Mauro Lucasla ve Barış'la ayırdıktan sonra evine gitmişti. Bense hâlâ yoldaydım. Neyse ki az kalmıştı.
5 dakikanın sonunda çok şükür gelebilmiştim evine.
Kapıyı çalıp bekledim. Açılan kapıyla karşımdaki yakışıklıyı görmem bir oldu.
Beklemeden kollarına atıldım. O da sarılmama karşılık verdi hemen. Güzel kokusunu duymamla gözlerimi kapattım huzurla. Yaşamak bu olsa gerek..."Hoşgeldin bebeğim" sıcak nefesini ensemde hissedince içten içe titredim.
"Hoşbulduk sevgilim" sarılmaya devam ederken beni geri geri de sürükledi. Ve sonrasında kapıyı kapattı. Boynumu uzunca öpüp geri çekildi. Tabi kollarını belimden çekmemişti.
"Her sevgilim dediğinde içimi paramparça ediyorsun." Bu sözüyle utandım ve dudak büzdüm.
"Kerem etkisi bu olsa gerek." Kahkaha atıp eliyle saçlarımı dağıttı. Sonrasında gözlerime baktı uzun uzun..
"Kerem... İyisin dimi?"
"Evet.. neden ki?" Omuz silkti.
"Uzun süredir süren bi ilişkini bitirdin. Sevmesende insana koyar" sağ elimi kaldırıp yanağına götürdüm minik minik okşamaya başladım. Yeni çıkmış kirli sakalları elime gelince dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Mauro... O benim için bir hiç... Ve aksine o kadar rahatladım ki.. doya doya yaşayabiliriz artık aşkımızı" yanağında ki elimi tutup avucuma bir öpücük kondurdu. Bu hareketiyle titrek bir nefes aldım. "Bu konuyu hic açmayalım hatta. Sadece sen ve ben konuşalım...Sadece ikimizi aşkım" dediğimde tuttuğu elimi kendine doğru çekti. Bu hamlesiyle göğüs göğüse gelmiştik. Aniden dudaklarıma yapışmasıyla minik kelebekler ortaya çıkmıştı içimde.
Boşta kalan elini de belimi kavrayınca bende daha fazla yaklaştım ona. Parmak uçlarıma kalkıp boylarımızı eşitlemeye çalıştım. Bu hamlemle gülümsedi. Gerilen dudaklarından anlamıştım...
Elimi elinden kurtarıp omuzlarına çıkardım yavaş yavaş, en son da kollarımı sardım sıkıca boynuna. Bir kaç dakika sonra nefes nefese ayrılmıştık.
Alnını alnıma dayadı... Tutku dolu gözlerle bir dudaklarına bir gözlerine bakıyordum.
•
Mauro'yla film açmış izliyorduk. Koltukta rahatça uzanmıştık. Üstümüzde pike vardı.
O benim arkamdaydı. Bir kolu belimde, diğer kolunu ise kolumun altından geçirmiş şekilde göğsümdeydi. Sıkıca almıştı beni kendine. Bense beni saran kolları tutmuş bir yandan da okşuyordum.Boynuma gelen öpücükle gülümsedim. Kendimi iyice yasladım ona. Bu bastırmamla kalçam penisine sürtmüştü.
Dudaklarımı yalayıp dişlerimi geçirdim alt dudağıma. Küçük temaslarımızda bile libidom tavan yapıyordu... Bu duyguyu yeni yeni tadıyordum ve hoşuma gidiyordu..
Onu deli etmek istedim.. yavaşça kalçamı hareket ettirdim aşağıdan üstte doğru.
"Uslu çocuk ol" diye uyarı geldiğinde kıkırdadım biraz..
"Denerim.." bunu dememle yine aynı şekilde aşağıdan yukarıya hareket ettirdim. Titrek nefesini duyunca gülümsemem daha da büyüdü.
Bu sefer bir laf gelmemişti. Bende devam ettim hareketlerime. Bir kaç kere yapıp durdum. Tepki gelmeyince aralıksız şekilde hareket ettirmeye başladım durmaksızın. Yine yavaş yavaştı ama durmuyor tepkisini ölçmeden yapmaya devam ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidencia/ Kerem×İcardi
Romance"Noldu Mauro?" "İyi misin diye baktım" güldü. Ve bana döndü. "İyiyim.. neden olmayayım ki" omuz silktim. "Bilmem yüzün kızarmış.. ya utanınca yada sinirlenince kızarır o tatlı yanakların" elimin tersiyle yanağını okşadım. "Altay yanımdaydı o yüzd...