftand tare. Trebuie sa fac astea repede.
"Pisicuta, linisteste-te." Harry isi pune mainile in lateralul meu si se lasa in jos, sarutandu-mi clavicula.
"Nu pot Harry. Nu am unde sa ma duc, ce sa fac, nimic." Ma plang luandu-l in brate.
"Asta se poate rezolva, Aysha." Ranjeste draceste. Pielea mi s-a facut de gaina, stomacul meu facandu-se ghem. De ce am o senzatie proasta?
"N-nu vreau sa te deranjezi atat. Deja ai facut destule si e-"
"Urca in masina. Mergem acasa la tine si iti iei tot de acolo. Tati nu isi lasa fetita pe strazi." Ranjeste lipindu-si palma de fundul meu si impingandu-ma in scaunul din piele al masinii mai scumpe decat intreaga mea viata.***
Inchid valiza si o iau de maner, uitandu-ma inca odata in camera. Toata copilaria mea, cu bune si rele... am avut-o aici si acum sunt pe cale sa o las in urma. Imi sterg lacrimile din ochi si cobor la parter. Harry ma asteapta de o ora in masina si nu pot sa ma abtin sa nu intreb de ce face asta. Ce urmareste?
"Aysha. Tu glumesti." Niall se pune in fata usii. Imi pare atat de rau ca am ajuns in stadiul asta. M-a ranit si acum am putut sa ii vad adevarata fata.
"Am glumit 16 ani de zile. Nu mai glumesc de acum Niall. M-ai dezamagit." Spun trista dar serioasa. Am fost destul timp proasta pentru el.
"Si ai de gand sa pleci cu el? Nu ai nici o baza in omul asta. Tu doar intorci spatele familiei." Ridica tonul serios.
"Ce familie Niall?!" Tip. "Mai bine mor de mana unui strain decat de mana ta."
"Aysha esti suparata. Nu alege prost din cauza nervilor."
"Niall, ai facut destule!" Il imping din usa si incep sa plang in timp ce Harry imi ia valizele din mana. Ma urc in fata urmata de Harry care sta si ma priveste cu o spranceana ridicata.
"Esti gata?" Intrebarea lui ma pune pe ganduri. Nu mai pot da inapoi acum. Ce am facut ramane facut.
"Da." Vocea mea este mica si il privesc in ochii verzi.
"Pai atunci iubire, distractia abia incepe." Ranjeste infiorator si mana lui se apasa pe coapsa mea, foarte aproape de zona mea.
In ce m-am bagat?(A/N): Capitol plictisitor, puteti arunca in mine cu rosii, stiu...:(( imi cer scuze dar imi trebuia un fel de inceput la ce urmeaza. Cateodata si ideile proprii ma socheaza: )).
Pareri despre ce ar fi vorba in capitolul urmator? ❤❤
CITEȘTI
Daddy's kitten |Dirty|
Fiksi Penggemar"Te vreau atat de tare pisicuta mea mica." "Dar ai spus ca nu ma placi." "Nu te plac. Dar tati vrea sa guste putin din corpul tau frumos." ATENTIE: Acesta este un A.U. Continut adecvat adultilor, daca nu te simti bine citind astfel de carti, poti t...