21.BÖLÜM

1.8K 92 33
                                    

Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum balımlar ❤️

Bir uzun bölüm ile tekrar karşınızdaydım hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum balımlar ❤️

İnstagram :@raziye_mll22
Takip eder iseniz sevinirim 😘

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Genç kız yine her zamanki gibi bir elinde kitapları bir elinde kahvesi ile her gün gittiği parka gitti ve her parka geldiğin de oturduğu banka oturdu. Doğru tahmin ediyor ise birazdan gelmesi lazımdı genç kız zamanın geçmesi için 10 kadar saymaya başladı. 10 geldiğin de " erken gelmişsin" diyen tok genç bir erkek sesi ile arkasına baktı.

Tahmin ettiği gibi tam saatinde gelmişti ama farklıydı, genç kız baştan aşağıya genç delikanlıyı inceledi, kumrala çalan saçları darmadağındı, ormanı andıran gözleri ise kıpkırmızıydı. Üstüne giydiği yeşil tişörtün içinde bedeni neredeyse kaybolmuştu, pantolonu ise toz topraktı .

" evet sende tam zamanında geldin" dediğinde delikanlı dolanıp kızın yanına oturdu ve bacaklarını öne doğru uzatıp kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi

Bir süre ikiside konuşmadı sessizlik aralarında uzayıp gider iken genç kız dayanamayıp " canını çok yaktılar mı?" diye sordu. Delikanlı bakışlarını kıza çevirdiğin de kızın bakışları kolunda ki morluklar da olduğunu anlayınca direk ayaklarını toparladı ve oturduğu yerde dikleşti.

Delikanlı " önemli bir şey değil sadece buraya gelir iken oldu " dedi yalana başvurarak, genç kız elini kaldırıp delikanlının yanağına koydu ve başını çevirip ona bakmasını sağladı, gözleri tekrar buluştuğunda " yalan söylüyorsun yine denedin değil mi?" delikanlı kıza başını sallayarak onayladı.

Kız delikanlın bileklerine baktı, hiç bir iz yada yara olmadığı için içten içe mutlu olsada belli etmedi daha doğrusu yüzünde ki masum ve tatlı gülüşü ile belli etti, delikanlı kızın gülüşüne uzun uzun baktı ve oda elini kaldırıp kızın yanağına koyduğun da kız yanağını delikanlının eline yasladı. Delikanlı kızın bu hareketi ile gülümsedi

" bana artık adını söylesen yabancı oğlan" dedi kız her geldiğinde adını sorduğu gibi. Delikanlı derin bir nefes alıp " söz yarın gelip sana tekrar söyleyeceğim ama bugün değil Kadem bugün olmaz" dedi ve elini kademin yanağından çekti. Kadem de tanımadığı ama ruhunu tanıdığı adamın yanağından elini çekti ve bankta yan dönüp ellerini elbisenin eteğinin üzerinde birleştirdi.

Delikanlı ise uzun süre kademin bakır rengi saçlarını inceledi, içinden saçının bir tutamını avucuna alıp okşamak istedi. Daha fazla oda dayanamayıp yana döndü ve dirseklerini bankın başlığına yaslayıp oturduğu yerde yayıldı.

Delikanlı kademe kaçamak bir bakış attı ve sonra da ellerine, minik beyaz ellerine. Ne çok isterdi o eli tutmayı ne çok isterdi bir bedene sığınmayı ama yapamazdı herkes onun hastalığı yüzünden korkuyordu ve delikanlının bu hayatta tek istediği şuan yanında oturduğu kızı korkutmamaktı daha doğrusu yanında ki kızın ona herkesin baktığı gibi bakmasından korkmasıydı.

Kadem daha fazla dayanamayıp " Ben yarını bekleyemem ki, hem yarın sana bir sürprizim olacak lütfen şimdi söyle ona göre yapayım" dediğinde delikanlı dili ile damağına vurarak ses çıkardı. Kadem ise çocuk gibi suratını asıp kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi " off çok kötüsün" dediğinde delikanlı kolu ile Kademi dürttü.

Kadem delikanlın onu dürtmesi ile dudağının kenarı kıvrıldı. delikanlı ise kademin bu haline büyük bir kahkaha attı, Kadem ise ellerini kaldırıp avucunun içi ile gözlerini kapatıp sızlandı " yaaa üfff gülme işte küs kalamıyorum tripte atamıyorum" delikanlı gülüşünü bastırıp, ellini kaldırdı ve kademin bileklerini tutup gözlerinden çekti.

Sonsuz SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin