Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın 😇
Kaçmıştı, yine her zaman ki yere gidip son bir kez onu göre bilmek için. Sokağa geldiğinde en kuytu yere saklandı tahminen bu saatlerde oyun oynamak için sokağa çıkıyordu. Bunu buraya geldiği zaman aynı saatte oluyordu.
Bir süre daha kapıyı izlemeye devam etti, umduğu gibi oldu her zaman ki izlediği kız sokağa çıkmıştı. Olduğu yerde biraz daha sindi eğer görür ise belkide bir daha onu izleyemezdi.
Üstüne giydiği kırmızı tulumu ve iki yanına ördüğü saçları ile çok tatlı gözüküyordu, kız hiç beklemediği anda ondan tarafa döndüğünde kendini geri çekti. Neredeyse kız onu görecekti.
Bir süre kıza bakmadı, daha fazla dayanamadı ve saklandığı yerden kafasını çıkardı. Kız ortalıklarda yoktu anlaşılan annesi çağırmıştı.
Cebinden babasının doğum günü hediyesi olan saati çıkardı ve saate baktı saat 6 geliyordu ve annesi evden kaçtığını anlayacaktı. Hızla koşarak olduğu yerden çıktı ve arkasına bakmadan evinin yoluna koyuldu.
🥰
beste " ya abi yaa" diye bağırdığında Karan ile aşağıya baktık. Karan " ne oluyor yine" diye sorduğunda beste ağlamaklı bir ses ile "Tahir abim saçımı bozdu" dedi.Tahir iki elini havaya kaldırdı " Ben bir şey yapmadım elim yaptı" dediğinde beste kollarını önünde bağladı " yalancı sırf gıcıklık olsun diye yaptı" Samet ikizinin yanından kalktı ve bestenin yanına oturup onu göğüsüne çekti " biliyorum kardeşim biliyorum sen hiç merak etme atarız onu akşam evden " Tahir elinde ki çayını hasır masaya bıraktı " Ben atılır isem sende atılırsın ikizim " dedi bilmiş bilmiş.
Samet tahirin söylediklerimden sonra besteği göğsünden itti " harbi lan" sonra da besteye baktı " kusura bakma kardeşim ama atamayız sığır ikizimi biz ona başka bir şey yaparız" dediğinde beste " of ya" diyip kollarını göğüsünün üzerinde birleştirdi.
Karan kardeşlerinin bu haline gülümsedi ve bana baktı " işte geleceğin aile böyle bir aile" bakışlarımı aşağıda kilerden çektim ve karana baktım " sorun değil ben severim kalabalık aile" dedim.
" düğün işini ne zaman yapmak istersin" diye sorduğunda elimde ki yüzük ile oynamaya başladım. Yüzüklerimiz takılalı bir saatten fazla olmuştu ama ben bir türlü buna alışmamıştım.
Derin bir nefes verdim
" bilmiyorum yani bana kalır ise -" dediğimde Karan elimi tuttu " bak
Durum konusun da bir şey diyemem ama sana yardım ede bilirim" gülümsedim " teşekkür ederim senin başınıda yaktım evlilik gibi bir duruma çektim senide" Karan elini çekti ve ellerini cebine koyup beton parmaklıklara yasladım " sorun değil, zaten önünde sonunda evlenecektim"" ama böyle de yani" demiştim ki tahir aşağıdan bağırdı " abi koş yetiş kardeşin elden gidiyor" Karan gözlerini kapattı ve derin bir nefes alıp verdikten sonra hayal kırıklığı ile bana baktı " bak ister isen hemen yapalım düğünü" elini cebinden çıkardı ve baş parmağı ile aşağı da ki kardeşlerini gösterdi.
" " hiç değil ise bunlardan kurtulurum" güldüm ve aşağı ya baktım . Beste Tahiri üstüne çıkmış boğazını sıkıyordu. Samet ise onları gülerek izliyordu.
Karan yukarıdan " eğer 10 dk içinde arbaya binilmez ise bilin hepinizi de sokakta yatırırım" diye bağırdı. Samet abisinin dediklerinden sonra son sürat avludan çıktı. Tahir bestenin elinden kurtulduktan sonra kenarda duran montunuda alıp sametin peşinden çıktı. Geriye sadece beste kalmıştı. Beste Karan ile bize bakıp " iyi geceler yenge görüşmek üzere" dedikten sonra oda ikizlerin peşinden çıktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Losowe" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...