23. BÖLÜM

1.3K 75 24
                                    

Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum balımlar 🤍

İNSTAGRAM : @RAZİYE_MLL22

( bu bölüm kademden çok karanın gözünden okuyacaksınız :) inanın karanın gözünden yazmak çok zor oldu, erkek karakterinin gözünden bölüm yazan bayan yazarlara saygım daha da artı çünkü cidden ilk defa bu kadar zorlandım bölümde neyse fazla uzatmıyorum inşallah beğenirsiniz bölümü :)

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mutluluk ; benim için uzak iken şimdi tek bir insan sayesinde tek bir hareketi ile yüzümde güller aça biliyordu. Babam mutluluğumu görsün diye onun ile evlendiğim adam şimdi baştan aşağı hayatım olmuştu, yalan ile başlayan hikayemiz şimdi gerçeğe dönüşmüştü.

Şimdi kendi kanımızdan olmasada bir kızımız vardı, Karan ile ikimizde biliyorduk ki kendi hayatımızdan fazla badenin üzerine düşücektik. Yaşadığı hayattan bir nebze olsada onu yaşadığı durumları unutturmak için .

Sabah uyandığımda yanımda Bade vardı, Karan ise çoktan uyanmış ve odadan dışarı çıkmıştı. Badeyi rahatsız etmeden bende çarşafı üzerimden attım, ayaklarımı yataktan sarkıtıp bir süre yatakta esnedikten sonra yataktan çıktım ve banyoya gidip işlerimi halletim.

Banyoda işlerimi bitirdikten sonra odaya geri gittim, Bade hayla uyuyordu. Badeyi uyandırmamak için sessiz bir şekilde gardıropdan kıyafetlerimi aldım ve banyoya gidip pijamalarımı çıkardım ve ardında kısa kollu yarım olan beyaz tişörtümü giydim, beyaz tişörtümü giydikten sonra yüksek bel pantolonumu giydikten sonra pijamalarımı katlayıp banyodan çıktım.

Yine aynı şekilde sessiz bir şekilde aynanın karşısına geçip saçımı taradım ve yüzüme güneş kremi sürdükten sonra odada dan dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda birine çarpmam ile geri sendelediğim sırada bir el belime dolandı ve beni kendine çekti.

Bakışlarımı göğüs kafesinde yüzüne tırmandığında beni tutanın Karan olduğunu anladım. Karan yüzünde ki gülümseme ile bana bakıyordu
" ne olacak bu sakar hallerin Kadem" diye sordu. Kolumu kaldırıp karanın boyuna doladım ve yüzüme arsız bir ifade takınıp
" benim için sıkıntı yok Karan ağa nasıl olsa senin gibi bir kocam var beni her zaman tuta bilecek kaslı kollara sahip" dediğimde karanın dudağının kenarı kıvrıldı.

" her zaman tutarım ben seni, zaten bu kaslı kollarım niye var sanıyorsun seni tuta bilmek için" gülümsedim ve parmak uçlarımda yükselip karanın dudaklarına kısa bir mesafe kalana kadar yaklaştım.

Artık hiç bir şey umurumda değildi bu karşımda ki adamı herşeyi ile seviyordum, bizden bir geçmiş çalmışlardı ama geleceğimizi çalamadılar ve artık bundan sonra kimsenin bizden bir şey almasına izin vermeyecektim çünkü ben bu karşımda ki adama her zerremle aşık olmuştum.

Karan dudaklarıma masum bir öpücük kondurup geri çekildi ve gözümün önüne düşen bir tutam saçı kulağımın arkasına sıkıştırdıktan sonra Avucuna bir tutam saçımı alıp baş parmağı ile okşadı ve koklayıp öptü.

" saçının her teline hayranım " dudaklarıma baktı " dudaklarına" sonra da burnuma " burnuna" ondan sonra ise gözlerime " gözlerine kısacası Kadem ben sana hayranım bu hayranlık bitmiyor, bitmezde çünkü bende ki anlamın o kadar büyük ki"

baş parmağı ile dudağımın kenarını okşadı " Kadem sen bana geç kalmış en güzel mutluluklardan birisin, varlığım senin ile anlam buldu sonsuzluğum ise senin ile bitsin istiyorum" derin bir nefes alıp verdi " kısacası Kadem bizim aşkımız sonsuz sevda olsun, Kadem ile karanın aşkı değilde Kadem ile karanın sonsuz sevdası olsun istiyorum"

Sonsuz SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin