B-21

1K 68 122
                                    

Antrenman bittiğinde arabama doğru ilerledim.

Tam bineceğim sırada Mauro'nun seslenmesiyle ona döndüm.

"Kerem?"

"Efendim" bana doğru adımlamaya başlayınca bende ona adım adım yaklaştım.

"Nereye gidiyorsun? Hızlıca çıktın"

"Demiştik ya, film gecesi.. Altay'la düzgünce konuş ve uzak durması için elinden geleni yap, demiştin." ellerine beline koydu ve derince nefes aldı.

"Peki tamam" huzursuz hissettiğini anladığım da ellerini tuttum.

"Aşkım.. Bak biliyorum, gerginsin. Onunla aynı ortama girmemi de istemiyorsun. Ama mecbur yüz yüze konuşup onu artık sevmediğimi söylemem gerek." Gergin yüzü gevşemişti.

"Aşkım mı dedin sen?" Gülmeye başladım.

"O kadar konuşma yaptım buna mı takıldın." Omuz silkti.

"İlgimi çeken kısım oydu." Bir elimi yanağına götürüp okşadım.

"Gidiyim artık ben, çıkınca da ararım seni. Gelişmeleri söylerim." Kafasını salladı. Yaklaşıp boynunu öptüm ve kokusunu içime çektim. "Seni seviyorum sarışınım"

"Bende seni seviyorum kumralım" gülümsedim. Elimi öptüğün de istemeden de olsa geri çekildim. Arabama binip Altay'ın evinin yolunu tuttum.

Cennetten Cehenneme giriş yapıyormuş gibi hissediyorum ya.

Eve vardığımda derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Bir dakika sonra açılmıştı. Beni gören Altay gülümsedi. Bense buz gibi ifadeyle bakıyordum ona.

"Aşkım.. hoşgeldin.. beklemiyordum seni." Sarılacak gibi bi hamlede bulunduğunda geri çekildim.

"İçeri girelim. Ve şu mevzuyu yüz yüze konuşalım" kafasını sallayıp kapının önünden çekildi, geçmem için yolda verdi.

İçeri geçtiğimde koltuğa oturup bekledim gelmesini. 5 dakika sonra ellerinde kahvelerle geldi yanıma ve oturdu.

"Seni dinliyorum Kerem.. nedir sıkıntı"

"Uzatmadan konuya giriş yapmak istiyorum Altay... Son aylarda bana olan ilgisizliğin, soğuk tavırların ve davranışların beni düşündürüyordu uzun süredir. Ve düşündüm bir kaç gün, kendime zaman tanıdım..." Derin nefes aldım ve kahveden bir yudum aldım. Altay'a baktığımda kaşları çatıp merakla bakıyordu bana. Devam ettim konuşmama. "Artık seni eskisi gibi sevmediğimi anladım... Zaten seninde beni sevmediğine kanaat getirdiğim zaman hislerim yavaş yavaş bitmeye başlamıştı.. ilk zamanlar güzeldi herşey ama artık bitik durumdayız Altay. Bunu sende fark ediyorsundur. Ki zaten farketmemen mümkün değil. Soğuk davranan hep sendin" sakinleşmek adına sustum biraz, tepkilerine bakıyordum. Şaşkın halde bakıyordu suratıma. "Ve ayrılma kararım da ciddiydim. Sen ne kadar dalgaya alsanda olan bu"

Uzun bir süre cevap vermedi. Suratıma baktı aval aval.

"Kerem... Saçmalama. Tamam bak" ellerimi tuttu. Geri çekmek istedim ama sıkıca tuttuğu için gücüm yetmedi. Yüzümü buruşturdum. "Son günler de sinirli davrandım sana. Özür dilerim. Ama sana olan sevgim bitmedi ki" ellerimi çekmeye çalıştım tekrar. İzin vermedi.

"Şu ellerimi bırakır mısın? Rahatsız oluyorum." Yavaşça çekti ellerini ellerimden..

"Kerem... Noldu sana? Neden bu kadar değiştin?" Gülmeye başladım hayretle.

"Ne kadar komik ama dimi... İnsanlara ilgisiz davranın, peşlerinden koşsunlar sizin için, siz soğuk davranın sonra karşınızadaki insan kendini geri çekince değiştin mi oluyor?" Ayağa kalktım sinirle. Ayların siniri içimde birikmişti ve patlamıştım artık. "Benden kaçıyorsun, birlikte birşey yapalım istiyordum sense herşeyi çocukça bulup uzaklaşıyordun. İlk sevgili olduğumuz zaman herşey tamamdı. Ama şimdi çocuksu mu oldu her aktivitemiz... Buluşunca bile 1 saat oturup kalkıyorduk. Ne mesaj atıyordun, nasılsın diye sormuyordun, her zaman geri cektin kendini. Öldüm mü kaldım mı bilmeden 2 gün yazmadığın oldu Altay." Soluklandım. "Ya ben seni düşünürken herşey de sen her zaman ilişkiye girmekten söz ettin bana. Ama biliyor musun Altay... İyiki beni öpmene, bana dokunmana izin vermemişim. İyiki zaman tanımışım kendime. Pişman değilim asla da geri çektiğim için kendimi... Sen kendine sadece yatak arkadaşı arıyormuşsun, he bide sinirini başkasından çıkaracağın kişiyi de arıyormuşsun. O şanlı kişi tabiki de benim" Altay da ayağa kalktı.

Coincidencia/ Kerem×İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin