29. BÖLÜM

369 25 3
                                    

Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum 🙂

İNSTAGRAM :@RAZİYE_MLL22

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

" abi ne olursun ya, biz gelmeyelim işte" dedi tahir yalvarır bir şekilde. Karan tahirin yalvarmasını duymazdan gelip " Ben dedim diyeceğimi kardeşim ikiniz de benim ile geliceksiniz" dediğinde samet " uğraşma ikizim abim kararlı, götürecek illa o geceye" dedi tahir ise  bana bakıp " yengem ile gitmen daha doğrusu olmaz mı?"

Karan bezgince nefesini dışarı verdi " oğlum 10 kez anlattım bunu sana değil mi? Genelde erkek olucak mekanda" dediğinde samet
" ne var yani tutarsın yengemin elinden bırakmazsın orda" karan başını iki yana salladı " olmaz yengenize orda sarkıntılık eden bir hıyar ağası olur almasın başına belayı" dediğinde " ne yani sen şimdi beni mi düşündün, yoksa kendinimi, yada adamı mı?" diye sordum

Karan gülümseyip " karıcım hem seni hem adamı, malum eğer sana asılır ise rahatsız olursun ee bende tabi sana asıldı diye de bir tarafından soluk ala bilecek hale getiririm " diye açıklamada bulundu. Tahir ise" peki bize asılırlar ise " diye saçma bir soru sorduğun da Karan" malmısın oğlum sen sana niye asılsınlar, orda erkek var diyorum erkek "

" tamam işte erkek, erkekler de asılıyor bana " dediğinde samet
" kim ulan benim ikizime asılan söylede gırtlağana " yumruğunu havada salladı" yumruğumu gırtlağana sokayım " dediğinde tahir" Yia şapşik ikizim benim nasılda korur muş ikizini " dedi hayran hayran.

Karan ise burun kemerlerini sıktıktan sonra" neyse dediğim gibi benim ile geliyorsunuz " diye son noktayı koydu. Tahir ile Samet ise abilerinin kararlı olduğunu gördükleri için bir daha itiraz etmediler.

                             🤎🤎

Karşımda siyah takim elbise için de duran karana baktım, cidden çok yakışıklı olmuştu. Tahir yüzünden asker traşı olan saçları ve siyah takım elbise ile cidden nefes kesici gözüküyordu.

Karana bakınca bir eşten daha fazlasını görüyordum, Karan benim sanki arkadaşım, bitmek bilmeyen özlemim, dinmek bilmeyen hasretim gibiydi. Karan benim hem geçmişim hem geleceğim di, karana herkes hastalıklı gözler ile bakar iken - ki hastalıklı dedikleri bana herşeyi ile umut olmuş bir adamdı -  ben ona aşk ile bakıyordum.

Bazen çok korkuyordum ona bir şey olacak diye, evden çıkmadan bana uzun uzun bakıp son bir kez gülümsedikten sonra evden çıkıyordu sanki bir daha dönmeyecek, beni bir daha görmeyecek gibi.

" evet hazır olduğuma göre çıka bilirim" diyen karanın sesi ile daldığım düşüncelerden çıktım, Karan yanıma gelip elimi tuttu ve üzerine öpücük kondurduktan sonra " benim dünyalar güzelim neye dalmış öyle acaba" dediğinde ellerimi elinden kurtardım ve boynuna doladım, Karan ise bu hareketim ile beni belimden tutup kendine daha sıkı bastırdı.

" sadece kocam çok yakışıklı olmuş onu düşünüyordum" dediğimde Karanın dudağının kenarı kıvrıldı
" demek öyle" diye sordu. Karanın sorusuna karşılık başımı salladım
" bu hayatta başıma gelmiş en güzel şeysin, beni tamamladın yarımdım tam oldum, yalnızdım şimdi artık değilim." bir elini belimden çekti ve yanağıma koydu " inan şuan senden gitmek istemiyorum çünkü seni bir kez görmesem o kadar çok özlüyorum , sesini duymasam sanki kaybolmuş hissediyorum. Benim pusulam oldun Kadem, kaybolmuş hissediyordum kendimi ve sen hayatıma tekrar girip beni tekrar bir yola soktun, senin ile girdiğim bu yol benim için daha aydınlık ve daha ferah "

Sonsuz SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin