11.BÖLÜM

2.3K 109 20
                                    

Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 🥰

Bölüm şarkısı : Nahide babashlı - nası seviyor

( bölüme başlamadan hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum, kitabı yazma sebebim aslın da. Bir derdimi unutmaktı daha doğrusu içimde ki hissi kitaba dökmekti, ve ben bunu başarmış bulunmaktayım. Şimdi eğer bir gün gerçekleşir ise nasıl dayanırım dediğim şey gerçekleşti ve ben gram acı hissetmedim. Bunun sebebi en yakın arkadaşım ve sizlersiniz, size ne kadar teşekkür etsem azdır hepiniz iyi ki varsınız :) neyse şimdi diyeceksiniz çok boş yaptın sjsjsj tamam sustum 🤐 hadi bölümü okuyun 😁)

Elimde ki tabağı da masaya koyduğum da masayı gözden geçirdim, herşey vardı sabah erken kalkıp kahvaltı hazırlamıştım ve masa çok güzel gözüküyordu. Tamda yeni gelin kahvaltısı,

sandalye çekilme sesi ile bakışlarımı masadan çektim, Karan masaya memnuniyetle bakıyordu özellikle menemene. Karan beni görmezden gelip bir parça ekmek koparıp menemene bandı ondan sonra da ağzına attı, beni fark ede bilmesi için " günaydın Karan ağa" karan bir süre durakladıktan sonra ağzında ki lokmayı çiyneyip yuttu

" günaydın Kadem hanım ağam" dediğinde bozguna uğradım, resmen kendi kendime kaşınmıştım. Tamam herkes karana ağa diyordu bana da hanım ağa mı diyeceklerdi, Karan " iyi misin Kadem" dediğinde daldığım yerden çıktım " evet iyiyim" dediğimde Karan ikinci lokmasını da ağzına attı, o lokmasını yuttuktan sonra aklına her ne geldi ise durakladı ve bana baktı " Kadem lütfen evde yanlız olduğumuzu söyle" dediğinde başımı iki yana salladım.

Karan gözlerini kapatıp nefesini dışarı verdi " desene yine kavga olacak" diye mırıldandı " ne kavgası" dediğimde bende yerime oturmuştum. Karan tam ağzını açıp bir şey diyeceği sırada " menemen kokusu mu o yoksa ben mi yanlış koku alıyorum" diyen tahirinin sesini duyduk, tahir den sonra da
Samet " doğru duyuyorsun kardeşim menemen kokusu" dediğinde ikiside koşarak masaya gelip baktılar sonra da bana.
Tahir " yenge sen ne yaptın böyle döktürmüşsün" dediğinde samette başı ile onayladı.

" yeni gelin kahvaltısı işte" dedim gülerek, tahir ile Samet hızla yerlerine oturup Karan gibi direk menemene hücüm ettiler, ikiside ağızlarına lokmalarını attıkların Karan " yavaş lan yavaş kaçmıyor menemen" tahir ağzından ki lokmayı yutmadan " senin gibi biri var ise çabuk biter abicim" dediğinde samette " hayır lan abim gibi biri değil senin gibi biri var ise çabuk biter menemen" diyip abisini savundu.

Tahir sametin dediğini duymazdan gelip ağzına bir lokma daha attığın da kızlarda gelmişti. Herkes yerlerine oturduğun da evin yardımcısı çayları getirdi. Çayların gelmesi ile herkes kahvaltısını yapmaya başladı. Herkes kahvaltısını bitirdiğin de tahir arkasına yaslanıp karnını ovuşturdu " çok yedim ya ama değdi menemen çok güzel di" dedi ve bana baktı " ellerine sağlık yengecim her zaman yapar isen çok mutlu olurum" dediğinde Karan çay bardağı tutan eli havada kaldı.

Karan bardağı masaya bırakıp kaşlarını çattı " az yede uşak tut lan benim karım senin hizmetçin mi" diye sorduğun da tahir omuz silkti
" kötü bir şey demedim sende hemen" dediğinde samet önünde ki zeytinden alıp ikizine attı " çok konuşma şimdi menemen yerine abim seni koyacak" diye uyardı. Karan çay bardağını alıp kalan çayını içti. Bir süre herkes sohbet eder iken Karan elinde ki çay bardağını bırakıp arkasına yaslandı ve tahire " gadaşım sen şu geçen gün söylediğin şarkıyı tekrar etsene malum" göz ucu ile bana bakıp sonra da tahire baktı " benim de öğrenmem lazım soran oldu diyemedim" tahir genişçe sırıtarak " olur abi" dedi ve ağzına bir peynir atıp çiğnedikten sonra yuttu.

Sonsuz SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin