Ležim na njegovim grudima i polako me hvata san. Možda treba da ustanem i da odem u svoju sobu a i on u svoju ali meni je ovako toliko lepo da ne želim nikada da se odvojim od njega. Tako je nežan i brižan. Jednom rukom me grli a u drugu drži moju ruku i povremeno me ljubi u kosu. Udahnem duboko njegov miris i utonem u najlepši san.*******
Budim se u istom položaju u kom sam i zaspala. Uhvati me sram jer sigurna sam da mu je bilo neudobno citavu noc da me drži u narucju. Polako otvorim oci i pogled mi stane na njegove usne. Odmah se setim kako su me sinoc te usne ljubile. Poljubac je bio nežan i osecajan i dopreo je do svih mojih nervnih završetaka. Srce mi je zatreperilo od srece a leptirici su poceli da me golicaju u stomaku. Osmeh mi se sam pojavi na usne ali ubrzo i nestane kada se on oglasi.
- Šta je smešno?- upitao me je hrpavim glasom.
- Ništa.
- Dali ti to mene pokušavaš da slažeš? Vidi ako je tako odmah da ti kažem da si jako loša lažljivica.
- Znam ,ne umem ja to ali zaista nije ništa. Srecna sam to je sve- priznam mu a on me poljubi u kosu.
- I ja sam srecan sunce- tihi kikot zavibrira u prostoriji i oboje se iznenada podignemo pa ugledamo Annu koja sedi u fotelju sa prekrštenih nogama i sa telefonom u ruke.
- Dušo šta radiš?- upitam je ali ona ne gleda u nas vec u telefon.
- Pricam sa bakom. Ona je zvala ,vi niste culi telefon jer ste spavali pa sam se ja javila- odgovara spremno.
- Kada je zvala? Koliko je uopšte sati i zašto si ti tako obucena?- polako me hvata panika jer se nikada nije dogodilo da ona ustane pre mene. Cak se i obukla.
- Malo pre teto ,treba da idem u vrtic ali izgleda da ste se vas dvoje uspavali- obavesti me spremno a ja u pokušaju da ustanem sa sofe završim na podu.
- Stani gde si krenula?- David me uhvati i ponovo sednem na sofu.
- Jesi li ti cuo šta je ona rekla? Uspavali smo se Davide!
- Niste se uspavali ima još sat vremena pre nego što ti zapocne smena- cujem Silviju i tek tada postanem svesna da je ona još uvek na vezi.
"Dobro,šta je ovo dete uradilo?"
Osetim olakšanje ali ipak pogledam na sat da se uverim da cu imati vremena da se spremim.
- Mama što si zvala ovako rano,dali ima neki problem?- upita je David.
- Sine nisam ja zvala nego me je Anna nazvala sa tvog telefona na video poziv. Moram vam reci da smo uživale dok ste vas dvoje tako zagrljeni spavali.
"O zemjo otvori se."
- Ja idem da se spremim za posao- ustanem i pobegnem na sprat. Pošto se Anna sama spremila imacu malo više vremena za sebe. Na brzinu sam se istuširala i obukla,kosu sam sakupila u visoki rep i malo se našminkala i vratila se ponovo u prizemju. Morala sam da popijem kafu jer bez nje nisam mogla da funkcionišem.
YOU ARE READING
𝐏𝐨𝐠𝐫𝐞𝐬̌𝐧𝐚 𝐏𝐫𝐨𝐜𝐞𝐧𝐚🔚
RomanceJedan susret i jedna pogrešna procena izazvace lavinu neprijatnih situacija nakon toga. On ce godinama živeti u uverenju da je ona samo jedna obicna sponzoruša koja je uhvatila njegovog oca na bebu.Nakon smrti svog oca stvari postaju komplikovanije...