Merhaba ♡
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen, yorumlarınız bana ilham veriyor <3
Keyifli okumalar!
🩸
KANA BULANMIŞ SIRLAR
Bölüm Şarkısı: Cem Adrian - Bir Kar Tanesi
4. BÖLÜM "TUZAK"
Kalbim, korkuyla göğüs kafesime vururken gözlerimi bir an bile olsun ekrandan ayıramıyor, etrafımda neler olup bittiğinin farkına varamıyordum. İçimdeki ses bir yandan bana gördüğüm şeyin başka bir anlamı olduğunu söylerken bir yandan da bağıra çağıra her şeyin son bulduğunu, yakalandığımı söylüyordu ve ben istemesem de olumsuz olana inanmaya yöneliyordum.
Ne de olsa en başından beri beklediğim şey bu değil miydi?
Tüm gücüm vücudumdan çekiliyormuş gibi hissederken ne kadardır baktığımı bilmediğim telefonun ekranı önce karardı sonra da kendiliğinden kapandı ve eşzamanlı olarak elimden düştü, parkede çıkardığı tok ses salondaki sessizliği bozdu.
Hemen ardından Yalçın'ın "N'oluyor burada?" diye sorduğunu duydum.
Gökhan ona cevap vermek yerine "İyi misin?" diye sordu endişeyle, her ne kadar ona bakmıyor olsam da gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.
Benden o da cevap alamadığında "Ela," dedi Efsun ve görüş açıma girdi, oturduğum koltuğun önünde diz çöküp ellerimi tuttu. "İyi misin?"
Aynı soru ondan da geldiğinde sadece başımı olumlu anlamda sallamakla yetindim, sessiz kalmayı tercih ettim.
"Ne olduğunu söylemeyecek misiniz?" diye sordu Yalçın biraz öfkeli bir ses tonuyla ve ekledi. "Ela neden konuşmuyor? Ne yapıyordunuz siz burada? O buz torbası da ne?"
"Bir adam geldi," diye konuya girdi Gökhan, o an kendimi toparladım ve devam etmesine engel olup araya girdim.
"Sezgin'in borcu varmış," dememle birlikte hepsinin gözleri beni buldu, devam ettim. "Birine otuz milyon dolar borcu varmış." Yalçın da Efsun da şaşırırken "Paranın asıl sahibi geldi, parasını istedi, Sezgin'in ortadan kaybolduğunu öğrenince bana saldırdı," dedim, ikisi de şaşkınlıktan tepki dahi veremediler. "Öldürecekti beni, Gökhan kurtardı elinden."
"Otuz milyon dolar mı?" diye sordu Yalçın hayretler içinde. "Bunun ne demek olduğunun farkında mısın?"
"Farkındayım," dedim tereddüt etmeden. "Ve adam Sezgin'in bu borcu ödeyemeyeceğini bildiği için ortadan kaybolduğunu söylüyor. Nereye giderse gitsin bulurum dedi, öldürür yine de paramı alırım dedi."
"İnanmıyorum," diye mırıldandı Efsun.
"Kimmiş bu adam?" diye sordu Yalçın.
"İsminin Tuna olduğunu söyledi, başka bir şey bilmiyorum," dedim.
Yalçın, Gökhan'a baktı. "Adam Ela'ya saldırdı ve sen öylece gitmesine izin mi verdin?" diye sordu öfkeyle.
Gökhan da ayağa kalktı. "Bunu yaptığımı da nereden çıkardın?" diye sordu Gökhan da, sizli bizli konuşmayı bırakmıştı aniden ama şu an takıldığım tek şey bu değildi. Ne yani adam hâlâ burada mıydı? Neden bunu bana az önce söylememişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANA BULANMIŞ SIRLAR
ChickLitBazı ölümler bir son, bazı ölümler bir başlangıçtır. Çünkü kimileri ölür ve hikâyeleri biter, kimilerinin ölümü de birileri için yeni bir hikâye başlatırdı. Bu kez ölüm, hikâyeyi başlatan şey olacaktı. Onun ölümü, avuçlarıma kanlı bir sır bırakmıştı...