( eveeeett uzun bir bölüm ile geldim malum yarın bayram, bölüm yazmam zorlaşacak o yüzden uzun yazdım 2000 kelime neyse lafı uzatmayayım hepinize kucak dolusu sevgiler ve hepinizin ramazan bayramı mübarek olsun)
Bölüm şarkısı : yaşar = naralar
Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 🥰
Karan ' nın cümlemesi ile öylece kala kaldım, Karan bana bakar iken içten ve samimiydi. Ona bakmam ile ufak bir tebessüm ettiğinde istemsizce bende gülümsedim " ee hadi bakalım kınayı yakalım artık" dedi aslı. Aslının cümlesi ile Karan dönüp " bencede yeter artık müstakbel eşim yeteri kadar ağlatmayın" dediğinde herkes güldü. Aslı karana " enişte enişte kızı bizden alıyorsun, kız bizim ağlatıp ağlamamak bizim elimizde" Karan aslıya gülerek " evet kız sizin de" dönüp bana baktı " benimde kendisi eşim olacak kadın" sonra tekrar aslıya baktı " Ben eşimin ağlatılmasına asla izin vermem bu ailesi olsa bile"
Aslı karana bir daha cevap vermedi, annem önüme diz çöküp gözlerimin içine baktı. Elimi tutup gülümsediğinde herşey yolundaymış gibi bende gülümsedim, aslı baş ucuma gelip
" kardeşim açma elini kayınvaliden den altın al " bu kız hiç değişmeyecekti, bir insan yedisinde ne ise yetmişinde o dur dedikleri cümle aslıya göreydi. Aslı para göz değil Di ama tuttuğunu koparan bir kızdı, içimden gelin gideceği aileye Allah sabır versin diledim çünkü aslı ailesinden kilosu kadar altın isteyeceği kesindi.Annem kınadan aldığın da aslı "kaynana kaynana gelin elini açmıyor" diye bağırdı, aslının duya bileceği şekilde " aslı ne yapıyorsun ya" aslı beni duymazdan gelip omuz silkti. Kalabalığın arasından Neriman anne çıktı ve yanımıza gelip " açar benim güzel kızım şimdi" dedi ve elinde ki tam altını avucumun içine bıraktı. Annem Neriman anneye baktı " e altın koydun kınasını da sen yak Neriman" Neriman anne gülümsedi ve az önceki koydu altını alıp sonra da kına tepsisinden de kınayı aldıktan sonra avçuma koydu, üstüne de altını koyduktan sonra elime eldivenleri geçirip bileğime bağladı.
Aynı şeyi diğer elime yaptıktan sonra karana geçti, Karan aslıya bakıp " bende açmasam olur mu baldız" aslı güldü " enişte o biz kadınlara özgü bir şey ama ister isen" cebini yokladı ve 1 tl çıkardı
" 1 tl vere bilirim en az altın kadar değerli" dediğinde herkes güldü, Karan " tamam gel koy avucumun içine" aslı ilk başta şaşırsada karanın ciddi olduğunu anladıktan sonra parayı karanın avcunun içine koydu.Neriman anne kına dan alıp karanın serçe parmağına yaktıktan sonra da onun eline eldivenleri geçirdi. Neriman anne kınayı yaktıktan sonra ikimizin yanağını okşayıp gülümsedi " Allah ayırmasın yavrularım her daim yüzünüz böyle gülsün" elini çekti
Karan ayağa kalktı ve kına yakılmayan elini bana uzattı, elimi kaldırıp karanın eline koyduktan sonra ayağa kalktım. Karan ile şuan dip dibeydik, Karan bana biraz yaklaşıp anlıma masum bir öpücük kondurdu. Karan öper iken gözlerimi kapadım tanıdık bir kokusu vardı ama bir türlü kokusunu anlayamamıştım.
Karanın öpmesi ile herkes alkışladı alkışlar kesildikten sonra aslı " ee kına yakıldı başlasın eğlencemiz" diye bağırdı sonra da gidip kıpır kıpır şarkılar açtı. Herkes bütün gece eğlenmişti, kah Karan ile birlikte oynadık - ki Karan bazen şaşırtacak kadar iyiydi - kah aslı ile baya oynadık.
Herkes dağılmaya başladığın da artık ayaklarım ağrımaya başlamıştı, en son Karan ile ailesi de gittiğin de daha fazla dayanamayıp odama gittim ve kendimi bindaldıdan kurtardım. Banyoya gidip sıcak bir duş aldıktan sonra odama geri döndüm ve pijamalarımı giydim sonra da yatağıma geçip uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Sonstiges" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...