Keyifli okumalar dilerim herkese lütfen vote ve yorum yapmayı unutmayın hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum 💞
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
" Karan" dedim, Karan hiç bir şey söylemeden öylece karşıya baktı, Karandan sonra Samete döndüm
" Samet sen bari bir şey söyle" Samet bir süre bakışlarını bana çevirdi, yüzümü inceledikten sonra tekrar bakışlarını o yöne çevirdi.Sametten bakışlarımı çekip tahire baktım, tahir Karan ile Sametin aksine içli içli ağlıyordu. Tahirin yanına gittim " tahir" tahir bana bakmadan başını iki yana salladı.
Tahir den bakışlarımı çektiğim de ortam bir anda değişti ve her yer mezarlık olmuştu, bakışlarımı karana çevirdim. Az önce ki ifadesiz duran Karan şimdi ağlıyordu.
hızla karanın yanına gittim " Karan ne oluyor lütfen, kim, kim öldü?" Karan kızarmış gözler ile bana baktı, yüzümü bir süre inceledikten sonra " özür dilerim Kadem, ben çok özür dilerim böyle olmasını istemezdim" dediğinde ortam bir anda karanlık oldu.
Koskoca karanlığın ortasında kaldığım da " Karan" diye bağırdım. Karandan ses çıkmadığın da, tekrar
" Karan" dedim.Karanlığın içinde bir tek ben kalmış gibiydim, herkes gitmiş bir tek ben kalmıştım.
Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes alıp verdim, burnuma dolan tanıdık koku ile yüzümde bir gülümseme oluştu, koku ciğerlerime dolduğunda gözlerimi açtım ve kendimi huzur bulduğum adamın kollarında olduğumu anladım.
Karan bana sımsıkı sarılmıştı, karanı rahatlatsız etmemek için başımı hafif kaldırdım ve yüzünü inceledim, yeni yeni çıkmaya başlamıştı sakalları, belirgin hafif Aralık dudaklarını, çokta uzun olmasada uzun kirpiklerini.
Karanın yüzünü inceler iken, hafif kıpırdanmaya başladığın da bakışlarımı yüzünden çektim ve karşıya baktım " ne oldu Kadem hanım hemen bakışlarınızı kaçırdınız" Karanın sorusu ile bakışlarımı tekrar ona çevirdim
" yooo kaçırmadım ki sadece boynum ağrımıştı" Karan bana yemedim bakışı atsada " peki öyle olsun bakalım" dediğinde " yaaa Karan keser misin lütfen" diye mızmızlandımKaran ise gülerek kollarını belime daha sıkı sardı " tamam yavrum bir şey demedim ki nasıl istersen öyle olsun" dedikten sonra " kokun yine sardı beni be zalımın kızı, bu nasıl koku resmen mest etti kokun beni sarhoş oldum" güldü " yolda polis çevirse beni alkolü sanar ama işte gelse anlat onlara karımın kokusu sarhoş etti diye" Karanın yüzünü göre bilmek için başımı kaldırdım, Karana baktığım da gülümsedi.
" ne oldu" diye sorduğunda " bir şey olmadı sadece kocamın yüzünü incelemek istedim ne var bunda" Karanın yüzünde ki gülümseme büyüdü " demek öyle Kadem hanım peki inceleyin bakalım" dedikten sonra hemen " Dikkat edin de çokta aşık olmayın sonra sizde sarhoş olursunuz, birimiz bari aklı başında kalsın, daha doğrusu senin bari aklın başında kalsın çünkü benim aklım gitti de" güldüm ve karanın göğüsüne hafiften vurdum
" çok egoistsin Karan" dediğim de gülüyordum, Karan ise " ne egoistliği hayatım, iltifat ettim sadece sana" dedi ve sırıttı " bunu başka bir kadına desem şimdiye aşık olmuştu" demesi üzere kaşlarımı çattım ve hızla kucağından kalkıp " demek öyle Karan ağa, sen git başka bir kadına söyle o zaman" Karan yattığı yerden doğruldu " karıcım lafın gelişiydi o"
Başımı karana çevirdim " konuşma benim ile küstüm sana" Karanın nefesini dışarı verdiğini işittim
" özel günün mü yavrum senin, hayır öyle ise söyle de bileyim" başımı hızla karana söyledim
" neden soruyorsun ki, sen git başka bir kadınların özel gününe bak" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Sevda
Sonstiges" Ben onu ilk gördüğüm de gözlerinden tanıdım ama o beni tanımadı" " söylesene seven kalbim bir sana mı fazla geldi. neden şimdi gerçekleri öğrendiğin için bana öyle bakıyorsun" " herkesin hastalık dediği adam bana umut oldu bir dokunuşu ile hayat...