Bölüm şarkısı; Sena Şener "Teni Tenime"
İyi okumalar 💕
Mauro'yla mesajlaşmam bitince Altay'ı düşündüm. Onunla artık sevgili olmanın manası bile yoktu.
Çünkü karar vermiştim. Altay'ı sevmiyorum.
Zaten farkındaydım. Sadece kabullenme aşamam uzun sürmüştü. Bu ilişkiye o kadar emek vermiştim ki.. çöpe atmak koyuyordu. Altay'ı düşündüğüm için değildi asla. Kendim için.. çabalarım için.
Elime telefonu alıp, Altaya mesaj attım. Uzun bir mesaj değildi. Ben ayrılmak istiyorum Altay..
Yazıp göndermiştim. Tabiki de hemen bakmasını beklemiyordum. Çünkü hiç bir zaman erken cevap verme huyu yoktu. Voleybol oynadığımız akşam. Acil işinin çıktığını ve gitmesi gerektiğini söylemişti. O zamandan beri ne yazıyordu ne de arıyordu. Önceden olsa yani -aşık kerem- olsaydı çoktan onu aramak için yola çıkmıştım. Bir sürü mesajlar, bir sürü aramalar. Evlerinden birinde gidip basmalarım vs... Olurdu.
Ama o günden beri bende yazmadım. Sevgili bile değildik aslında. Çünkü sevgili olmak böyle bişey değildi. Mesaj dahi atmasam olurdu... Neyse. Umrumda değil artık. Hayatımda yeri yok benim için.. kiminle napıyorsa yapsın..
•
"Daha hızlı süremez misin? Çünkü heyecandan ölüyorum" arabayı süren sarışın bana baktı gülümseyerek..
"Bilerek yavaş gidiyorum zaten" bacağına vurdum şakayla karışık.
"Ya Mauro.. Hadi" yoldan gözlerini tekrar çekip bana baktı. Anlamdıramadığım bir bakıştı bu..
"Çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?" Çocukça gülümsedim dudaklarımı bastırıp. Kafamı hızlıca salladım 'evet' dercesine. O da çocuksu hallerime gülüp çenemi sıktı ve yola odaklandı.
Kalbim aşırı hızlıydı. Ölecek gibiydim neredeyse. Hele ki bir kac saat önceki mesajlaşmamız beni hâlâ utandırıyor, gözlerine bakamıyordum.
Telefonumun çalmasıyla cebimden çıkarıp kimin olduğuna baktım. Altay..
Mauro'ya kısa bir bakış attım.
"Kim arıyor?" Diye sorduğunda ne diyeceğimi bilemedim. Yutkunup bir süre sonra cevap verdim.
"Altay" yoldan gözlerini çekip bana baktı ve sonra da telefonuma kısa bir göz gezdirdi. Bişey demeden önüne döndü.
Derin bir nefes alıp telefonu açtım.
"Efendim"
"Mesaj atıyorum ne diye geri dönmüyorsun sen?"
Yine bağırarak açmıştı telefonu her zaman ki gibi. Şaşırmadım, alışmıştım.
"Bi sakin olur musun? Görmedim mesajını."
"Nasıl sakin olayım. Çıldırtıyorsun beni"
"Sinirlenme Altay... Bende çok kez yazdığım da saatlerce ortada yoktun. Alt tarafı 1 saat geç cevap verdim. Gerilmene gerek yok"
"Düzgün konuş benimle... " Telefonun ucunda derin bir nefes aldığını duydum. "O mesaj da neyin nesi kerem? Nerden çıkıyor ayrılmak?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidencia/ Kerem×İcardi
Romance"Noldu Mauro?" "İyi misin diye baktım" güldü. Ve bana döndü. "İyiyim.. neden olmayayım ki" omuz silktim. "Bilmem yüzün kızarmış.. ya utanınca yada sinirlenince kızarır o tatlı yanakların" elimin tersiyle yanağını okşadım. "Altay yanımdaydı o yüzd...