"Mauro sakin olur musun?" Bir ileri bir geri giden adama bakıyordum.
"Nasıl olabilirim? Onunla aynı ortamda olmana katlanamıyorum artık" derin bir nefes aldım.
Sabah antrenmana gelmiştik. Herşey çok güzeldi, yolundaydı da. Antrenmanın bitmesine yakın Altay geldi buraya. Hepimizi film gecesi için evine çağırdı. Bende de özür dileyip yanağımı öpmeye çalıştı. Bense geri çekilmiştim tabi. Ne kadar sert davransam da anlamıyordu.
Mauroyla soyunma odasında tek başımızaydık. Deli olmuş şekilde konuşuyor ve hareket ediyordu. "Sen bundan ayrılmadın mı? Ne yüzle geliyor?"
"Ayrıldım. Ama anlamıyor. Zaten Abdülkerime söyledi film gecesini. Seninle de arkadaş.. ee herkes geliyor. Benim suçum ne... Lütfen sakin olur musun?" Tatlı dille konuşup onu sakin tutmaya çalışıyordum. En son sinirle oturmuştu sandalyeye. Bende yavaşça ona doğru adımladım. Dirseklerini dizlerine koymuş sinirle önüne bakıyordu. Diz çöküp onunla aynı hizaya geldim. "beni öpmedi, izin vermedim. Eskisi gibi de değil zaten bana karşı... Sinirlenecek bir şey yok. Benim tavrım net."
"Öpseydi bir de Kerem" hiddetle konuşunca irkildim. Refleksle kendimi geri çektim biraz. Buda onu fark etmiş olacak ki, derin bir nefes alıp etrafa bakındı. "Özür dilerim.. bağırmak istemedim" iki elimi yanaklarına çıkarıp okşadım.
"Önemli değil bebeğim... Bu umrumda bile değil.. umrumda olan sensin şuan. Sakin kalmanı istiyorum. Ve bana güvenmeni"
"Sana güvenim sonsuz, sadece... Kıskanıyorum. Deli gibi hemde. Sana başkası dokunamaz kerem. Hele ki Altay" gülümsedim.
"Ben sana aitim Mauro. Bu konuda endişen olmasın"
Ayağa kalkacağım an belimden hızlıca tutup kucağına oturttu beni. Ani hareketiyle neye uğradığımı şaşırdım ve şaşkın bir ifadeyle ona baktım.
"Benimsin"
Dudağıma yapışmasıyla hemen karşılık verdim heyecanla.
Elleri belime giderken benimde yüzüne gitti. Öpüşmemiz derinleşmişti ki bunu daha da arttıran bir hareket yapmıştı. Belimde ki elleri kalçama kaydığın da inledim dudaklarına. Kulaklarım yanıyordu, tüylerim diken diken, kalbim göğüs kafesimi delecek gibi hızlıydı.
İki eli de kalçam da durunca titredim. Yavaşça sıktığın da yine inledim. Şuan zevkten ölebilirdim.
Kucağında daha da yerleşip yerimi rahalattım. Biraz daha öyle kaldıktan sonra geri çekildim. Kızarmış dudaklarına baktığım da gülümsedim."Sinirlenince seksi olduğunu söylemiş miydim?" Dediğimde güldü.
"Güldürme beni.. sinirliydim ben. Bu adil değil küçük adam" yanağından öptüm uzunca.
"Alırım sinirini" gülümsedi gözlerimin içine bakıp.
"Gülümsemen yeter"
•
"Ee ne açalım?" Barışın sorusuyla herkes düşünmeye başladı. Şuan bizim ekipte herkes burdaydı. Ekstradan Altay, Ferdi ve Arda vardı.
Abdülkerim, "Bence korku tarzında birşey açalım. Aksiyonda olabilir"
Arda, "Korku açmayalım abi ya. Sonra tuvalete Ferdi abiyle gitmek zorunda kalıyorum" güldüm.
Altay, "Bence gerilim"
Lucas, "Romantik komedi iyi gider böyle güzel akşama"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coincidencia/ Kerem×İcardi
Romance"Noldu Mauro?" "İyi misin diye baktım" güldü. Ve bana döndü. "İyiyim.. neden olmayayım ki" omuz silktim. "Bilmem yüzün kızarmış.. ya utanınca yada sinirlenince kızarır o tatlı yanakların" elimin tersiyle yanağını okşadım. "Altay yanımdaydı o yüzd...