@Emineee Allahım yarabbim ya sabır emineciğim balım senin de soyadını unutmuş bulunuyorum. Afff affet Allahım hadi bakalım bu bölümü sana armağan ediyorum. Çaktırma hatırlarsam yazacağım. Sana değer veriyorum Balkız çok tatlı ve kibarsın. Konuşma tarzını çabanı, gayeni ve mutluluğunu seviyorum.
Başarırız be kardeşim başarırız güzellik inan bana Allahın izniyle biz herşeyi başarırız yeter ki isteyelim. İnanç balkız inanç çok önemli bu hususta inanalım olur mu yapacağımıza ben birçok şeyi bu sayede aştım bu sayede başardım.
Hem hakkımızda hayırlı olanı biz bilemeyiz ki rabbim bilir.
Biliyor musun Eminem en sevdiğim sözlerden biri Kuranı Kerim de ayet hatta altını çizmiştim ama hangi ayet olduğu aklıma gelmiyor. Diyor ki 'Ne olursa olsun yol Allah yolu de.' ay Allahım ne güzel ya vallahi. Manası Bi beni mi sakinleştiriyor?
Allah yaratıysa sonu Rabbime çıkıyorsa her yol güzeldir. Doğu da rabbimin batı da.
Seviliyorsun Balkız. (Üzgünüm biraz bilgi notu gibi oldu ama durduramadım kendimi...) ▫️♥️▫️Hadi çiçeğim Başlayalım merak ediyorum neler yazacağımı bu aralar fazlasıyla farklı düşünmeye başladım. Yazdığım şeyler düşünce tarzımı dahi etkiliyor vay canına! Keyifli okumalar inşAllah beğenirsin. Bismillahirahmanirahim(Her hayrın başıdır.) 🫶🫶
"O kaşıkları dilimlerimden çek! Beni yalnızca Bernam yiyebilir." Diyerek oturduğu yerden fırladı sevdiği kadına ihanet edemezdi.
"AĞĞĞĞĞĞ" Diye haykırdı elini kolunu sarhoş gibi atarken kaçıyordu kaşık elli kadından uzaklara.
Kadın ardından göz devirmeden edemedi.
Arkasından bağırarak "Sadece yanaklarını sıkıcaktım taneeerrr!" dedi "Ayrıca şekerpare çatalla yeniiiğğrrr kaşşşıııkkklllaaa değğğiiilll!! " gülümsemesine engel olamıyordu.
Hayat böyleydi işte dün bütün gece ağlamış, Şimdiyse gülüyordu tanerin sayesinde...
İşte bu yüzden insanlara değer verirdi nasıl da yüzünü güldürmeyi başarmıştı.
" Allah da seni güldürsün yakışıklı." diye mırıldandı.
Duysa bu dediğini kesin şımarırdı, taner gerçekten de yakışıklıydı evet şuan izcinin bedenindeydi ama onunla bir mazisi vardı.
Ezelden tanırdı taneri...
O ihanet etmeden çok önceden tanışmışlardı.
Taner unutsada Melodi onu unutmamıştı...
Çocukken de deliydi o şimdide deli, değişen tek şey zamandı.
Kafasını karıştıran şeyler vardı gülümsemeden edemedi "Asil de hafızasını kaybetmişti ve şimdi kehribarda öyle... İki boş hafıza kim bilir ne yapıyor şimdi?" dedi bunu düşünmeden edemiyordu.
Mırıldandığı sözleri ondan başkaları da duymuştu, ancak Melodi bunun farkında bile değildi.
Kollarının arasındaki kadınla adeta koşarak gelen biri vardı ancak sis bulutlarından dolayı kim olduğunu seçemiyordu.
3 haftadır buradalardı ama hâlâ buranın iklim değişikliğine alışamamıştı.
Hangi evrende olduklarını dahi tam olarak bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]
Fantasy"Ağlamak istemiyorum!" diye mırıldandı kalan son mecaliyle. Kulaklarını çocukların ağlayışları, kadınların çığlıkları doldurdu.Bu bir felaketi! Melodi bir felaketin kurbanıydı...Başını iki yana salladı acıyla. "Bırak onları! İstediğin benim gözyaşla...