B-35

1.3K 59 145
                                    

"Ahh... Mauro" altımda ki bebek acıdan çırpınıyordu. Bu hâline güldüm. İki elimde beline doğru giderken okşuyordum da.

Yavaşça belindeki ellerim kalçasına gitti. Sıkıp sonrasında şaplak atmıştım. Gözlerim sırtından kalçalarına gitmişti. Kıpkırmızı olmuştu artık. Kaç kere vurdum bilmiyorum.

Ellerim tekrar beline giderken baskı uyguladım. Yüzüstü yattığında bende onunla yattım. İki elim bileklerini kavrarken sıktım. İyice yatağa bastırdığım da inledi. Bu sefer acımak yoktu. Önceden kıyamıyordum. Ama şimdi sınırım yoktu. Kontrolüm bedenimden çıkıp gitmişti.

Penisimin hepsini soktuğum da deliği kasılmıştı.

"Derin nefes al... İhtiyacın olacak" dedim kulağına fısıldayarak. Bir şey demesine müsade etmeden hızlanmaya başladım. Tüm gücümle ona asıldım. Her vuruşumda kısık kısık nefesler almaya çalışıyordu. Müsade etmiyordum ama.

En son geldiğim de kendimi iyice ona bastırıp içinde sağ sola hareket ettirdim. Hızlıca üstünden kalktım. Beraberinde onuda kaldırdım. Saçlarından tutup geriye doğru çektim. Beklemeden kendime çevirip sertçe dudaklarına yapıştım.

Sırtüstü yatırıp iyice kucağına çıktım. "Sol yanağıma vurmuştun dimi sen" konuşacak durumda değildi. Yorulduğu için değil. Benim ilk defa bu halimi gördüğü için. Suskundu.. devam ettim bende. "Cevap alamadım" sesim otoriter çıkıyordu.

"Evet" tek kaşımı kaldırdım.

"Evet?" Bekledim. Yutkundu sertçe.

"Evet aşkım" sol yanağına tokat atmıştım. Ve sonrasında hızlıca çenesini tutup sıktım. Aniden içine girdim.

Dirseklerimi tutup tırnaklarını geçirdi sertçe. Taşaklarım her deliğine vurduğun da inliyordu. Altımda acıdan ve zevkten kıvrılan Kerem ayrı güzeldi burdan bakıldığında.

"Irz düşmanı demiştin dimi bana" kafasını salladı. "Sesini duyayım"

"Evet aşkım" güldüm piç sırıtışımla. Tam geleceği sırada durdum. Yüzüne yaklaşıp konuştum.

"Doğru demişsin"

"Mauro" adımı inlemesi beni deli ediyordu. "Lütfen" dilimi dudaklarımda gezdirip yüzünü baştan aşağıya düzdüm.

"Lütfen ne?" Yutkundu.

"Devam et" yavaşça içinde hareket etmeye devam ettim. Gözlerimi gözlerinden ayırmıyordum. Sol elimi yatak başlığına dayadım. Sağ elim ise penisine doğru indi. Tırnaklarımı alttan geçirip üste doğru yol çizdim.

Elimi çekip avcumu açtım. Ve Kereme yaklaştırdım.

"Yala" elimin içini yaladıktan sonra gülümseyip penisini aldım elime tekrardan. Hızlıca çekmeye başladım. Bi yandan da devam ediyordum içine girmeye.

Elleri boynuma gitti. Ensemde ki saçlarımı okşuyor bazense tırnaklarını geçiriyordu. Elime boşaldığı an bende boşalmıştım içine. Aynı anda gelince gülümsedim. Ben ne kadar gülüyorsam Kerem bı o kadar ciddi ve utangaçtı.

Nefes almasına izin vermeyecektim. Hemen doğruldum ve yatağa oturdum. Sırtımı yatak başlığına yasladım. Kerem hâlâ yatıyordu. Sıkıca bileğinden tutup yanıma çektim. "Kalk.. hadi"

"Aşkım.. dinlens-" bir kolumu belinin altından geçirip doğrulttum. Oturur pozisyona geçince diğer elimi de beline atıp kucağıma oturttum sertçe. Penislerimiz birbirine sürtünce inledi.

Bacaklarımı iyice açtım. Böyle yapınca daha çok değdi. Sıkıca tuttum belini. Sertçe sürtünmesini sağladım. Penislerimiz hızlıca birbirine çarparken gözlerine baktım. Dişlerini dudaklarına geçirmiş Keremi görünce dudaklarımı yaladım. Elleri omzuma gidince dayanamadım.
Hafifçe kalçasından tutup kaldırdım ve sertçe içine girdim. Derince inleyince gülümsedim. Yansın canın küçük adam. Beni yaktığın gibi bende yakacaktım seni. İyice hızlanırken ıslak seslerle kendimden geçmiştim. Bir elimi kalçasından çekip sertçe boynunu tuttum. Boynunu hafifçe sıktım. Omzuma tırnağını geçirdi aniden.

Coincidencia/ Kerem×İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin