Okolice Hogwartu, kwiecień 1992 rok
(Zosia ma dwa krótkie dobierane warkocze. Po lewej stronie ma białe włosy. Zosia ma normalnej wielkości ubrania.)
Zosia
Chciałam z wami porozmawiać.Nick (do Zosi)
Możemy porozmawiać, ale najpierw powiedz o co chodzi z tą fryzurą?Zosia
Inspirowałam się taką jedną postacią z filmu.Nick (do Zosi)
Jakiego?Zosia
Cruella.Nick
Nie znam
(Po chwili do Zosi.)
O czym chciałaś porozmawiać?Zosia (do Mary)
Nadal twierdzisz, że masz anoreksję?Mary
Tak.Zosia (do Mary)
Kiedy ostatnio coś jadłaś?Mary (do Nicka)
Nie bądź zły.
(Do Zosi)
Dwa tygodnie temu.Zosia
To i tak nie jest bardzo długo.Nick
Zależy dla kogo.Zosia
Bez jedzenia ponad miesiąc da się przeżyć.Nick (do Zosi)
I to niby jest zdrowe?!Zosia
Głodowanie się? Oczywiście, że nie.Nick (do Zosi)
Mniejsza o to. Po co zapytałaś się Mary, kiedy ostatnio jadła?Zosia
Przy Magdzie nie chciałam o tym wspominać, ale nieleczona anoreksja prowadzi do śmierci.Nick
Co?Zosia
Jedzenie dostarcza witaminy i różne inne potrzebne substancję dla organizmu. Najważniejsze do życia jest powietrze bez którego chwilę da się przetrwać, potem woda około tydzień i dopiero na trzecim miejscu jest jedzenie. Te trzy rzeczy są bardzo potrzebne do życia.Nick (do Zosi)
Encyklopedie połknęłaś? Czy jest jakiś sposób aby wyleczyć anoreksję?Zosia
Choroby psychiczne są chorobami układu limbicznego. Ten układ odpowiada za regulację pewnych stanów emocjonalnych, zachowań związanych z emocjami oraz uczestniczy w procesach zapamiętywania oraz podtrzymywania motywacji wewnętrznej. Wszystkie choroby psychiczne leczy się psychotropami. Przynajmniej w świecie dla mugoli. Akurat co do medycyny wolę używać tych nie magicznych sposobów.Nick (do Zosi)
Czyli Mary będzie potrzebowała psychotropów?Zosia
Teoretycznie. Psychiatra o tym decyduje.Nick
Kto?Zosia
Zajmuję się chorobami psychicznymi.Nick (do Zosi)
A jak się do jednego zapisać?Zosia
Wolicie sposoby mugoli do leczenia anoreksji?Nick (do Zosi)
Są jakieś czarodziejskie?Zosia
Może w szpitalu Świętego Munga?Nick (do Mary)
Jakie leczenie byś wolała?Mary
Mugolskie, nie lubię Świętego Munga.Zosia (do Mary)
Czy poza anoreksją podejrzewasz, że możesz mieć jeszcze jakąś chorobę?Mary
Nie wiem, ale czuję się bardzo samotna.Zosia (do Mary)
Jeśli potrzebujesz porozmawiać mam dużo czasu wolnego przez najbliższe dziewięć miesięcy.Mary (do Zosi)
Chętnie porozmawiam, ale czemu masz dużo czasu wolnego?Zosia
Kluczowym słowem było dziewięć miesięcy.