Plaża w Orłowie
Zosia (do Anieli)
Wiesz, że nie chciałam tego zrobić?Aniela (do Zosi)
Przecież wiem. Nie skrzywdziłabyś osoby na której ci zależy specjalnie. Nawet największa kryminalistka potrafi powiedzieć nie w krzywdzeniu ludzi. W głębi duszy trochę jesteś dobra, chyba.Mary (do wszystkich, oprócz Zosi i Anieli)
Zosia kogoś skrzywdziła?Aniela (do wszystkich, oprócz Zosi)
Słyszę was. Od kiedy można podsłuchiwać?Nick (do Anieli)
Od zawsze.Aniela (do Nicka)
Pod groźbą śmierci też byś podsłuchiwał?Nick (do Anieli)
Zależy.Aniela (do Avy)
Dawno się nie widziałyśmy. Może kiedyś to nadrobimy.Ava (do Anieli)
A, ty nie popełniłaś samobójstwa parę lat temu?Mary
Co?Zosia (do Mary)
Tak w skrócie poznały się lata temu, bo razem współpracowały. Ava jest znaną kosmetyczką, a Grace projektantką mody i współpracowały z Anielą. Kiedyś Dalią. Tak zmieniła imię.Mary (do Zosi)
Ava nie jest policjantką?Ava
Mam dwie prace. Nigdy nie byłam. Pracowałam tam w laboratorium. Teraz pracuję w innym laboratorium. Lepszym, bo bada się w nim wirusy i tworzy nowe leki i nie tylko.Mary (do Avy)
Co oprócz leków?Ava
Badanie różnych substancji wirusów bakterii.Mary
Interesujące.Ava
Dwie prace? Bardzo. Uwielbiam je.Mary (do Avy)
Masz jakąś ulubioną czy lubisz oby dwie?Ava
Obie kocham całym sercem.Mary (do Avy)
Czyli jesteś bardzo zadowolona z zawodów?Ava
Tak.Aniela
Słyszałam o waszym problemie. Zamiast bawić się w chemika jest bezpieczniejszy sposób. Jest kilka sposobów na zakrycie blizn. Ubrania, ale nie każdy lubi w upale chodzić w bluzie. Można laserem albo dziarę sobie zrobić.Mary (do Anieli)
Mama nie pozwoliła by mi zrobić znając życie.Zosia (do Mary)
Mary, to jest w stu procentach bezpieczne. Sama mam parę tatuaży, ale na tatuaż trzeba być zdecydowanym, bo on do końca życia zostaje.Mary (do Zosi)
Wiem, że trzeba być zdecydowanym.Aniela
Są jeszcze lasery. Jeśli blizna jest bardzo widoczna to po laserach będzie trochę. Te mniej widoczne całkowicie znikają.Mary (do Anieli)
A trzeba mieć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na lasery?Zosia (do Mary)
Praktycznie tak, a teoretycznie niektórzy idą z podrobioną zgodą na różne rzeczy. Aniela potwierdzi, jak wyglądał mój pierwszy tatuaż i czy była zgoda.Mary (do Anieli)
Co by mi się bardziej opłacało?Aniela (do Mary y)
Zależy czy chcesz tatuaż.Mary
Jeszcze nie wiem.(Aniela pokazuje tatuaż na prawym przedramieniu.)
Aniela
Sama robiłam. Blizna posłużyła, jako łodyga do kwiatków.Mary
Ładny.Aniela
Dziękuję. Zosia ma średnik, nede, motylka i uśmiech Jokera.Mary
Może kiedyś ja się zdecyduję.