İyi okumalar 💕
Eve girip kısa bir duş aldım. Üstüme rahat birşeyler giyip koltuğa uzandım ve rastgele bir film açtım. Günü düşündükçe gülümsüyordum. Evet ilk sabahtan kötü geçmişti. Ama sonrasında Mauroyla aşırı eğlenmiştim.
-Beni tutmadın. Ben seni yanımda istedim. Ve işim yok. Olsa da seni tek başına gönderecek değilim. Eve sağ salim girdiğini görmek istiyorum-
Aklıma gelen sözlerle gülümsedim..
-Bitiyorum çocuksu hallerine-
Kalbimin ritmimin dengesizliğini fark edince kendime geldim. Yerimde dikleşip televizyona odaklandım. Bir yandan da kumandayı elimde çevirip aklımda ki düşünceleri dağıtmaya çalışıyordum.
Televizyonda sevdiğim bir şey olmayınca telefonumu elime aldım. Uygulamalardan birine girip gezinmeye başladım. Tabiki de Galatasaray'la ilgili şeylere bakıyordum. Karşıma icardi videoları çıkmıştı. Bir videoya basıp izlemeye başladım. Videonun ortalarında İcardi'nin üstüne atlayıp sarıldığım anı da koymuşlardı. İstemsizce gülmsedim... (Multimedya)
Kapının çalmasıyla gözlerimi telefondan çektim. Allah Allah kim gelmişti acaba.
Hızlıca kalkıp gelen kim bakmadan açmıştım kapıyı.
"Aşkım" Altay'ı karşımda beklemiyordum.
"Hoşgeldin bebeğim... Bir şey mi oldu?"
"Sevgilimi görmek için illa bir şey mi olması gerekiyordu.." şaşkın gözlerle baktım ona.
"Yo hayır... Gelsene içeri" Altay içeri girdiğinde derin bir nefes aldım bende. Koltuğa oturunca hemen yanına kuruldum.
"Bugün biraz kaçar gibi ayrılınca içim rahat etmedi. Seni görmek istedim" gülümsedim.
"İyi yapmışsın... Birşeyler hazırlamamı ister misin?
"İstemem.. yanımda dur yeter" ikinci şok daha.
"Sen nasıl istersen sevgilim" yanağına öpücük kondurup geri çekildim.
"Bir seyler izleyelim mi?" Eski haline dönüyor gibi miydi? Yoksa ben mi kafayı yedim?
"Olur izleyelim" heyecandan sesim yüksek çıkmış olabilir.
"Gel bakalım o zaman" rastgele bir şey açıp izlemeye başladık sarmaş dolaş. Altay'a bildirim gelince gözüm masadaki telefona kaydı. Bakmama dahi fırsat vermeden eline almıştı hızlıca.
"Kimden gelmiş mesaj aşkım?" Sesim biraz iğneleyici çıkmış olabilir.
"Önemsiz ya.. bizim erkek grubu." Telefonunun ekranını ters çevirip masaya geri koydu. İçimde ki huzursuzluk geri gelmişti.
"Pekâlâ" filmin sonuna geldiğimiz de Altay uyumuştu bile. Yanından kalkıp ona ince bir battaniye getirdim. Koltuğa yatırıp üstünü örttüm. Tam gideceğim sırada durdum. Masada ki telefonuna bir bakış attım. Elim yavaş yavaş telefonuna gitti. Şifresi neydi bilmiyordum. Birşeyler denemeye çalıştım. Ama başarısız oldum. En son pes edip telefonu aynı yerine koydum ve odama çıktım. Gece 2 olmasına rağmen gram uykum gelmemişti ve yarın antrenman vardı. Sıkıntıyla ofladım sağa döndüm. Mesaj sesiyle elimi komidine attım telefonumu alıp gelen mesajı okudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidencia/ Kerem×İcardi
Romance"Noldu Mauro?" "İyi misin diye baktım" güldü. Ve bana döndü. "İyiyim.. neden olmayayım ki" omuz silktim. "Bilmem yüzün kızarmış.. ya utanınca yada sinirlenince kızarır o tatlı yanakların" elimin tersiyle yanağını okşadım. "Altay yanımdaydı o yüzd...