Merhaba!
Harria, tamamen kurgudan oluşan bir hikaye. Harria evreni, karakterler ve burada bulunan tüm mekanlar, tamamen kurgudur.Hikaye, üç arkadaşın(Dorcas,Arlen ve Astor) istemedikleri bir şekilde Harria evrenine gidişleriyle başlıyor. Üçünün soyları, Harria'ya dayansa da, daha önce hiç bu evrende bulunmamışlar ve Harria için zor bir döneme girildiğinde bu evrene adım atıyorlar.
Evrende üç tane ırk var. Oracus(Kahinler), Meditza(Şifacılar) ve Potenis(Savaşçılar).
Bu üç ırk 100 yıl önce Kaih yıldızının evrene yaklaşmasıyla oluşan bir kaosu önlemek adına barış sağlamış ve ardından birlikte yaşamaya karar vermiş, Harria'yı kurmuşlar.Kaih yıldızı 100 yıl sonra, yeniden Harria'ya yaklaştığında karakterlerimiz bir gece, ansızın, Harria'ya çekiliyorlar.
Dorcas, Arlen ve Astor, hikayenin devamında Harria'da, Tre-Verdener adında bir okulda, zorunlu olarak yatılı okumaya başlıyorlar. Burada Dorcas, Harria'nın kadimlerinin başında ve söz sahibi olan Arlo'nun torunu Byron ile bir ilişkiye adım atacakken, Kaih yıldızı, Dorcas ile konuşmaya başlıyor. Ona, Harria'da yeni bir ırkın habercisi ve kurucusu olduğuna dair işaretler ve semboller yolluyor.
Kadimlerin hoşuna gitmeyen bu yeni düzen içinde Dorcas aşkı ve ırkının geleceği için bir seçim yapmak zorunda kalıyor.
Bu süreçte yaşananları görecek, hikayenin ana kahramanı ve anlatıcısı olan Dorcas'ın bu evrende yaşadıklarına tanıklık edeceğiz.
Şimdiden iyi okumalar diliyorum. Bölümlerin sonlarına; evren, kurgu ve karakterler ile ilgili bilgiler, testler ve kısa notlar da ekledim. Umarım zevkle okursunuz.
Bolca sevgi!
İrem Yur Süzer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harria
FantasyDorcas, 16 yaşında, genç bir kızdır. Harria adlı evrende, kendisi henüz bilmese de, önemli bir göreve sahiptir. 3 ırk tarafından oluşturulmuş olan Harria'da Savaşçılar(Potenis), Kahinler(Oracus) ve Şifacılar(Meditza) bir arada yaşamaktadır. Yüz y...