SEVGİNİN ENKAZI

146 55 136
                                    

@sevgiçetine ithafen bu bölümü de sana armağan ediyorum. Sevgim garip olabilir ama ben kitap okumayı seninle öğrendim.
Seninde vesilenle yazıyorum bu kitabı.
Teşekkürler hayatımda olup sevgime sevgi kattığın için.
Allaha emanet. 💎💎(Yalnız bölümün adı da tam sana uydu...)

Keyifli okumalar. ✿


"Sizi korkutmuş olmalıyım, üzgünüm."oyunbaz sesi karanlığın daha fazla sinirlenmesine neden oldu.

Yumruklarını sıktı bu bir soru değildi, korktuğunu biliyordu.

Kadını inceledi, onu boydan boya süzdü.

Gözlerine bakınca yüzünü buruşturdu." Mavileri tercih ederim. "dedi buruşuk yüz ifadesiyle bu kez sinirlenme sırası kadındaydı.

" Ya, öyle mi? "Diyerek adama öldürücü bakışlar attı.

Onu boğazlamak için neler vermezdi ki?

Nefret ediyordu işte bu adamdan!

Karanlık sorusuna başını aşağı yukarı sallayarak yanıt verdi." Senin yüzünden, "dedi dişlerini sıkarak.

" Beni köle kendini efendi yaptın, biliyor musun pisliğin tekisin! Egonu okşamak için beni Kölen yaptın ve ben çok şey kaybettim! - "
Kaşları havalandı sözünü keserek.

" Efendine isyan mı ediyorsun köle? "diye sordu.

" Kavga etmeye gelmedim! "diye haykırdı adeta, sesi boyuta yankılandı ve tekrar kulaklarına ulaştı.

" Neden? "dedi merakla." Gelmenin sebebi neydi Melodi. "

Ahh hayır işte!

Bu adam niçin bunu yapıyordu yine kalbi teklemişti kalp atışları düzenini kaybetmiş gözleri kocaman olmuştu.

Nedenini bilmiyordu ama ismini söyleyince istemsizce vicuduna bir heyecan sarıyor, tüm vicudu elektirikleniyordu.

Ruhu ise kanatlanıp uçacakmış gibiydi. "Yardım." dedi tüm düşüncelerini es geçerek, kalbine ve kendine sakin olmasını hatırlatıyordu.

Karanlığa baktığında Hecaton, gözlerini kaçırdı zihin okuyabileceğini biliyordu ve bu yüzden artık onun gözlerine bakamıyordu.

Bu kadını istemsizce gülümseti.

Karanlığın gözlerinde hınzır parıltılar oluşmuştu bile gözlerini kıstı, tek kaşını kaldırdı, burnunu sertçe çekti, boynunu çıtlattı.

Evet işte başlıyoruz.

Eğlenen sesiyle "Demek benden," dedi. Bakışlarına hayret yerleşti.

" Nefret ettiğin adamdan yardım istiyorsun?Ne hoş. "

Aynen karanlık ne booşşş! Zihinden geçirdiklerine Bi son verse harika olurdu.

Kadın kısa Bi süre cevap vermedi düşünüyormuş gibi yaparak "Teknik olarak öyle oluyor." dedi.

"Hem bu da ne karanlık o gözlerindeki parıltı da ne?"

Zafer kazanmış edasıyla gülümsedi. "Bir gün benden yardım isteyeceğini biliyordum, ama bu kadar erken olacağını düşünmemiştim." dedi boğuk çıkan sesiyle, yorgundu Melodi rol yapamayacak kadar yorgun.

𝗘𝗩𝗥𝗘𝗡𝗟𝗘𝗥𝗶𝗡 𝗙𝗘𝗟𝗔𝗞𝗘𝗧𝗶 [𝗙𝗮𝗻𝘁𝗮𝘀𝘁𝗶𝗸]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin