B-40

1K 63 224
                                    

Yeni bir video daha.. Çok tatlı insafsızlar. İyi izlemeler ve iyi okumalar fıstıklarım 🐞



"Sanki varya her gün gitmiyormuşuz gibi gidiyoruz. Ayrıca napacağız ya biz orda" tüm ekip kalkmış Florya'ya gidiyorduk amk. Ne işimiz vardı akşamın 10'unda.

Ziyech, "Yürüyüş yapıyoruz işte. Hem orda antrenman dışında bir aktivitemiz yok. Mis gibi saha sadece bize ait olacak"

Nelsson, "İlk defa katılıyorum Ziyeche" ikisi el kol şakası yaparken ben de sevgilime döndüm. Hâlâ ciddi suratı vardı.

"Aşkım... Ya sen niye triplisin hâlâ ya"

"Tripli değilim. Ani sinirim hemen geçmiyor.. zaman tanı biraz" dudak büzdüm. Birleşik ellerimizi kaldırıp dudaklarıma götürdüm. Elinin üstüne ufak bir buse kondurup çektim.

"Alırım sinirini ben.. ama azıcık gülümse bari. Özledim o gamzelerini" derin bir nefes aldı. Gülecekti ama inattı. Boşta ki elimi kaldırıp gıdıkladım onu. "Hadiii" gamzelerini çıkaracak şekilde güldüğün de bende güldüm. "ölürüm gülüşüne" yanağını öpüp geri çekildim.

"Bu kadar tatlı olman adil değil" cilvemi eksik etmedim.

"Huyum kurusun" bana baktı hayran gözlerle. Arkada didişen Abdülkerim ve Lucasa döndük.

Lucas, "Sen döneksin"

Abdülkerim, "Sensin dönek"

"Terbiyesiz herif"

"Sen Ziyechi savundun" hepimiz dönmüş onları izliyorduk. Sonrasında gülüşüp el kol şakaları yaptılar. Ağzımız açık şekilde olayı çözmeye çalışıyorken Yavuz konusmaya devam etti.

Yavuz, "Sonra abi Ebru hoca çağırdı babamı"

Berat, "Eee" herkes yürümeye devam etti. Yok böyle bir ortam hiç bir yerde. Mauroya döndüm.

"Aşkım en normal biziz dimi" kahkaha attı.

"Evet sevgilim" elini elimden çekip omzuma attı kolunu ve kendine çekti beni. Bense ellerimi doladım beline. Göğsüne dayadım kafamı ve öyle yürümeye başladık.

Florya'ya geldiğimiz de sahaya indik. Herkes kendini sahaya attı. Mauroyla bizde yan yana oturduk. Huzurla gözlerimi kapatıp kafamı yanımda ki sevgilime yasladım. Eli belime gitti onunda.

Ziyech, "Nelsson. Sabah sırt çantanı arıyordun sen.. belki burda kalmıştır."

Nelsson, "İyi hatırlattın lan. Gel bakalım" ikili soyunma odasına gitti.

"Zani... Bizde yandaki spor salonuna gidelim mi?" Diyen Yunusa gözlerimi kıstım. Az orospu değilsin. Zilli herif..

"Olur yürü" Zaniolo ayağa kalkıp elini Yunusa uzattı. Gülümseyen Yunus bekletmeden elini tuttu ve ikili sahadan ayrıldı. Çıktıklarında mauroya döndüm.

"Hayırlı işler ikisine de" sırıttı.

"Yarın sevgili olarak gelirler artık" dediğin de onayladım sevgilimi. 10 dakika içinde herkes bahane bulup kalkmıştı. Mauroyla ikimiz kalmıştık. Kaşlarımı çatıp Mauroya döndüm.

"Aşkım.. ne herkes dağıldı ya. Nelssonla Ziyech iki saat çanta mı arıyorlar. Zaniyle Yunusu geç. Onları eledim. Aşk yaşıyorlardır. Abdülkerim abi Lucas arkaya gittiler yürüyerek... Noluyor" omuz silkti.

"Boşver.. herkes kendi halinde takılıyor işte Florya'da. Sonuçta burdalar hâlâ dimi" dudak büzdüm. Doğru..

"Haklısın.. neyse kafa dinleyelim bizde başbaşa" omzunda ki kafamı kaldırıp gözlerine baktım. Yaklaşıp dudaklarımı öptü yavaşça.

Coincidencia/ Kerem×İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin