Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 😊😇
( herkese tekrardan merhabaaaa!! Nasılsın bakalım bayramınız nasıl geçti inşallah iyi geçmiştir ve hepiniz iyisiniz dir , Fazla uzatmadan size kucak dolusu sevgiler gönderiyorum 🦋❤️)
Karana tek kelime edemedim sadece yüzüne bakmak ile yetindim gerçi ne diye bilirdim ki, Karan elini yüzümden çekti ve hiç bir şey söylemeden önüne döndü. Sorduğu şeyden ötürü olucak ki bakışlarını bir daha bana çevirmedi,
bir süre sonra nefes nefese tahir yanımıza gelip oturdu, halay çekmekten yüzü kıpkırmızı olmuştu ama yakışıklığından eksilmemiş ti aksine bu hali ile bile hayla çok yakışıklıydı.
Nefesi düzene girdikten sonra eğlenerek "abicim nasıl da tuttum sözümü ama" dediğinde Karan güldü " zaten senden" dedi ve bize doğru gelen Samete kısa bir süre baktıktan sonra tekrar tahire döndü " sizden yana bir şüphem yoktu" dedikten sonra da yüzüne alaycı bir gülümseme takınıp "annem size kız bakıyor ve şuan bir tane buldu" Sameti baştan aşağı süzdükten sonra " galiba oda sana" dediğinde tahirin yüzünde ki alaycı gülümseme bir anda silindi " ne"
Karan gülerek arkasına yaslandı "duydun bir daha ki" elini kaldırıp sanki elinden mendil varmış gibi salladı
" halayı kendi düğününde çekersin" tahir karanın dediklerinden sonra hızla ayağa kalktı ve koşarak hızla yanımıza gelen ikizinin yanından geçti. Samet ise tahirin arkasından öyle şaşkınca baka kaldı.Karana dönüp " neden böyle bir şey yaptın ki yüreğine indi çocuğun" Karan soruma karşılık güldü " ee hak etti senin ile evlenme kararı aldığım günden dir benim ile uğraşıyordu şimdi gitsin kendi derdine yansın azıcık" dediğinde çoktan Samet yanımıza gelip sametin kalktığı yere oturdu " hayırdır abi Samet neden öyle roket gibi geçti gitti yanımdan" Karan tam ağzını açıp bir şey diyeceği sırada tahir yanımıza geldi. Yüzüne bakılır ise hem çok öfkeliydi hemde utanmış
Karan tahirin yüz ifadesine gülerek baktığın da tahir burnundan soludu. " ne oldu çekiyormuyuz" yine elini kaldırıp mendil varmış gibi salladı " halay" Samet karana gözlerini kısıp başını aşağı yukarı salladı, anlaşılan içinden karana neler yapacağının hayalleri geçiyor gibiydi. Karan ise sametin bu haline göz kırparak geçiştirdi.
Düğün bir saat daha devam ettikten sonra 12 ye doğru bitti, düğün bitmişti bitmesine ama bende bitmiştim. Başım felaket derecede ağrıyordu ve gelinliğim ise kaşındırmaya başlamıştı, arada yanıma aslı gelip ulaşa bildiği yerlerimi çaktırmadan kaşıtsamda nafileydi çünkü çok kötü derece kaşınıyordum.
Karan ile aile büyüklerimizin elini öptükten sonra salona el ele girdiğimiz gibi el ele dışarı çıkıp arabaya bindik. Karan benim kapımı kapatıp kendi tarafına dolandı ve kapısını açıp koltuğuna oturduktan sonra kapısını kapatıp motoru çalıştırdı ve hızla düğün salonunun önünden ayrıldık.
Yol boyu ikimizde konuşmadık, sanki düğün değilde bizim için cenaze gibiydi.Bakışlarımı pencereden çekip karana baktım, sabah ki derli toplu halinden eser kalmamıştı. Açık kahverengi saçları dağılmış ve üzerinde ki siyah gömleğinin kollarını dirseklerini kadar kıvırmıştı.
" Karan" demiştim ki Karan sözümü kesti " ne diyeceğini biliyorum Kadem ama lütfen o konu hakkında konuşmayalım olur mu?" dediğinde sustum. Anlaşılan söylediği şeyler yüzünden utanmıştı,Ona benden utanmamasını sağlamak için elimi kaldırıp sıkı sıkı tuttuğu direksiyonda ki eline elimi koydum, karan kısa bir süreliğine dönüp bana baktıktan sonra bakışlarını yola çevirdi
" bak düğün yerinde söylediklerin yüzünden yüzüme bakamıyorsun adım kadar eminim ama bundan, utanma Karan ben anlarım seni" Karan kırmızı ışığa geldiğinde durup bana baktı, ormanı andıran gözleri karanlıkta bile belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Sonstiges" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...