25

1.4K 117 74
                                    

Sve je odjednom postalo tako napeto i komplikovano

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sve je odjednom postalo tako napeto i komplikovano. Potupuno sam bio zbunjen zbog svega što se dešavalo oko mene. Ne znam dali je bilo zbog lekova koje sam pio ili zbog nje ali sve mi je bilo u haosu.

Sedeli smo u dvorištu i slušali Annine dogodovštine. Bila je puna pitanja ,nisam znao odakle joj sve te stvari padaju na um. Sa druge strane stalno sam gledao u Lenu i nisam mogao da se skoncentrišem na njena pitanja. Lena mi odvlacila pažnju od probleme,od bolove koje sam osecao bukvalno od svega.

- Ti ne možeš da se otseliš iz ove kuce,nas troje cemo uvek živeti zajedno- rekla je Anna i trgla me iz razmišljanja.

"O cemu su pricale."

-Ali to nece biti moguce dušo. Vidi mi cemo živeti zajedno samo dok ti ne odrasteš dovoljno da možeš da se brineš o sebi.

- Ali zašto ?

- Zato što je takav život. Tvoj brat ce da se oženi a ja cu da se udam i svako ce imati svoj život.

- To ne može tako. Dali ceš da oženiš onu vešticu?- upitala me ljuto i zaprepastio sam se sa tim pitanjem.

- O kome pricaš?- pogledao sam u Lenu a ona je zabila glavu u svoje ruke sva crvena u licu.

"U kom trenutku se razgovor izmako kontroli i stigao do ove tacke?"

- O onu koja je bila ovde? Baka Emma je rekla da je ona zla veštica a teta se složila . Nemoj da se oženiš sa njom.

- Necu da se oženim sa njom mišu ,nemoj da brineš o tome. Mi nismo zajedno i ona je bila moja prijateljica a ne devojka tako da to je rešeno.

- Uf ,dobro- uzdahnula je od olakšanja.

- Teto ti ne možeš da se udaš jer nemaš momka- obratila se Leni.

- Nemam ,ali jednoga dana cu imati i udacu se za njega- odgovorila je Lena izbegavajuci moj pogled.

- Ako vec moraš da se udaš ,onda se udaj za mog brata. Tako cemo moci zauvek da živimo zajedno.

Ne samo što sam voleo ovo dete, obožavao sam ga. Bila je prepametna za svoje godine i nije imala dlake na jeziku.

- Odlicna ideja mišu- podržao sam njenu ideju i dobio ubitacan pogled od Lene.

- Te stvari ne idu tako Anna. Da bi se udala za nekog moram da se zaljubim u njega i da ga volim- trudila se da joj objasni.

- Pa onda zaljubi se u mog brata i voli ga. Vidi kako je lep - nastavila je ona po svom a ja nisam mogao da suzbijem svoj smeh. Bila je jako uporna a nacin na koji je stala na moju stranu me je ispunio neopisivim ponosom.

- Zaista ,šta meni fali pa ne možeš da se zaljubiš u mene i da me voliš?- ubacio sam se u razgovor i dodao ulje na vatri koja je vec polako gorela.

- Nisam tako mislila,ne hvali tebi ništa samo...

- Onda smo se dogovorili!- uzviknula je Anna , uhvatila naše ruke i spojila ih.

- Sada ste momak i devojka - zatapšala je sa svojim malim rukicama srecno.

Gledao sam u njenim ocima i gubio sam se. Nisam želeo da pustim njenu ruku nikad više.  Ako sam morao da puzim- puzi cu,ako sam morao da molim - moli cu ali ona ce biti moja po ceni svega.

- Šta radite tamo?- glas moje majke je dopreo negde iza nas i Lena je poskocila i istrgla svoju ruku iz moje.

- Bakooo moj brat i moja tetka su momak i devojka!- Anna je skocila i zaletela se ka njoj.

Ovo se zaista izmaklo kontroli i otišlo predaleko. Ustao sam i ja i okrenuo se da vidim šta se to zbiva tamo. Lena je stajala kao ukopana sva crvena u licu i odmahivala glavom dok je moja majka gledala cas u nju cas u mene.

- Jesu li dobrovoljno pristali na vezu ili si ih ti prisilila na to?- moja majka je bila svesna da to nije istina.

- Ja sam ih spojila,mora neko da drži porodicu na okupu- izjavila je važno.

Ma odakle su joj samo te reci dolazile?

Dragan i moja majka su poceli da se smeju a ja sam došao do Lene koja je i dalje stajala na istom mestu. Mogao sam da je razumem,nije imala lak život i bojala se ali ja sam bio spreman da uradim sve za nju pa cak i da njen strah preuzmem na sebe.

- Hej,nemoj da brineš bice sve u redu- obratio sam joj se tiho.

- Baš si se zaigrao a njoj je samo toliko trebalo. Kako sada da joj objasnim da to ne ide tako i da to što je umislila ne može da bude istina?

- Zašto ne može? Zar me je tako teško voleti?

- Davide nisam to htela da kažem - pokajnicki me je pogledala.

- Nije bitno,razumem. Nakon svega što sam ti uradio ne zaslužujem ni da pricaš samnom.

- Kako ne razumeš da ja nisam ljuta na tebe! Nije to u pitanju , jednostavno  za neke stvari je potrebno vreme.

- Imam svo vreme ovoga sveta da te ubedim i da te uverim da sam ja vredan tvoje ljubavi. Ucinicu sve što je potrebno ,i cekacu dokle god ne budeš bila spremna. Uzmi si vremena koliko god ti je potrebno ja sam tu ,ne žurim nigde.

- Ti zaista želiš da imaš nešto samnom?

- Ja ne želim da imam nešto sa tobom Leno,ja sa tobom želim sve- možda sam otišao predaleko ali majke mi moje gušio sam se zbog silnih osecanja.

- Ti...

- Uzmi si vremena i razmisli o svemu. Znam da je ovo sve odjednom i potpuno neocekivano za tebe ali ja ne želim da cutim i da skrivam svoja osecanja. Ne vršim ti pritisak samo želim da znaš kako stoje stvari sa moje strane.

- U redu

Neko vreme smo se samo gledali a nakon toga sam odlucio da je pustim da se osami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Neko vreme smo se samo gledali a nakon toga sam odlucio da je pustim da se osami. Znao sam da joj je to potrebno a ja sam morao da sumiram šta se sve dogodilu u samo par sati.

- Hajde,idemo unutra vec je zahladnelo- obgrlio sam je rukama oko ramena i ušli smo u kucu. Anna je ushiceno nešto objašnjavala mojoj majci i Draganu a nas dvoje smo se cutke popeli na sprat i svako otišao u svoj deo kuce.

Hvala vam puno na čitanju ♥️ 😘

𝐏𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬̌𝐧𝐚 𝐏𝐫𝐨𝐜𝐞𝐧𝐚🔚Where stories live. Discover now