4

1.6K 129 62
                                    

David

- Želim da i ti pođeš samnom u Becu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Želim da i ti pođeš samnom u Becu.

- Vec sam ti rekla da necu i prestani da navaljuješ. Šta cu ja u toj kuci?

- Ne želim ni ja ali primoran sam. Veliki Maksimilijano Phillips je opet isterao svoje cak i sa onog sveta. Ako ne želiš u kucu možeš da živiš u stanu koji mi je ostavio. Šta ceš da radiš sama ovde?

Juce smo se vratili i ja vec pakujem svoje stvari a ona ne želi da krene samnom. Ne želim da je ostavim samu ni po koju cenu a i želim da bude pored mene jer ja ne znam šta cu tamo sam sa sobom.

- Ne znam nacicu sebi neku zanimaciju. Možda pocnem da izlazim i uspem da nađem nekog frajera i da se zabavim malo- kaže ozbiljno.

- Zaista mama u ovim godinama?

- Šta fali mojim godinama? To su najbolje godine. Ti si vec odrastao muškarac i ne moram da brinem o tebi. Nađi sebi ženu koja ce da trpi tvoje bubice i promene raspoloženja. Ja sam mlada i želim da proživim ostatku svog života.

- Zašto se nikada nisi udala nakon njega?- to je nikada nisam pitao jer mi ovakav razgovor nikada nismo vodili.

- Imala sam tebe i nisam razmišljala o tome. Roditelji tvog oca me nikada nisu prihvatili i uvek su me potcenjivali. Cak i nakon tvog rođenja nisu prihvatili da sam ja žena koju je njihov sin odabrao za sebe. Voleleo me je  ali  nikada nije stao na moju stranu ni u moju odbranu. Uvek je stajao po strani ili napuštao kucu kada bi krenuli da me napadaju i vređaju. Bila sam mlada ali nisam bila glupa zato sam i odlucila da se razvedem a on je to mirno prihvatio jer nije želeo da ide protiv roditelje. Kada nas nisu prihvatili kod tvog oca zamisli kako bi bilo da idem kod drugog muškarca sa tuđim detetom. Nisam želela da me niko ponižava a još manje da tebe gleda popreko ili kao teretom. Zato je bilo najbolje da budemo samo nas dvoje. Ali sada ti si vec odrastao i osnovaceš vlastitu porodicu a ja želim da imam  nekog i da provedem ostatak svog života mirno.

- Mama to što cu da osnujem svoju porodicu ne znaci da cu odbaciti tebe iz svog života ti si moja majka- nikada nisam razmišljao koliku je žrtvu podnela da bi mene odgojila a sada vidim da je bila prevelika. Ostala je sama zbog mene.

- Ja to znam ali ne želim više to. Ja necu biti moja svekrva i da ti stojim za vratom i da upravjam sa tvojim životom. Uvek cu biti tu šta god da ti zatreba. Radovacu se tvojoj sreci, prihvaticu tvoj izbor i cuvacu tvoju decu ako to bude bilo potrebno ali necu živeti sa tobom.

- Mama jesi li vec upoznala nekog?

- Možda - kaže zagonetno.

- Mama!

- Viđam se sa nekim. On je jako pametan i brižan decko.

- Decko? Koliko on ima godina ?

- Dovoljno i prestani da me ispituješ. Ajde da ti pomognem da se spakuješ ne želim da voziš nocu- pocne da zatvara kofere i da ih reda pored vrata.

- Dali me ti to teraš iz kuce ili mi se samo cini?

- Ne teram te ali dolazi mi veceras decko pa moram da se sredim- kaže važno.

-Ne idem nikud ostacu ovde - sednem u fotelju i prekrstim ljuto ruke a ona pocne da se smeje.

" Kako da odem i da je ostavim sa tim tipom? Moram da ga upoznam i da vidim kakve namere ima sa mojom majkom. "

- Blesavo dete. Niko ne dolazi nemoj da brineš samo ne želim da voziš nocu  a i moraš da preuzmeš odgovornost što pre zato nemoj da odugovlaciš. Ti preuzimaš odgovornost ne samo za posao vec i za sestru. Treba da prebaciš novac za njene troškove i da budeš pored nje ako joj nešto zatreba.

- Nije ništa ostavio njenoj majci zar to nije cudno? - to je ono o cemu razmišljam od trenutka od kada sam napustio kucu.

- Iskreno jeste ali dete je obezbeđeno to je najbitnije. Ja ne znam u kakvom su odnosu bili ali moj utisak je da ona nije loša osoba. Nemoj da budeš grub i da se svađaš sa njom. Imaš svoj deo u vili ne moraš da provodiš vremena u njenoj blizini ako ne želiš ali budi covek sine. Meni nešto ne štima u svemu tome ali saznacemo s vremenom šta je- ona razmišlja racionalno ali ja ne verujem sebi kad sam u njenoj blizini.

- Biceš dobro zar ne mama? Razmisli još jednom brinucu za tebe.

- Ja mogu da brinem o sebi sine ,ti brini o sebi to je dovoljno.

Napokon nakon podneva zaputio sam se ka Becu. Put nije bio toliko dug cak što više prekratak da bi mogao da saberem svoje misli. Do danas sam radio kao obican radnik u salonu nameštaja. Razvozio sam nameštaj sa kamionom i nosio radnicko odelo. Od danas to odelo ce zameti poslovno sa košuljom i kravatom. Godinama sam odbijao da prihvatim mesto direktora a na kraju mi ga je ipak nametnuo i postavio me na celu. Ne samo to ,vec i nekretnine i bankovni racuni su se neizmerno promenili i sada treba da promenim i svoj život iz korena.

"Kako cu da živim u toj kuci i da gledam tu ženu svakog dana? "

Moja majka je u pravu tu nešto ne štima a ja cu da otkrijem šta je to. I dalje su mi ona i moj otac nespojiva kombinacija,ali tugovala je video sam to . Kada je advokat procitao testament uopšte se nije potresla što joj nije ništa ostavio i uopšte nije bila iznenađena sa ishodom za razliku od mene.

"Mlada je naci ce drugog sponzora."

Oko sedam sati uvece parkirao sam auto u dvorištu. Vila je ogromna i na dva nivoa. Desno krilo je moje a levo njihovo. Jedini problem je prizemje gde se nalazi dnevni boravak,kuhinja i trpezarija jer je to zajednicki deo i moramo zajedno da ga koristimo. Svako krilo raspolaže sa po cetiri spavacih soba i isto toliko kupaonica. Iskreno ne znam šta ce mi ali moram da ih prenamenim jer ovo je moj život u narednih trinaest godina. Druga stvar moram da upoznam sestru.

"Šta cu da radim sa tim detetom kada je dvadeset i pet godina mlađe od mene? Kako da uspostavim odnos sa njom kada može cerka da mi bude i dali ona zna uopšte da ima brata? "

Kuca je obezbeđena u svim aspektima. Kuvarica, cistacica, obezbeđenje jer je moj otac ipak bio neko u ovom gradu a i šire a i mogao je da se razbacuje novcem koji je posedovao.

Izađem iz auta i izvadim kofere iz gepeka. Svetla unutra su upaljena što znaci da su kuci. Jedan momak od obezbeđenja mi priđe i ponudi se da mi pomogne što ja odmah prihvatim jer ne želim da celu noc  provedem u vucenju kofera.

- Dobro došao- cim zakoracam unutra doceka me Lena.

"Nisam dobro došao "- pomislim u sebi ali precutim i samo prođem pored nje. . Odlucio sam da ne ulazim u konflikte sa njom ali i da se držim  na distanci. Sve dok mi se ne obraca bicemo dobri ali imao sam predosecaj da to nece dugo potrajati.

Dobro jutro ☕
Hvala vam puno na čitanju ♥️ 😘

𝐏𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬̌𝐧𝐚 𝐏𝐫𝐨𝐜𝐞𝐧𝐚🔚Where stories live. Discover now