12

1.5K 134 86
                                    

Trebalo bi da sam ljut i besan zbog toga što je uradila ali umesto toga ja sam fasciniran sa tim njenim potezom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Trebalo bi da sam ljut i besan zbog toga što je uradila ali umesto toga ja sam fasciniran sa tim njenim potezom. Uhvatila me mala za jaja i to ti je. Moram priznati jako hrabro sa njene strane,nisam ovo ocekivao.

U protekla dva dana poludeo sam od brige. Mislio sam da ih je neko kidnapovao i da im se nešto loše dogodilo.  Sva sreca pa su se vratile kuci u suprotnom ne bi znao šta da radim. Cim sam ih ugledao kako ulaze kamen mi je pao sa srca od olakšanja. Nemojte me pogrešno shvatiti,nisam ja oduševjen što moram nju da gledam svaki dan kako tako savršena se šepuri oko mene,ali primoran sam to da radim. Sa druge strane tu je moja mala sestra o koju moram da brinem i da je štitim. Ne bi voleo da se njoj dogodi ništa loše.

Jedva sam nekako uspeo da stignem do svoju spavacu sobu.  Cim sam spustio glavu na jastuk napokon nakon dva dana uspeo sam da zaspim.

Kada sam se ujutru probudio glava mi je pucala. Popio sam jedan aspirin i na brzinu sam se spremio za posao. Malo sam bio u bunilu jer sam se trudio da raspoznam šta je sinoc bilo stvarnost a šta imaginacija. Nisam mogao da poverujem da me e uhvatila za jaja ali ta slika je bila jako živa u mojoj glavi. Skoro pa sam i sad osecao kako se njena ruka nalazi ponovo tamo.

"Davide prestani da piješ,to ti škodi."- ukorim samog sebe jer ne smem da dopustim sebi takve ispade. Juce sam i popio malo ali ne pijem cesto pa me uhvati od samo par cašica.

Dok silazim niz stepenice cujem buku koja dolazi iz kuhinje. Ubrzam svoje korake i ubrzo se nađem naslonjen na zid i posmatram prizor koji me je malo iznenadio. Lena pravi palacinke a Anna sedi na kuhinju i smeje se. To dete se napokon smeje. Kad se samo setim koliko je plakala i vrištala tog prvog dana stvori mi se muka u želudcu. Njeno stanje se nije bilo puno promenilo sve do petka ,a sada je izgledala potpuno drugacije. Bila je vesela i raspoložena i napokon je imala osmeh na licu. Ovo njeno izdanje mi se mnogo više svidelo.

- Slatka si kao šecer- rekla joj je Lena i poljubila je u nosic.

- A ti si lepa kao princeza- odvratila je Anna.

Glasic joj je bio nežan i pun smeha a s tim se i meni dan popravio. Po prvi put sam je cuo kako prica i to mi je ugrijalo srce.

- Hvala ti puno mlada damo- naklonila se Lena i okrenula se oko svoje ose.

Tek me je tada spazila i u istom trenutku je promenila svoje držanje.

"Eh, a baš sam uživao u pretstavi voleo bih da je duže potrajala."

Umesto pozdrav uputila mi je smrtonosan pogled i tako mi opet stegnula jaja. Nisam mogao više da razumem sebe a ni ovo moje stanje. Nisam trebao da se osecam ovako, nisam trebao da imam nikakva osecanja prema njoj ,a ona su ipak bile tu.

- Dobro jutro- pozdravio sam ih i seo na svoje mesto.

- Dobro jutro - otpozdravio me nežan glasic i u trenutku sam se okrenuo ka njemu.

- Zdravo- ponovo sam progovorio.

- Zdravo - pocela je da se kikoti zabavjeno.

- Kako si?- ustao sam i došao do nje. Nisam ocekivao ovakvu reakciju sa njene strasne i to me je iznenadilo.

- Dobro sam- odgovorila je tiho.

- Jesi li ostavila koju palacinku za mene ili si ih sve smazala?

- Ima puno ja ne mogu toliko da pojedem imam mali stomacic- stidljivo se osmehnula i pokazala na svoj stomacic.

- Ovaj...nas dvoje nismo imali priliku da se upoznamo ranije. Ja sam David,kako se ti zoveš?

- Ja sam Anna ,drago mi je.

- Hajde dođi da jedemo zajedno- uzeo sam je u ruke a ona me je zagrlila oko vrata.

Bio sam zbunjen i iznenađen od svoju reakciju na nju. Možda sam dobio neko prosvetljenje nocas pa se zbog toga odjednom sve promenilo. Pogledao sam u Lenu koja je stajala pored mene i ona  me je zbunjeno gledala.

- Šta?- upitao sam je otresito a ona je prevrnula ocima i odmahnula glavom.

Uzeo sam ciniju sa palacinkama i vratio se na svoje mesto. Annu sam spustio na stolicu pored moje pa sam prvo njoj namazao jednu palacinku sa džemom od kajsija a onda i sebi. Smazali smo ih za minut pa sam namazao još po jednu,a nakon toga još po jednu. Kada je Lena završila sa pecenjem i sela na svoje mesto i donela ostatak palacinka ,tanjir koji sam ja uzeo bio je potpuno prazan.

- Ja sam se prejela,pojela sam cak cetiri palacinke- u neverici je progovorila Anna.

- Cetiri?- upitno ju je pogledala Lena.

- Zaista jesam ,eto on može da potvrdi- pokazala je na mene sa prstom.

- Zaista je pojela toliko,cak sam se i ja prejeo jer su bile jako ukusne pa smo oboje jeli dok palacinke nisu nestale iz tanjira- potvrdim gledajuci je u oci.

Gledala me je nepoverljivo i rezervisano i napokon sam shvatio svoju grešku.

"Šta pricaš kretenu,daj se saberi! Niti ste vi porodica ,niti je ovo porodicni dorucak. "

- Khm ...ja sada moram da krenem u fabriku ako ti nešto zatreba ovde imaš moj broj pa me nazovi- izvukao sam jednu vizit karticu i ostavio je na sto pa kao da me sto vragovi gone pobegao od kuce.

Ceo dan sam proveo u fabriku. Stigle su šeme za proizvodnju  delove za neki novi model automobila i morao sam sve detaljno da pregledam. Sastanak od tri sata me je dodatno iscrpeo i osecao sam se pregaženo.

Ušao sam u auto i uputio sam se kuci ,ali sam se setio da vec par dana nisam nazvao svoju majku. Prvo sam bio ljut na nju što mi je poslala Sandru bez da me išta pita ali kasnije sam video da me je zvala cak deset puta ali ja se nisam javio jer mi je telefon bio iskljucen.

- Halo - javila se nakon treceg zvona.

- Hej mama šta radiš?

- Ko je to?- bila je ljuta i to sa pravom a ja nisam voleo da bude ljuta na mene.

- Mama nemoj tako,imao sam puno posla i nisam imao vremena da te nazovem- to i nije bila laž. Osim što sam radio u fabrici,dva dana sam tražio Lenu i Annu i umirao od brige za njih.

- Verujem da je tako sine ipak ti je devojka došla u posetu ali mogao si bar poruku da mi pošalješ da ne brinem.

- To ti nije bilo baš pametno. Sandra nije moja devojka i slagala te je a ti si joj poverovala. Znaš da bi prvo tebi rekao ako je to bilo istina?

- Ali ona je rekla...

- Pusti mama to nije ni bitno sada,reci mi kako si?

- Dobro sam sine,ti kako si?Kako stoje stvari kod kuce? Kako ti je sestra? - ima ona hiljadu pitanja.

- Dobro sam mama ,a i Anna je malo bolje. Pocela je da prica i da se smeje,mislim da ce biti bolje.

- Mala je ona prebrodice ovo,samo budi pored nje. Njoj treba oslonac i podrška a sada kada nema oca jedino ti to možeš da joj budeš- i sam sam bio svestan toga i vec sam odlucio da budem tu za nju za sve što joj zatreba.

Pricali smo sve dok nisam stigao u vilu. Kada sam uparkirao auto ostao sam neko vreme da sedim i da posmatram te zidine. Mrzeo sam ovu kucu ,a sada se unutra nalazi žena koju jedva cekam da vidim.

Bilo je uvrnuto što sam želeo majku moje sestre. Još uvrnutije što je ta žena  bila sa mojim ocem. Sa druge strane bio sam umoran od glumenje kretena. To nisam bio ja,to nije bio deo mog karaktera. Sa tim svojim ponašanjem nisam otežavao samo njoj vec i sebi. Zato sam odlucio da mi je dosta bilo glupiranja. Moram da stanem cvrsto na zemji i da pocnem da se ponašam u skadu sa svojih godina.

"O bože ti mi pomozi."

Hvala vam puno na čitanju ♥️ 😘

𝐏𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬̌𝐧𝐚 𝐏𝐫𝐨𝐜𝐞𝐧𝐚🔚Where stories live. Discover now