B-37

886 53 238
                                    

Vay be 37. Bölüme gelmişiz. Büyüdük beraber.. Bu fic benim için anlamlı ve çok özel. Nasıl final yapacağım hiç bilmiyorum ama az da kaldı. 🥺

Neyse sonra duygusal konuşma yaparım. Sizleri seviyorum. Beğenip, cici cici yorumlar yapmayı unutmayın bitanelerim.

İyi okumalar 🪄


Yunus'tan

"Nereye gidiyoruz?" Dedim çocuksu sesimle. Bakışlarını yoldan çekip bana döndürdü.

"Sahilde bi yer var.. seversin diye düşündüm. Deniz kenarı"

"Evett.. çok severim açık alan. Hele ki denizi" yandan sırıtışı ile yola odaklandı.

"İsmin neden Yunus belli zaten" göz devirdim.

"Ha ha ha.. ne güldüm ama" dudaklarını birbirine bastırıp gülmesini tuttu ve sustu. Bende önüme dönüp gideceğimiz yeri merak ediyor, düşünüyordum. Acaba neresiydi?

5 dakika geçtikten sonra çenem durmadı. En son Zani bıkkınlıkla bana bakıp göz devirdi. "Merak etmiş olamaz mıyım? Kötü adam. Hemen göz devir" güldü.

"5 yaşından sonra beyin gelişmeyi unutmuş gibi" dediğinde kolunu cimcikledim.

"Seni döverim" kaşlarını kaldırıp bana baktı kısa süre.

"Bir gün başarırsın. İnanıyorum sana" göz gezdirdi baştan aşağıya beni. Boyumla dalga geçiyordu.

"Boyum küçük değil benim. Yer altında bi bu kadar daha var" yüzünü buruşturup sırıttı.

"Ne değişik terimlerin var senin"

"Annem demişti bana bunu. Bende inanıyorum" kahkaha attı.

"Sonra 5 yaşında bir çocuk dediğim için azar işitiyorum" dudak büzdüm. Gözleri dudaklarıma kaydı bir kaç saniye. Sonra önüne döndü. Dudaklarıma baktı lan..Neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe... Kara üzüm habbesi..

Kendime gelip iç sesimle iletişimi kestim. Aklım kayıyordu..

Ve gelmiştik.. Pierre.. çok güzel bir mekandı burası. Duymuştum hatta çok kezde yanından geçmiştim ama gelmek nasip olmamıştı.

Arabadan inip kapıya doğru yürümeye başladık. İkimizde aynı anda ilerleyince kapının önünde durduk. Eliyle 'önden buyur' işareti verdi. Önden geçip bize ayrılmış masaya geçtik.

Garson menüyü getirince heyecanla bakmaya başladım. Siparişleri verdikten sonra ona döndüm. O çoktan bana bakıyormuş. Yutkundum yavaşça..

"Ee daha daha" dedim teyzeler gibi..

"Dahası çok yakışıklı olmuşsun.. arabada çok inceleyemedim seni" zaten neden inceleyesin Zani..

"Valla ben bile kendimi inceleyemedim" ellerini birleştirip masaya koydu.

"Hıhım. Aramasaydım sen çoktan 20. Rüyanı görüyor olurdun şuan" dudak büzüp suçlu çocuklar gibi gözlerimi yukarı çıkardım.

Coincidencia/ Kerem×İcardiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin