İyi okumalar 💕
"C" barış düşündü.. sonrasında sinsice bana baktı. Kaş göz yapınca, anlamıştı demek istediğimi. Kerem'i gıcık etmek adına oyuna oturmadan önce, ona 'Eğer bana sorarsan. Ferdiyi öpmemi söyle' demiştim barışa. Ve yarım saatin sonunda çok şükür barışla denk düşmüştük.
Bide denk düşmek için o kadar karşı karşıya oturmustuk.
"Ferdiyi öp" kereme yan gözle baktım. Barışa bakıyordu deli gibi. Hatta üstüne bile atlayabilirdi. Kerem hemen yanımdaydı. Onun yanında da Altay vardı. Mimiklerini bu yüzden iyi görebiliyordum.
"Neresinden?" Diye sorduğumda bu sefer bana döndü Kerem'in sert bakışları. Çaktırmadan Kerem bacağımı cimciklediğinde az kalsın inleyecektim. Ona döndüm -noldu- der gibi bakış attım.
"Boynundan" kerem sertçe bacağımı tuttu bu sefer, sıkıyordu iç kısmını. Neyseki ortada masa vardı ve kimse görmüyordu. Kerem kaş göz işaretiyle pas kağıdını gösterdi. Pas geçmemi istiyordu bide. Ama inat ettim. O eğer Altay'la yakın olduysa bende Ferdi'yle olacaktım.
"Yaklaş Ferdi" Ferdi utanarak ve gülerek yavaşça yaklaştı bana.
"Anlaşıldı.. Mauro bugün kendini aşık ettirecek." Bana doğru eğilince bende yaklaştım ona doğru.
Bacağıma dökülen sıcak şeyle, acıyla geri çekilip ayağa kalktım. Siktir bacağım gitti..
"Ah özür dilerim.. kahveyi görmemişim" diyen kereme baktım ters ters. Oysa sinsice gülüyordu bana bakıp. Eline peçete alıp silmeye çalıştı.
"Kanka iyi misin lan. Çok sıcaktı o" dedi Altay.
"İyiyim ya sıkıntı yok. Kazayla olmuş dimi" eğilmiş kotumu silmeye çalışan kereme baktığım da, alttan alttan bana bakıp gülümsüyordu. Bittin sen Kerem..
Arda, "Abi istersen sen krem sür bı. Gece çok kötü olur o sonra"
Nelsson, "Aynen kardeşim.. eve gidince de sararsın." Kafamı sallayıp yukarıya çıkmak için adımladım.
Abdülkerim, "Kerem sen de çık abicim. Bak arkadaşına. Yaktın çocuğu" kerem de arkamdan gelmeye başladı. Güzel.. elime fırsat geçti.
Lavobaya girip Kerem'in girmesini bekledim. Ardından kitledim kapıyı. Kerem dolaptan krem çıkardığında ben hâlâ ona ters ters bakıyordum.
"Çıkar hadi.. sürelim şu kremi" ellerimi belime koyup yaklaştım ona.
"Bilerek yaptın dimi... Zevk alıyorsun canımın yanmasından" gözlerini kaçırdı. Elimi çenesine götürüp bana bakmasını sağladım. "yüzüme bak etrafa değil" gözlerime odaklandı. O kadar öpülesi duruyordu ki..
"Evet bilerek yaptım.. sende dediğimi yapsaydın Mauro. Bir kere pas geçme hakkı var herkesin, öyle değil mi? Ama sen ferdiyi öpmekte ısrarlısın bakıyorum." Sinirle gülüp konuşmasına devam etti. "Belki dökmesem onu öpecektin. Şaka gibisin" gülümsedim bu tatlı hâline.
"Neden sinirleniyorsun ki? Git sevgilini kıskan kerem. Ben senin sadece sıradan bir arkadaşınım. Öyle değil mi?" Kafasını çevirip gözlerini kaçırdı. Bende kafasını çevirdiği tarafa çevirip onunla göz göze gelmeye zorladım. Ve devam ettim. "Soru sordum. Öyle değil mi... Kanka" derin bir nefes aldı. Kanka kelimesini bastırarak söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidencia/ Kerem×İcardi
Romantik"Noldu Mauro?" "İyi misin diye baktım" güldü. Ve bana döndü. "İyiyim.. neden olmayayım ki" omuz silktim. "Bilmem yüzün kızarmış.. ya utanınca yada sinirlenince kızarır o tatlı yanakların" elimin tersiyle yanağını okşadım. "Altay yanımdaydı o yüzd...